hoevaak vindt jij dat je man/vriend zijn onderbroek/boxer moet verschonen?

Discussie in 'De lounge' gestart door muis26, 20 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

hoevaak schoon ondergoed man

1. elke dag een schone boxer/onderbroek

2. 1 keer in de twee dagen

3. 1 keer in de 3 dagen

4. anders

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Eylem

Eylem Niet meer actief

Elke dag natuurlijk, net als ikzelf

2. Kari

Kari Fanatiek lid

21 sep 2006
    1.363
    5
    38
    Leuk topic hoor!

Dit gaat niet echt over een volwassene, maar het is lekker ranzig dus vertel ik het maar even.

Mijn broertje (hij was toen 9 jaar) ging voor het eerst op kamp, in de zomer. Toen hij na een week thuiskwam, tilde mijn moeder hem met duim en wijsvinger in bad, zo vies en goor was hij.

Toen mijn moeder echter zijn tas uit ging pakken, vond ze daarin 8 schone onderbroeken. Zij vroeg aan hem hoe dat nou toch kon????

Oh mama, zei hij, ik heb het zo leuk gehad, ik heb ECHT GEEN tijd gehad om een schone onderbroek aan te trekken, SORRY!
    Meneer had dus de hele week in dezelfde onderbroek gelopen. Haha, ik hoop voor hem dat hij dit (jaren later) niet meer doet!

3. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    gewoon elke dag.. vind ik ook niet meer dan normaal.
    we douchen hier ook elke dag. als het warm weer is 2x :)

4. Pluisjee

Pluisjee Fanatiek lid

15 mrt 2012
    4.592
    20
    38
    Vrouw
    Noord Holland

Hahaha mijn stiefdochter ging vorig jaar op pony kamp en had elke dag haar zelfde sokken aangehad Hahaha....
    Nou moet ik er bij vertellen , ze is erg moeilijk met sokken. Ze moeten goed zitten en heeft 1 lievelingspaar. Nou nu greep ze der kans en heb ze ze de hele week aangehad.
    Ook had ze maar 3 onderbroeken gebruikt ;) :p

5. nijntje1983

nijntje1983 Fanatiek lid

21 nov 2012
    1.192
    0
    0
    vlakbij assen
    iedere dag een schone.
    En soms als ie 'savonds gaat douchen nog een extra. is toch vies om in je vieze onderbroek te stappen al je lekker schoon bent.

6. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Mijn man was er ook heel makkelijk in hoor voor hij mij kende.
    Maar nu snapt hij gelukkig ook dat het wel zo fris is... Dus elke dag een schone onderbroek en hij veegt ook z'n sjakie af na het plassen.
    Want ook al trek je elke dag een schone onderbroek aan, een paar van die zeikdruppels er in werken ook niet echt bevorderlijk voor de opwinding.
    Mijn ex deed dat dus nooit en dat stonk gewoon brrrr. Zat soms echt gewoon nog een natte zeikvlek in zn onderbroek bah bah bah.

7. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Elke dag, doen we allemaal hier.

Wel grappig die verhalen. Zo heb ik een neef (die wel licht verstandelijk gehandicapt is) die op vakantie ging en maar 1 onderbroek had ingepakt :D

8. Kletskoek

Kletskoek VIP lid

7 jan 2013
    5.719
    477
    83
    Euh iedere dag? Wat anders...

9. mammie1982

mammie1982 Fanatiek lid

25 aug 2010
    1.459
    0
    0
    NULL
    NULL
    Elke dag! Gatver, zijn er serieus mensen die overwegen dat niet te doen dan?

Ik doe ook elke dag een schone aan, en mijn dochter krijgt ook elke dag of een schone romper of een onderbroekje over haar luier. Soms wel 2x per dag

10. chimpie

chimpie Actief lid

5 feb 2012
    455
    0
    0
    Geestelijk gehandicapten zorg
    Joh die van mij draaide hem ook nog eens een keer binnenstebuiten!! Hahaha! lach nu wel, maar was bij ons ook discussie, ik dacht er net zo over en hij reageerde net als jou partner. Gelukkig is ie daar nu wel in veranderd, geen schone is geen sex!;) ik heb heel duidelijk laten merken wat ik ervan vond en dat een vrouw erg gevoelig is voor schimmels etc.
    Succes meid, weet helaas wel beetje wat je doormaakt. X

11. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Ik dacht eerst dat dit topic niet serieus was maar (helaas voor TS) dus toch..

Ik doe iedere ochtend na het douchen een schone string aan en s'avonds voor het slapen gaan een schoon boxershortje.
    M'n vriend doet 1 à 2 keer per dag een schone boxershort aan.
    Onze dochter krijgt iedere ochtend en avond een schoon rompertje aan.

12. mamavansam

mamavansam Actief lid

27 mei 2013
    143
    0
    16
    Nou gewoon elke dag lijkt me!

13. Minerva

Minerva Niet meer actief

Eeuuhh... Hoezo is dit een discussiepunt eigenlijk? Iedereen doet dat toch minimaal dagelijks en bij ziekte, zweten, o.i.d. zelfs vaker dan 1x per dag? :$

Nee, serieus: ik ga / ging er eigenlijk écht vanuit dat iedereen toch wel op z'n minst dagelijks een schone onderbroek aan doet. Die van mij zakt nu echt ter plekke van mijn kont af als dit niet zo blijkt te zijn...! Ik bedoel: sokken, daar kun je nog over discussiëren - dagelijks of om de dag - maar een onderbroek langer dan 1 dag dragen is echt een enorme NO GO voor mij....

14. Mama092013

Mama092013 Fanatiek lid

23 feb 2013
    1.276
    17
    38
    Vrouw
    Ik werk in de gehandicaptenzorg.
    Brabant
    Elke dag!! Lijkt me ook niet meer dan normaal..:(

15. Magda

Magda Bekend lid

29 mei 2012
    524
    28
    28
    Ah ja zolang zijn onderbroek niet zelf naar de wasmachine loopt erin springt en mij met vragende oogjes aankijkt en zegt was me alstublieft vind ik het prima:)
    En nu serieus elke dag een schone en ook elke dag onder de douche lijkt mij wel zo fris!

16. Beloved11

Beloved11 Niet meer actief

Elke dag minstens! En na het douchen sowieso een nieuwe!

17. meisje26

meisje26 Fanatiek lid

6 apr 2007
    1.797
    1
    38
    brrrr ik zit dit echt met open mond te lezen, gelukkig hier manlief iedere dag een schone boxer en ik zelf ook, soms 2x pd als ik nog een keer extra douche, dochterlief ook vaak 2 x pd. en zoon vaak tweemaal een schone romper.
    Dat is toch niet meer als normaal?!?

18. varis

varis Actief lid

24 mrt 2013
    276
    1
    0
    Nederland
    2 keer per dag. Sochtends en savonds na werk na het douchen..
    En ik let er ook op hoeveel ik er in de was heb, maar gelukkig is vl zelf zo schoon dat die het doet.

19. Aloe

Aloe Niet meer actief

In sommige andere topics over schoonmaken enz werd ik soms een echte viespeuk gevonden maar dit........dit gaat zelfs mij veels te ver.

Ik vind dat er, behalve wanneer iemand een zwerver is, er geen enkele reden is om niet dagelijks een schone onderbroek aan zijn kont te doen! OMG en dan van jouw zeker wel verwachten dat je zin hebt! Echt hoor, hoe komt hij er op!

20. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Iedere dag een schone. En als je 's avonds doucht na het douchen weer een schone :)

Deel Deze Pagina