hoevaak wassen jullie de kleertjes?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Marscha, 28 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mavie

Mavie Lid

6 mrt 2007
    25
    0
    0
    Informatieanalist
    Assendelft
    Heb ik zo'n abnormaal kind? Soms lijkt ze wel een dweil als ik haar van het KDV ophaal... :oops: vooral toen ze nog niet echt liep. Twee dagen dezelfde kleertjes aan is er echt niet bij!

Hier dus ook iedere dag schone kleren, inclusief pyamatje. Meestal zaterdags twee-drie wasjes van haar.

2. Done

Done Fanatiek lid

5 jan 2009
    2.634
    0
    0
    Huismoeder
    Als het schoon is gaan ze een 2de dag aan en pyama's gaan 3 dagen aan.

3. yake

yake Fanatiek lid

25 jun 2006
    2.791
    0
    0
    Hier alles na een dagje in de was. Ik moet er ook niet aan denken dit niet te doen. Ik vind het anders niet fris.

4. Balou

Balou Fanatiek lid

27 mrt 2007
    2.320
    4
    0
    verzorgende IG
    prov Groningen
    Als haar kleertjes nog schoon zijn draagt Sanne ze 2 dagen. Of als het broekje nog schoon is na 1 dag, lucht ik het ff buiten en dan krijgt ze hem bv 2 dagen later nog een dagje aan. Een schone yama krijgt ze om de 3 dagen, als hij nog schoon is.
    Ik vind het zonde om na 1 dag de kleding alweer te wassen, daar slijt het enorm door.

5. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Nikolai krijgt ook elke dag schone kleren aan. Of soms 2 x. Als er ongelukjes zijn gebeurd.

6. Kegi

Kegi Actief lid

23 nov 2006
    243
    0
    16
    Huishoudhulp
    België
    De eerste 3-4m deden wij hem elke dag andere kleren aan.
    Vanaf toen krijgt hij 2-3 dagen dezelfde broek aan. Romper elke dag een nieuwe en truien dat hangt er vanaf. Heel zelden 2 dagen, maar meestal ook elke dag een andere. Pyjama ook om de 2 dagen.

7. AnneLiesje

AnneLiesje Fanatiek lid

4 dec 2006
    3.241
    0
    0
    Hier eigenlijk net als iedereen, romper en shirt iedre dag, broek meestal 2 dagen.
    Pyama om de dag en slaapzak ook.

8. Gup1982

Gup1982 Niet meer actief

Elke dag schone romper+kleertjes.Heel af en toe broek 2 keer als hij niet vuil is maar dat komt weinig voor.

9. melloncollie

melloncollie Niet meer actief

Ik geef Yelena om de dag een badje en dan trek ik ook schone kleertjes bij haar aan. Broekjes worden vaak niet vies; die leg ik dan weer terug in de kast of ik trek het nog een keer bij haar aan.

Als ze kleertjes onder spuugt/poept/plast gaan ze natuurlijk direct in de was.

Een pyama draagt ze gemiddeld een week.
    Na elk badje verschoon ik ook de hydrofielluier in de wieg ivm spugen. Ook doe ik er een schoon hoeslakentje om. Vind dat wel zo fris omdat een kindje van 3 maanden natuurlijk veel tijd in bed doorbrengt.

10. Ddebbyy

Ddebbyy Fanatiek lid

11 nov 2007
    1.652
    0
    0
    Receptioniste
    Vianen
    Hier elke dag een schone pyama en schone kleding...romper,broek en shirtje...
    Maar ik heb ook een spuger...'
    Broekjes tsjaa...die zou ik inderdaad terug in de kast kunnen leggen...maar ik draai om de dag een was kan dan net zo goed die 2 broekjes er ook bij gooien ;)

11. Amom22

Amom22 Niet meer actief

als ze vies zijn :)

12. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

ze krijgt hier ook weleens 2 dagen hetzelfde aan...
    wel meestal met een dagje er tussen

maar inderdaad.. NIET als ze van het kdv komt :)
    tenzij het een spijkerbroekje is en ze de volgende weer gaat *grin*
    die mensen dweilen 2x per dag.. en toch komt ze vaak (niet altijd gelukkig)

meestal heeft ze ook vooral jurkjes 2 dagen aan
    die zijn supercute en ik was ze niet zo heel vaak okmdat ik er gewoon geen wasmchien vol mee krijg.. dus dan trek ik ze toch nog maar een dagje aan

maarja.. nu loopt het kwijl in stralen uit dr mond.. dus eventjes niet :)

13. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Jurkjes kan ze soms twee dagen aan en dan met een schone maillot en longsleeve.. Broekjes soms 2 dagen maar meestal niet.. En bovenkleding gaat elke dag in de was .. idem met rompers..

14. kwebbels

kwebbels Niet meer actief

Hier krijgt ze elke dag een schoon truitje aan. Omdat ze heel veel kwijlt en spuugt. Een broekje krijgt ze 2 dagen aan (als dat schoon is gebleven). En elk avondje krijgt ze een schoon pyamaatje. 1 keer in de week schoon beddegoed en schone slaapzak. Sokken ook elke dag schoon.

15. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Elke dag schone kleren en pyama. Wel zo fris. Ook al is het niet vies toch vind ik het schoner. Doe ik toch ook voor mezelf, waarom voor m'n kind niet? En het mooie is, ik strijk ook alles van haar. Als zij op bed ligt heb ik daar mooi de tijd voor met de radio aan.

16. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Tess krijgt elke dag een schone romper, sokjes en shirtjes/truitjes aan. De broek gebruik ik 2 dagen, mits er niet op gemorsd is.

Om de 2 dagen krijgt ze een schone pyama aan, namelijk na het badje (ene dag wassen met washand, andere dag badje), idem dito voor de slaapzak.

Het beddengoed verschoon ik 2 keer in de week.
    Het jasje was ik 1 keer in de 4 weken of er moet een vlek opzitten, dan eerder.

17. Annika1980

Annika1980 Bekend lid

8 jun 2006
    676
    0
    0
    Mijn oppas rookt. Niet waar de kleine bij is trouwens!
    Maar toch ruik je een beetje aan de kleertjes een rookluchtje...
    Die gaan bij thuiskomst meteen de was in!

18. PoezieQ

PoezieQ Bekend lid

31 jan 2007
    580
    0
    0
    Grrr, bij mij valt er nu niets te wassen. De waterleidingen zijn BEVROREN! ](*,)

19. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    rompers -> elke dag een schone
    broekjes -> nu kan hij soms 2 dagen hetzelfe aan.
    longsleeve -> vaak elke dag een schone, heel soms 2 dagen hetzelfde...

20. Done

Done Fanatiek lid

5 jan 2009
    2.634
    0
    0
    Huismoeder
    mijn moeder rookt ook en als ze mijn zoontje vast heeft gehad of daar in huis is geweest ruik ik het meteen (ben exroker dus dan schijn je heterger te ruiken) en dan gaan ze ook zo de was in,ik vind die rok lucht zo vies!

Deel Deze Pagina