hoevaak vindt jij dat je man/vriend zijn onderbroek/boxer moet verschonen?

Discussie in 'De lounge' gestart door muis26, 20 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

hoevaak schoon ondergoed man

1. elke dag een schone boxer/onderbroek

2. 1 keer in de twee dagen

3. 1 keer in de 3 dagen

4. anders

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Tigermommy

Tigermommy VIP lid

14 jun 2013
    5.350
    1
    0
    Thuisblijfmama van (bijna) 3 kindjes :)
    Ik vind zelf twee keer per dag wat overdreven of je moet hebben gesport / gezweet bij je werk of iets maar goed dat zal bij de meeste wel meevallen.

Gewoon 1 keer per dag is prima, als je sport kan je dat zo plannen dat je je nieuwe DIE dag aantrekt na het douchen van het sporten lijkt me zo.

Ik vind het ook verspilling anders van water / energie om 2 keer per dag alles te gaan verschonen..

2. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Ik doe dat wel:p en niet persee omdat ik het schoner vind maar omdat ik snachts liever met een boxer slaap en overdag in een hipster leuk;) dus zelf 2x per dag. Mag ik overdag douchen dan doe ik weer een schone aan. Ga dan niet een vies slipje aandoen.. M'n vriend verschoont hem elke dag.

3. 2jees

2jees Niet meer actief

Nou het is inmiddels wel duidelijk misschien, maar hier gaan we niet elke dag in de douche maar 2 of 3 keer in de week. En daarna natuurlijk een schone en tussendoor bij zweten warm weer of vrijen of... Dan wel.

Mijn man werkt op kantoor en zweet nooit hoeft echt niet elke dag in de douche. Tuurlijk wel wassen en scheren maar hij stinkt echt niet.

Nou dames kom op, wie volgt. Ik weet zeker dat ik niet de enige ben want er is ook een keer een douchetopic geweest ;)

(haha ik zal maar niet meeschrijven in het 'wie wil je ontmoeten' topic!

4. Talvi

Talvi Niet meer actief

Douchen doe ik zelf om de dag. Ik zweet verder niet extreem veel ofzo. Mijn vriend doucht om de 2 dagen. Ook hij zweet niet extreem veel. Hij wast zich wel elke ochtend. En scheren doet hij 2x in de week dacht ik. We stinken niet en zien er gewoon lekker verzorgd uit ;) Opmaken doe ik sowieso elke dag, zonder voel ik me zo naakt en lelijk..

5. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Dit inderdaad, smorgens na het douchen en savonds na het douchen of als hij savonds niet in de douche gaat dan toch even een schone frisse aan.

6. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Mijn vriend doucht elke dag en ik om de 2 a 3 dagen. Hoe meer ik douche hoe erger mijn eczeem dus ik pas wel op:p

7. 2jees

2jees Niet meer actief

Yes medestanders ;)

8. Rozeroos

Rozeroos Niet meer actief

Dan ben ik helemaal een viezerd. Ik douche 1 tot 2 maal per week. En in de zomer veel vaker als ik heb gezweet. (ik was me wel)
    Ik ruik trouwens heerlijk en ook mijn haar blijft lang mooi.

Maar trek wel iedere dag schoon ondergoed aan. Of vaker als dat nodig is.

9. Strandbal

Strandbal VIP lid

3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113
    Nou ik douche elke dag! Elke ochtend als ik uit bed kom dan douche ik. Maar ik neem aan dat als je niet elke dag doucht dat je jezelf wel dagelijks wast.

10. Maanhaasje

Maanhaasje Actief lid

12 aug 2013
    217
    0
    0
    Soundfullness Therapeute
    Oegstgeest
    Ik douche elke dag (is mijn ontspanningsmoment hehehe) en man en kids om de dag. Op de dag dat ze niet douchen wel even een (zoals ik het noem) was en lik met een washandje :)

11. ashleyp

ashleyp Niet meer actief

Ik vind dat hij iedere dag een schone onbroek aan moet maar of hij dat ook doet? Volgensmij wel maar volgensmij heeft hij ook al vaker eentje van de dag ervoor aangedaan. Hij is verder heel schoon en goed verzorgd dus het boeit me eigenlijk niet veel. Als hij nu met pisvlekken en een zuur ruikende onderbroek zou rondlopen dan was het een ander verhaal natuurlijk ;) Mijn ondergoed ziet er altijd smerig uit door de afscheiding of maandverbandjes die tijdens de menstruatie weer eens scheef hebben gezeten. Bij zijn onderbroeken met je er bij wijze van spreken eraan ruiken wil je weten of het schone of vieze was is :p

12. in principe elke dag, maar soms doucht ie 's avonds, slaat dan de volgende ochtend het douchen over en doucht dan die ochtend daarna weer.... Dan heeft ie dus anderhalve dag dezelfde aan. ;)

<sarcasme> en meuren dat ie dan doet! De groenkleurige balwalmen komen je al tegemoet van 10 meter afstand :D </sarcasme>

13. knap

knap Niet meer actief

Het liefst natuurlijk elke dag. Maar zeker weten doe ik dat natuurlijk niet. En ga echt niet aan onderbroeken ruiken brrrr.

Heb een zoon van bijna 13 die moet ik wel echt achter zijn vodden aanzitten anders verschoont hij ze niet vaak genoeg! Volgens mij is dat jongens eigen. De hoop heb ik als die een meisje tegen komt dat dan mijn taak er op zit haha en dat hij uit schaamte daar beter op gaat letten en tot die tijd is het elke dag.

ZOON douche en een schone onderbroek aan trekken en dan wel NU meteen....

14. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Die discussie hebben we hier ook elke keer. Man trekt na het douchen gewoon zijn werk shirt en onderbroek weer aan........ ik zeg je bent schoon en trekt vuil goed aan! Hoj zegt. ...ik was niet hard aan het werk dus niet vies. ............euhm nou zweet je niet? Jawel maar niet zo erg en ik trek zo toch schoon aan voor naar bed gaan. .....bah bah! Heb hem wel eens terug de douche on gestuurd anders mocht hij niet in bed :p

15. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Mijn man is erg schoon op zichzelf en trekt minimaal 1x per dag een schone boxer aan. Gelukkig maar want ik wil geen plakzak en piemelprut bij mij in de buurt.

16. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Mijn vriend heeft er ook een handje van om maar een keer in de twee dagen een schone onderbroek aan te doen.Jakkes. Dan gaat zijn onderdeel toch meuren? Ikzelf trek ook elke dag schoon ondergoed aan.

17. MamaR

MamaR Fanatiek lid

4 jul 2010
    3.420
    17
    38
    2x per dag. 's Morgens en 's avonds na het douchen. Sokken trekt ie meestal 3x per dag schoon aan. En dan nog stinken z'n voeten altijd!

18. Enfermera

Enfermera Fanatiek lid

7 nov 2011
    1.354
    0
    0
    Gewoon elke dag.. Bijzonder dat er mannen zijn die dat minder doen :p douchen ze dan ook niet elke dag? Of dat wel en dan nog een oude boxer aan? Lekker hoor XD
    Hier ook wel stinkvoeten, magoed.. mannen zweten nou eenmaal meer. Zeker als ie de hele dag in schoenen heeft gelopen. Slippers is beter, maja dat kan alleen in de zomer! :p

19. Miss T

Miss T Fanatiek lid

3 mei 2012
    4.367
    306
    83
    Ik heb gekozen voor 'iets anders'.

Twee keer per dag een schone boxershort: 's morgens na het douchen & 's avonds als we naar bed gaan. Ik vind twee dagen met één onderbroek doen echt smerig.

20. Thymra x Xi

Thymra x Xi Niet meer actief

Elke dag een schone :3

Deel Deze Pagina