psz brengen

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Nischa, 21 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nischa

Nischa Bekend lid

19 mrt 2008
    575
    0
    16
    Mama, Intrieurverzorgster
    Noord-Brabant
    Vanmorgen voor het eerst me kleine jongen naar de psz gebracht, ik dacht dat ik het er niet moeilijk mee zou hebben omdat hij regelmatig naar oma gaat. Maar helaas ik stond daar en voelde de tranen al op komen kon ze niet weg laten. Die vrouw van daar zei dat ik beter kon gaan omdat het niet goed is voor de kleine als hij ziet dat mama tranen heeft.. Heb hem dus een kus gegeven gezegd dat mama gaat werken.hebben ze nog samen mijn uitgezwaaid en hij heeft geen traantje gelaten! Mama dus wel. Erg stom ik kon het niet in bedwang houden
    Heb net even op gebeld en het ging nog harstikke goed! Kan niet wachten hem straks weer op te halen

Hebben meer mamas dit zo gehad toen jullie kleintjes voor het eerst naar psz gingen?

2. Yellowsun

Yellowsun Fanatiek lid

23 apr 2009
    2.021
    287
    83
    Ja hoor .Ik ook ben met een grote brok in mijn keel en traantjes in mijn ogen naar huus gelopen.

3. Nischa

Nischa Bekend lid

19 mrt 2008
    575
    0
    16
    Noord-Brabant
    Ben ik niet de enige dan haha ik dacht in me zelf kom op he niet zo flauw doen maar dat werkte helaas niet! De tijd is aangebroken om hem wat losser te laten! ik hoop dat ik het donderdag niet heb dat ik gewoon normaal afscheid kan nemen..

4. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    ik heb de eerste keer duizend keren op de klok gekeken.. Of het al tijd was haar weer op te halen;)

5. Ik heb de eerste keer ook gehuild.Mijn dochter huilde heel erg toen ik haar uitlegde dat ze hier even ging spelen en ik haar straks op kwam halen.
    Ze klampte zich aan mij vast en de juf heeft haar van mij afgehaald en ik moest toen zwaaien en weg lopen.
    Bij het dicht vallen van de deur moest ik verschrikkelijk huilen,ook door dat ik haar op de achter grond ook hoorde huilen.
    Nu krijg ik een kus en word ik weg gezwaaid,ze heeft het reuze naar haar zin.

6. Meranou

Meranou Bekend lid

23 dec 2009
    543
    0
    0
    NULL
    NULL
    O ja, hier ook. Ik moest bijna harder huilen dan mijn dochter. Ik wilde heel graag de tranen inhouden omdat het natuurlijk niet leuk is voor haar om te zien dat ik moest huilen, maar helaas. De tranen stroomden gewoon....

Misschien mede daardoor heeft mijn dochter een paar dagen last gehad met wegbrengen....

Bij mijn tweede dochter mag ik als hulp ouder blijven (vanwege lange afstand die ik dan niet hoef af te leggen 3 maal op een dag), dus dan hoef ik ook niet verdrietig te zijn.

7. fokje

fokje Fanatiek lid

14 mei 2007
    3.313
    0
    0
    verzorgende
    friesland
    wel een brok in mijn keel maar niet huilen

8. Nischa

Nischa Bekend lid

19 mrt 2008
    575
    0
    16
    Noord-Brabant
    Ik had dus ook echt een brok in me keel heb niet echt zitten huilen maar in de daar en in de auto toch wel even een paar traantjes weg gepinkt! Het moeilijk om het in bedwang te houden. om 13.00u mocht ik hem weer ophalen en deed me super goed toen ik zag dat hij daar lekker aan het rond lopen was. toen hij mij zag vloog ie in mijn armen *heerlijk*! ze zeiden dat hij het goed heeft gedaan helemaal niet gehuild, lekker meegespeeld ect. Dus ik voel me natuurlijk harstikke goed nu!

9. pluys

pluys Fanatiek lid

30 jul 2006
    4.587
    1
    36
    Harderwijk
    wacht maar tot de 2de eer komt hahahaha.
    De eerst keer dat mijn dochter ging spelen ging het helemaal goed! Anoeska hoefde niet te huilen en ik ook niet. Maar wat voelde ik me schuldig dat ik niet hoefde te huilen, want dat doet iedereen toch?
    En toen kwam dag 2 dag Anoeksa bij de kindjes ging spel!Toen ik aan het zwaaien was zag ik bij Anoeska de tranen aan komen, ben toen heeeeel snel naar mijn auto gelopen en het gehuild tot ik weer thuis was. Toen vroeg mijn man hoe het ging en ja hoor daar kwamen de tranen weer!!
    De 3de keer was het weer huilen bij Anoeska. En toen heb ik de avond voor de 4de keer met haar afgesproken dat we niet meer gingen huilen als Anoeska bij de kindjes ging spelen, mama niet maar Anoeska ook niet. De volgende ochtend vroeg ik aan Anoeska wat we hadden afgesproken en ze wist het nog. Vanaf dat moment hielden we het samen droog bij het afscheid nemen hahahahaaha.

10. mariska1976

mariska1976 Bekend lid

12 feb 2011
    796
    0
    0
    postbesteller
    Eindhoven
    het klinkt heel raar,maar ik had bij de oudste helemaal geen moeite mee om haar naar de peuterspeelzaal te brengen.

Nu moet ik wel zeggen,dat ik de 2 dagen dat zij er zat,als vrijwilligster op de speelzaal werk.(dadelijk na mijn verlof weer,maar dan 1 dag,totdat mijn jongste gaat).
    Ze zat in een andere groep,dan ik.....
    Omdat ze toch op een of andere manier in de buurt was,miste ik haar niet

11. Polletjepiek

Polletjepiek Niet meer actief

Onze dochter is 2 weken geleden begonnen op de peuterspeelzaal. Zodra we binnen waren, was ze me opslag vergeten:). Toen ik naar huis liep had ik ook een flinke brok in de keel en heb toch ook wel wat traantjes weggepinkt hoor. We wonen vlak bij, als ik uit het slaapkamerraam kijk, kan ik op de speelplaats van de psz kijken. Ik moet bekennen dat ik af en toe wel even gegluurd heb hoor:).

Tot nu toe heeft ze nooit gehuild oid als ik haar weg breng. Maar als ik haar op haal wil ze toch wel mee naar huis hoor. Deze week hebben ze vrij van psz i.v.m. de voorjaarsvakantie. Ben benieuwd of het volgende week weer zo gaat.

Deel Deze Pagina