Nooit leuk: Je vuile was buitenhangen Sorry dames kon het niet laten even op Google afbeeldingen gezocht
Elke dag. En dat leer ik mijn zoontje ook. Hij moet ook elke keer na t plassen z'n piemeltje uitschudden en afvegen met een papiertje. Ik leer 't m graag nu aan...dat hoort bij hygiëne vind ik.
Wij doen hier allemaal 4 dagen met ons ondergoed, eerst goed, dan achterste voren, dan goed, maar binnestebuiten en de laatste dag achterstevoren binnestebuiten Niks vies aan. nee elke dag zeker een schone, met warm weer of extra douchen een schone. Maar mijn man hoef ik dit niet te zeggen, die had dat gelukkig zelf al begrepen.
Nou hebben mannen natuurlijk minder last van afscheiding en zo... Ik heb 'anders' geantwoord. Mijn man is volwassen en kan zelf bepalen hoe lang hij met zijn ondergoed doet, ik ben z'n vrouw, niet z'n moeder, ik hoef hem niet op te voeden (en hij is geen viezerik).
Iedere dag een schone,soms 2 keer per dag. Ik vind dit trouwens echt een achtelijk topic!!! Dat je het vraagt! Vieze man heb jij zeg....
Voor een vrouw begrijp ik iedere dag een schone, maar mijn vriend hoeft dat niet per se hoor.. 1x in de 2 dagen is ook goed zolang er geen seks of andere seksuele handelingen gebeuren. Als dat wel is iedere dag.
een achterlijk topic ? mag ik dat zelf even bepalen . En reageer dan niet als je het achterlijk vindt Jezus he dat gebemoei van iedereen met wat je wel of niet mag vragen hier .. Ga fietsen .... Of een schone onderbroek aantrekken