hoevaak zien jullie je ouders schoonouders.

Discussie in 'De lounge' gestart door edelweiss, 25 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pixel2011

Pixel2011 Niet meer actief

Mijn ouders: op de foto iedere dag: in het echt nooit: ze zijn allebei overleden...
    Mijn schoonouders veel te weinig: ze wonen 250 km bij ons vandaan...
    Ik wil graag hun kant op verhuizen zodat ze ons en hun kleinkind vaker kunnen zien... Helaas is mijn man niet zo familiar dus zal het wel niet gebeuren....:x

2. Hippo89

Hippo89 VIP lid

11 dec 2012
    7.373
    343
    83
    Vrouw
    Mijn ouders 2 a 3 keer per week
    Mijn schoonmoeder 1 keer per week
    Mijn schoonvader 1 keer per week a 1,5 week maar hij is soms enorm druk en dan zien we hem 2 weken niet

3. yenolah

yenolah Fanatiek lid

12 dec 2008
    4.038
    83
    48
    Vrouw
    fysiotherapeut
    Caldas da Rainha
    Mijn schoonouders zie ik bijna elke dag, die wonen hier dichtbij.
    Mijn moeder zie ik 1 a 2 keer per jaar.

4. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Zeker iedere week mijn ouders wel een paar keer. Verschilt heel erg.
    Souders eens per week op dan zien we ze en soms in het weekend nog

5. Eriva

Eriva Niet meer actief

Schoonouders vaak wel 1x per week op visite bij ons of bij hun, eigen ouders ongeveer 1x per 3 weken omdat ze 150 km bij ons vandaan wonen :(

6. p1982

p1982 Niet meer actief

ouders: passen iedere woensdag vast op, en dan nog wel 1 a 2 x per week extra even langs etc
    schoonouders 1x per 2 maanden ofzo , ook geen behoefte aan vaker

7. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Mijn schoonmoeder paar x per maand en m'n schoonvader soms meer soms minder. Zij wonen dan ook dichtbij..

Mijn moeder bel ik elke week en zie haar 1x per maand. Mijn papa bel ik 4 a 5 x in de week(papa's kindje he:D) en zie ik wat minder.. Beide een druk leven en hij kan niet ff smiddags komen als ik vrij ben..
    Ze wonen ook een uur rijden verderop maar ach, ik hou gruwelijk veel van ze en dat weten ze, ik vergeet ze niet:)

8. ing49824

ing49824 Fanatiek lid

28 okt 2011
    2.086
    0
    0
    Emlichheim (DL)
    Mijn ouders zie ik 1x in de 3 a 4 weken en mijn schoonmoeder zie ik (gelukkig) niet heel veel. Loopt soms nogal stroef tussen haar en mij.

9. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    1 á 2 keer per jaar

10. Yvke86

Yvke86 Fanatiek lid

11 apr 2013
    1.696
    295
    83
    Vrouw
    Pedagogisch medewerkster
    Limburg
    Mijn ouders zie ik 2/3 keer in de week.
    Mijn schoonvader gaan we iedere zondag op bezoek en soms ook doordeweeks. Dus minimaal 1x per week.
    Schoonmoeder hebben we geen contact meer mee.

11. SuperMama87

SuperMama87 Fanatiek lid

16 apr 2013
    1.067
    202
    63
    Ik zie mijn moeder heel weinig. Ze woont namelijk nog steeds bij mijn vader, maar ik wil geen contact meer met hem.
    Mn moeder voor t laatst gezien bij mijn halfbroer afgelopen weekend. Daarvoor heb ik ze een maand niet gezien.

Mijn schoonouders zie ik ook niet vaak. Maar t zijn zulke lieve mensen :). Ik werk namelijk vaak in t weekend en dan ook nachten. Dus als ik dan een keer vrij ben heb ik niet echt veel zin om langs te gaan. Ook omdat we nu druk zijn met voorbereidingen voor onze bruiloft (10 mei 2013)

12. henkie24

henkie24 Niet meer actief

mijn pa en ma zie ik paar keer per week ( mn vader wel iets minder want die werkt nog gewoon)

schoonouders zie ik af en toe voorbij lopen omdat ze naast ons wonen maar we komen er sinds december nooit meer. contact verbroken. heerlijk!

13. beauty2012

beauty2012 Fanatiek lid

4 mei 2012
    3.184
    16
    38
    Mijn ouders 1x (heel soms 2x) per week. Mijn schoonouders 2x per week.

14. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Zowel ouders als schoonouders bijna iedere dag.. We wonen allemaal in hetzelfde dorp..

15. Prins03

Prins03 Fanatiek lid

13 nov 2012
    3.695
    2
    0
    Mijn ouders zie ik zo'n 2x per week (in ieder geval mijn moeder, die past 1 middag op en gaat mee naar babyzwemmen elke week)

En mijn schoonouders wat minder.. Die zijn ook erg druk met werken enzo en hebben dus minder tijd helaas :)

16. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    Mijn moeder sowieso op mijn werkdagen (4 dagen per week), zij is mijn werkgever. Mijn pa woont in hetzelfde pand, dus zie ik dan ook altijd wel even. Voor de gezellig komen we 1 à 2 keer per week bij mijn ouders (hapje, drankje, kletsen).
    Mijn schoonouders 1 keer per week, soms een keer meer, soms wat minder. Ik heb er weinig mee, maar voor mijn man en de kleine vind ik het belangrijk dat we ze (bijna) even vaak zien als mijn ouders. Zijn lieve mensen hoor.

Beide passen overigens 1x per 2 weken een middag op. Soms wat extra's.

Valt me trouwens op dat er veel (schoon)ouders gescheiden of overleden zijn :(

17. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

mijn vader zie ik ivm zijn werk 1 keer per week, mijn moeder elke dag of om de dag, mijn schoonouders 2 keer per week toch wel.
    ik voel me gezegend dat we ze zo vaak zien en een goede band met elkaar hebben.
    we wonen allemaal dicht bij elkaar en ouders en schoonouders hebben vaak de zorg over de kinderen, of soms 1 of 2 van de kinderen zodat iedereen zijn aandacht krijgt.

18. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Mijn ouders regelmatig niet al te vaak ze wonen niet om de hoek.

Mn schoonmoeder zeker 1 keer in de week..

19. MamaJess

MamaJess Niet meer actief

Ik zie mijn moeder 1x per week, m'n vader eens in de 2 of 3 weken. M'n schoonmoeder 1x per week, m'n schoonvader zo min mogelijk ;).

20. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    Mijn moeder 1 a 2 x in de week (10 min afstand) mijn vader is al overleden
    Sm min. 1 x p.w gaat mee met babyzwemmen ( mede als taxi) en vaak 1 int weekend langs schoonouders theeleuten dingetjes helpen regelen, boerderij, kalf geboren koe verplaatsen etc (wonen op 5 min afstand)

Deel Deze Pagina