Ik klus om de dag of elke dag zodat we mn eitje echt niet missen.. Dan heb je toch helemaal geen ovu testen nodig? Wanneer en hoevaak klussen jullie en waarom? En oh ja, voor de mensen die dan zwanger zijn geworden, hoeveel maanden heeft het geduurd eer je zwanger was? Groetjes ! xx
Hallo, Mijn vriend en ik klussen meestal 2 a 3 keer in de week en dan letten we er op dat het ook zeker rond de dagen van de eisprong doen. Ik heb op een site gelezen dat dit het het beste is want dan heeft de sperma de beste kwaliteit ? We zijn nu vanaf februari bezig en ik denk nog niet zwanger? Dat weet ik deze week want ik moet de 26 ongie worden, ik hoop natuurlijk van niet ahhaha Grotjes
Hoi! Mijn cyclus liep zo uiteen dat ik wel ovu's nodig had om eisprong te vinden, anders zou het wel heel druk zijn met klussen In de maand waar ik zwanger ben geraakt heb ik 1 dag voor en op de dag van eisprong geklust... Succes!
Klussen 2/3 keer in de week. Zeker rond wanneer ik denk dati k mn eisprong heb.. (nattevingerwerk wat in deze context ook een btje raar is hahaha )In de maand dat ik zwanger raakte heb ik denk ik 1x seks gehad (druk geen zin ) was er ook totaal niet mee bezig en BAM zwanger Nu w88 tot mn cyclus weer op gang komt en klussen er vrolijk op los
Nee heb 2 wken geleden mn curretage gehad en heb zoiets van we zien wel.. De eerste keer is het ook gelukt en heb geen zin om verplicht om de dag te moeten doen.. We zien wel ff waar het schip strand Ik hoor van verschillende mensen iig dat je het beter om de dag kunt doen want das beter voor de zaadkwaliteit, van anderen hoor ik weer dat het niet veel uitmaakt al zou je het iedere dag doen.. Eigenlijk heb je dus geen fluit aan me sorry
Wij om de dag en soms slaan we een paar dagen over Ben nog aan het ontpillen, dus ik heb geen idee wanneer mijn eisprong is (zie onderaan). Af en toe moet je ook wel een paar dagen kunnen overslaan toch, want anders wordt het inderdaad heel druk met klussen hahaha. Het moet toch wel leuk blijven
ja dat is ook zo ! haha maar goed, mijn vriend kan elke dag wel ! en ik vind t ook niet erg? we proberen om de dag.. maar soms toch wel elke dag een vluggertje voor t slapen gaan.. haha erg he en 3 keer per week geniet ik er ook echt van.. mjah ieder zijn ding natuurlijk!
Hahaha, ja manlief zou ook wel elke dag kunnen, maar soms zijn we zoooooo moe! Dan gaat het gesprek ook zo: moeten we nog? mja, weet niet, wat denk jij? ben eigenlijk best moe... ik ook... en dan vallen we zo in coma hahahahaha. soms zijn we toch zo romatisch hihi. Maar goed, 3x lukt meestal wel, dus technisch gezien zou het een keer raak moeten zijn (er vanuit gaande dat alles verder normaal werkt bij man en mij) Wel een grappig onderwerp zo
Tjaa,, wij klussen wel iederen dag ik was ook gelijk de 1maand zwanger maar helaas werd dit een vmk, dit is nu de 3e ronde en we gokke er maar een beetje op! Vind het ook wel gewoon fijn hihi En de kans lijkt me dan ook groter, ik heb ook ergens op het internet gelzen dat iedere dag de kwaliteit verminderd maar ach het is de vorige x ook gelukt zo dus!
ja dat is ook zo ! en sperma blijft ook wel een paar daagjes leven.. maar indd, als je allebei te moe bent moet je dat gewoon niet doen nee... haha
ah dus jullie klussen ook echt iedere dag? of soms ook wel een dag overslaan? zie dat je over 9 dagen ongi zou moeten worden..spannend !
Wij klussen wanneer we er zin in hebben. Dat komt meestal neer om de twee of drie dagen. Rond de periode dat ik verwacht mijn eisprong te hebben wat meer. Maar we doen het niet volgens een rooster ofzo Ga morgen voor het eerst ovulatietesten gebruiken. Als ik dan zeker weet dat mijn ei eraan komt, gaan we natuurlijk wel gerichter klussen.
Wij klussen ongeveer om de twee a drie dagen, maar zo rond de eisprong om de dag en soms ook iedere dag... Vind het niet erg, en mijm man ook niet Maar soms lig ik op de bank al te slapen en heb dan echt geen zin meer. haha! Dus dan maar niet!
wij klussen als we zin hebben, meestal is dat om de 2 a 3 dagen. Moet wel leuk blijven.. Daarbij heeft het geen zin om (met of zonder lust) iedere dag seks te hebben.. Zaad heeft dan niet genoeg tijd om "goed"te worden. om de dag is prima.
wij "klussen" eigenlijk altijd om de dag maar rond mijn vruchtbare dagen let ik er altijd wel op dat we echt om de dag klussen
wij klussen ook iedere dag!heeft 4 maanden geduurd voor ik zwanger was..dus valt mee voor 42 jarige haha groetjes,marijke