Hey iedereen! Normaal ben ik vrij obsesief( hihi) en zit ik vanaf 7 DPO al met zwangerschapstesten in mn hand maar deze ronde was ik superrustig! Pas op 2 dagen overtijd getest, was nega dus ik dacht oh iets langere cyclus laat de duiveltjes maar komen dan.. Nu inmiddels 4 dagen overtijd en nog steeds niet de gewoonlijke klachten die mn ongi aankondigen en weer een negatieve test... Doortesten of is dat verloren moeite? Deze cyclus is met 32 dagen de langste ooit en dat zint me echt niet...wat nu?
Nee... Ik temp niet en geen ovutesten ik heb rond dag 13 hem denk ik gevoeld maar op dag 20 ook hevige steken dus dat zegt eigenlijk niets...
Ik heb altijd een regelmatige cyclus gehad, maar vanaf januari dit jaar ineens een onregelmatige! (Zie onderschrift). Ik heb bij mijn vorige zwangerschap pas na 2/3 dagen NA nod positief getest. Wellicht een late eisprong gehad? Ik waag maandag nog een testje, en dan geef ik de hoop op .
ik testte pas 8 dagen na nod positief.. dus ik zou het over een paar dagen gewoon weer proberen..succes!