Wordt 'n beetje eentonig maar ik sluit me aan bij truitjes elke dag 'n schone en broeken draagt ze 1/2 keer. Maar nu kwijlt ze nogal dus truitjes moeten echt gewoon vaker hier
Hier eigenlijk hetzelfde als veel anderen Elke dag een schone romper, schone sokken en een schoon shirtje. De broeken was ik na max. 2 keer dragen (uitzonderingen daar gelaten), als ze uit het KDV komt gaat ze 's avonds in bad en gaat alles de was in. Heb ik een andere vraag; hoe vaak wassen jullie de winterjas? Ik eigenlijk pas als deze heel vies is en dat is echt niet zo vaak.... hoe doen jullie dat? Gewoon standaard elke week in de was?
hier iedere dag schone kleertjes, een spijkerbroekje draagt hij af en toe 2 dagen... ook iedere dag een 'schoon' pyjama'tje...heb dan ook wel superveel was altijd...maar vind het gewoon lekker fris voor zo een kleintje
Hier ook elke dag schone kleertjes, maar dat is meer omdat hij ze niet schoon kan houden. In het begin spuugde hij alles onder en nu eet hij zelf en dat gaat ook niet bepaald zonder knoeien. Als ze schoon zouden zijn dan zou ik ze gerust een 2e dag aantrekken hoor, lijkt mij geen enkel probleem.
Mijn dochter heeft elke dag een andere pyama aan en elke dag andere kleertjes. Broekjes was ik na 2 of 3x dragen.
Waarom eigenlijk elke dag een andere pyjama? Ze slapen er alleen in, morsen er niet op, kruipen er niet mee en doen er niets mee... pyjama verwissel ik maar 1 of 2 keer in de week... heb gewoonweg de tijd en het geld niet om zoveel te wassen...
S'nachts als ze de fles krijgt, spuugt ze wel eens en vaak zuigt ze op haar truitje als ze honger heeft. Vandaar dus. Hydrofiele luiers gebruik ik ook elke dag (2x) een andere. Ik heb zeker wel om de 2 a 3 dagen een wasje van haar.
15 trommels? allemachtig zeg.. abnormaal. Justin krijgt om de dag een schone romper aan en om de dag een schone broek (behalve als zijn romper en broek naar poep ruiken) , soms zelfs om de dag schone sokken hoor. Truitjes iedere dag, soms kan hij deze 2 dagen aan. Hij douched of baddert ook om de dag wegens gevoelig huidje (eczeem). Ben ik dan echt zo'n uitzondering?
Oja Pyama 2x per week en slaapzak 1x per week en als hij verkouden is, elke dag want anders zit alles onder het snot. Zijn knuffeldoekje 1x in de 2 a 3 dagen want hier 'knauwt' hij op.
nee hoor patroeschka ik verschoon de kleertjes als ze vies zijn. alleen rompers verschoon ik wel elke 2 dagen omdat die dicht op de huid zit bij de luier enzo... vieze geurtjes door de luier heen... bleh... verder ruik ik aan de kleren elke dag, als ze nog fris ruiken zien ze geen wasmachine hoor. En dan kijk ik of ze schoon zijn en meestal zijn ze nog schoon. alleen sabbelt ze op de mouwen dus shirtjes gaan meestal wel in de was na een dag...
Nou hier elke dag schone kleertjes maar kom toch echt niet aan 15 trommels hoor in het weekend hebben we voor de kinderen 3 wassen een witte licht bonte en donker bonte was. En vor onzelf ook dus totaal 6! Valt mee toch?
Louise krijgt dagelijks schone romper en schone sokken aan. Truitje soms wel dagelijks en broekje meestal om de dag.
mijn vriend wast ook erg veel hoor... maar das onnodig. hij vind het vreselijk om vuile was te zien, alles moet schoon en opgeruimd zijn... beetje smetvrees... dus ook hier heel veel wasjes, nou mij niet gezien. ik wacht keurig tot de wasmand vol is. ze heeft kleren zat hoor!
Om de dag krijgt Alyna schone kleren aan, mits het niet vuil is natuurlijk.Sokjes meestal elke dag, want hoe ik ook dweil, ze zijn altijd een beetje viezig als ze in haar loopstoeltje heeft rondgecrosst. Pyamaatjes zo'n 2 keer per week.