Mijn ouders zien we meerdere keren per week. Ze passen maximaal 1 dag in de week op, ik werk onregelmatig. Ze wonen 2 straten verderop, dus komen meerdere keren per week aanlopen of andersom. Mijn schoonmoeder zagen we gemiddeld 1 keer in de 4/6 weken. Maar ik ga nu 1 keer in de week met zoon naar zwemmen en dan past zij op dochter.
Schoonouders: praktisch elke dag, soms om op te passen, soms om ergens mee te helpen, soms daar eten of gewoon een kop koffie drinken. Ik bel ook regelmatig of mijn schoonmoeder mee boodschappen wil doen (zij heeft geen rijbewijs) of gezellig even mee wil naar de kringloop of een andere winkel. Dan past mijn schoonvader op. Ik kan het prima met ze vinden. Mijn ouders zijn al meer dan 30 jaar gescheiden, mijn moeder woont op 3,5 uur afstand, dus als we daar heen gaan blijven we een weekend, en als zij komen plakken zij er een vakantie/weekend in een huisje/hotel omheen, ik zie mijn moeder en stiefvader ongeveer 4 a 5x per jaar, maar dan wel meerdere dagen achter elkaar. Mijn vader woont op 2,5 uur rijden, dus ook die zie ik niet wekelijks. Bovendien is hij ernstig ziek en kan hij zelf niet meer naar mij toekomen, althans, hij wil wel, maar dat mag hij niet meer van mij. We proberen daar elke 6 weken heen te gaan, en blijven dan ook een nachtje slapen. Meestal laat ik dan de jongste 2 bij mijn schoonouders logeren omdat het anders te druk is voor hem, maar als ze mee gaan vind hij dat helemaal geweldig Kortom, hier een superfijn contact met zowel ouders als schoonouders.
Mijn schoonmoeder zie ik bijna wekelijks (schoonvader is overleden). Soms een weekje niet. Ze woont op een uurtje rijden en zit in een verzorgingshuis, dus gaan wij altijd daarheen. Mijn ouders minimaal 1 keer per week, maar vaak ook meer. Ze wonen op 10 minuten van ons vandaan.
Mijn ouders elke dag wel...1,5dag passen zij op onze kleine meid. Elke zaterdag eten wij en mijn broer met zijn gezinnetje daar. Verder zijn wij erg hecht en gaan regelmatig met z'n allen iets leuks doen. Daarbij wonen ze 5 minuten bij ons vandaan, mijn broer ook! Schoonouders zien wij stukken minder, misschien 1 x in de 6 weken (meer als zat). Dit heeft alles te maken met ruzies die we in de afgelopen 12 jaar met hun hebben meegemaakt. Sinds de kleine er is heeft sm haar net 2 min vastgehouden... En doet er zelf niets aan om op visite te komen, nou dan niet prima!
Mijn moeder zie ik elke week, 1 of 2 keer per week. Voorheen woonden we in dezelfde plaats en toen was het wel 4 of 5 keer per week maar nu zijn wij verhuisd en wonen we 20 autominuten bij elkaar vandaan. We bellen ook nog wel. Mijn vader is overleden. Mijn schoonmoeder (schoonvader is eveneens overleden) zien we 1 keer per jaar 2 of 3 weken, woont 3000 kilometer verderop.
Mijn ouders gemiddeld 1x per week. Mijn schoonvader (schoonmoeder is overleden...) gemiddeld 1x in de 6 maanden. Man kan niet super overweg met zijn vader en we wonen er ook 178 kilometer vandaan.
Schoonmoeder zie ik het liefst 1x per maand meer niet dat tast mijn zenuwen aan Schoonvader geen contact. Eigen moeder spreek ik wekelijks en zie ik niet vaak, woon 60km verderop en lijkt wel alsof het er zijn 600 zijn dit geldt overigens voor de hele familie..... Eigen vader zie ik wekelijks en dagelijks contact.
Mijn schoonouders (meer sm want sv zit op de vrachtwagen) 3 keer per week. Twee keer op visite en 1 x eten nadat ze heeft opgepast. En mijn moeder 2x, en vader ook 2x per week.
Ik zie beide een paar keer in de week. Ze passen op maandag en vrijdag op ons mannetje. Schoonouders zien we de laatste maanden vaker omdat schoonvader erg ziek is.
Mijn vader zit voor zijn werk om de 6 weken in het buitenland, als hij weg is kom ik elke dag bij mijn moeder, en als hij thuis is dan meestal 3x per week.. Schoonouders zie ik momenteel elk weekend (dan slapen ze bij ons) omdat ze bij ons aan het verbouwen zijn, maar als de verbouwing klaar is zien we mijn schoonouders 1x per week..
Mijn ouders, 1 x in de 2 weken, ze hebben nu 3 huizen en die het dichtsbij staat is nog 110 km, zucht. Schoonouders, 3 keer per jaar, wonen 50 km bij ons vandaan maar zijn niet zo gezellig.
Mijn vader zien we 1x in de maand, 2 maanden. Maar komt door omstandigheden. Anders zien we hem helemaal nooit. Mijn schoonouders denk ik eens in de week/twee weken een middag ofzo? Schoonmoeder flipt als ze onze kleine man niet vaak genoeg ziet haha.
Schoonouders: nooit. Heb ik nog niet ontmoet Mn ouders zie ik bijna elke dag omdat ze op mn dochtertje passen of haar s ochtend naar het kdv brengen als ik moet werken..
Mijn ouders zie ik regelmatig, zo'n beetje om de dag. Ben er dan een middagje of ochtend, ligt net aan de dag. Mijn schoonouders zie ik minder vaak, hooguit eens in de 2 weken. Mijn vriend gaat daar wel elke woensdag avond vanuit het werk een half uurtje langs.
Mijn ouders denk ik 2 keer per maand. Soms minder soms vaker. Wonen niet in de buurt. Dus vandaar. Schoonvader elke dinsdag avond komt ie ff met onze dochter spelen. Uurtje voor ze naar bed gaat komt hij. En schoonmoeder en schoonvader samen denk 1 keer in de week. Daar ff een bak koffie doen. En spelen op de boerderij.
Mijn moeder zie ik zo'n 5 keer per week. We eten vaak tussen de middag samen een boterhammetje. Vader zie ik denk ik 2 keer per week; we eten daar soms 's avonds en gaan ook regelmatig een keertje op de koffie. Schoonouders zijn gescheiden. Schoonmoeder zie ik ongeveer 8 keer per jaar. We gaan dan wel voor een (lang) weekend, als we daarheen gaan. Schoonvader zien we zo'n 4 keer per jaar, met verjaardagen enzo... Daar gaan we wat minder vaak spontaan langs... Waarom weet ik eigenlijk niet zo goed. Ben benieuwd hoe dit zal gaan veranderen als de kleine er is
Moeder bijna elke dag, niet ivm oppassen. Vader 1x per 2 weken gemiddeld Schoonmoeder 1x per maand Schoonvader 1x per 6 weken