67 dagen na MA ongesteld maar geen ei gehad

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Beertje13, 17 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Beertje13

Beertje13 Niet meer actief

hallo,

ik werd 67 dagen na mijn MA ongesteld. Gister dus. Maar ik heb al.die tijd ovutesten gebruikt maar geen ei waargenomen.

Hoe kan dat? Ben zo bang dat mijn lichaam niet in orde is.

2. Anjou

Anjou Niet meer actief

wat vervelend zeg. Heb je ovulatietesten gebruikt?
    Ten eerste kan je lijf na een MA nog echt even van slag zijn. Geef het nog even de tijd om zich weer in te regelen.
    Ten tweede ben ik zwanger geraakt terwijl ik volgens mij geen ei heb gehad. haha dat klinkt gek. Maar ik gebruikte ovulatietesten Keurig elke dag rond dezelfde tijd getest. Zag het streepje wel iets donkerder worden maar nooit zo donker als de teststreep. Tcoh zwanger.
    Nu bezig voor een tweede. Weer testen. Zelfde tijd dagelijks en ineens voelde ik steken enz. Ik nog een keer extra testen (normaal test ik rond 13:00 uur) om 18:00 uur en vet positieve test. De volgende dag was hij alweer weg. Had ik dus niet een keer extra getest had ik het eitje mooi gemist. Waarschijnlijk de 1e zwangerschap ook zo geweest.

Sterkte!

3. Does81

Does81 Bekend lid

26 mrt 2012
    813
    13
    18
    Coupeuse
    Engeland
    Kan hoor. Na de miskraam had ik wel meteen een eisprong, netjes op tijd ongesteld. Vorige keer geen eisprong en liep ik door toen ik ongesteld was. :) Maakte mezelf toen ook zorgen. Maar volgens de ha kan dat dan, dat je doorloopt tot er weer een eitje springt en jawel, zodra die steken in de zij weer kwamen hield het direct op.
    Geloof dat een maand of 6 dingen wat van slag kunnen zijn daar binnen. Makkelijker gezegd dan gedaan, maar geef je lichaam de tijd om weer bij te komen.
    Sterkte en hoop dat het snel weer op regel is allemaal voor je!

4. Beertje13

Beertje13 Niet meer actief

pff zes maanden ik ben nu al ongeduldig

5. Louloulo

Louloulo Fanatiek lid

28 okt 2013
    1.249
    6
    38
    NULL
    Belgie
    Je bent niet de enige hoor die ongeduldig is. ;)
    Wij zijn 8maanden bezig en ga donderdag op controle.

Deel Deze Pagina