Hoe vaak verschonen jullie het water van het zwembadje? Ik ben geneigd om het na de zelfde dag weer te doen, maar mijn man vind dit zonde van het water. Heeft hier ook wel een goed punt. Dl is veel van het in en uit stappen dus er zit wat zand en gras in. Valt opzich wel mee maar voor mijn gevoel vind ik het water vies. Ga het water er vanavond denk ik maar wel uit scheppen en de planten ermee blij maken
Met deze temperaturen gaat de bacteriegroei heeeel snel...dus ja ik doe het elke dag. Heb daarom expres een klein badje anders blijf ik bezig. Ze kunnen er toch niet in zwemmen, een laagje om te spetteren is genoeg. Wil je het langer laten staan kun je er beter een chloortablet ofzo ingooien.
Wat voor badje? Ik heb een klein ringen badje dat gaat elke dag leeg. Het familie bad niet, daar zit ook chloortabletten etc in... Dat elke week.
We hebben zo'n badje van 2 bij 1,5 bij 0,5. Niet een kleintje maar ook niet super groot. Gisteren het water eruit gegooid en gaan mn straks weer vullen
Het water zit er nu een week of 6-7 in en blijft er in principe de hele zomer in. We hebben wel dagelijks de pomp aan staan, testen dagelijks het water (en voegen z.n chloor en ph tabletten toe) en doen het bad iedere dag met het schep net en eens in de 4-5 dagen zuigen we de bodem met een water stofzuiger. O en een voetenbadje voor het trapje zodat ze altijd met schone voeten het bad in gaat.
Hier ook elke dag schoon water. Zl wil ook nog wel eens een plasje laten lopen, dus vind het wel zo fris.