Militair? Mijn ex was ook zo'n viezerik. Die douched soms dagen niet, bahbahbah Mijn huidige man douched dagelijks en daarna n schone boxer.
Ieeeeeeuw. Elke dag een schone. Ik loop toch ook niet 2 dagen met dezelfde onderbroek!!?? Dan zou ik mijn string rechtop kunnen zetten.
Hahahahahah vl net gedoucht, zit nietsvermoedend op de bank... Vraag ik heel serieus: hoevaak trek jij een schone onderbroek aan? Hij keek me wel ietswat vreemd aan.. Maar gelukkig ook elke dag een schone
Whahaha balwalmpjes *ligtkrom* Hier ook elke dag een schone vind ik. Doe ik zelf ook, vind ik wel zo fris...
Iedere ochtend! En als ie heeft gedoucht en we daarna weggaan doet ie ook een schone aan. Voor mij geldt hetzelfde. Heel vies om hem meerdere dagen aan te doen.. En als je gedoucht hebt, ga je toch niet weer je vieze ondergoed aandoen?
Mijn vriend is gelukkig ultra schoon. 1 keer per dag minstens een scchone boxer en wast zijn boxer ook gelijk onder de douche wanneer hij het heeft uitgetrokken. Ik en mijn vriend douchen 2 keer per dag en gaan dan echt niet weer in hetzelfde ondergoed.
mijn man trekt elke dag een schone aan, wij allemaal, soms zelfs 2x op een dag(warm weer of bv veel gezweet op het werk)
'Schat, ik ga even douchen!' 'Goed hoor, neem je de Omo mee?' 'Ja... staat er nog Robijn?' 'Ja, maar niet meer per ongeluk in je haar smeren zoals laatst hoor!' Sorry, kreeg dit in m'n hoofd toen ik las dat je vriend zijn boxer wast onder de douche.
Ik vind het wel normaal om elke dag schoon ondergoed aan te doen. Of hij het ook echt doet... geen idee eigenlijk. Zal het zo eens vragen. (zal nu maar even niks zeggen, d'r heeft net iemand gescoord en dat is blijkbaar weer erg belangrijk ) Maar ik tel z'n boxers in ieder geval niet ofzo. Edit... ik ben nu trouwens ook wel benieuwd naar de uitslag van de poll "Hoe vaak doet je man / vriend daadwerkelijk een schone onderbroek aan?" Haha.