hoevaak zien jullie je ouders schoonouders.

Discussie in 'De lounge' gestart door edelweiss, 25 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Denise K

Denise K Fanatiek lid

11 apr 2010
    2.230
    354
    83
    Vrouw
    Mijn ouders zie ik zo'n beetje iedere dag. Geweldige band mee, zusje woont ook nog thuis, en we wonen maar 2 straten van elkaar vandaan.

Schoonouders zien we sowieso 1x per week als ze oppassen. En op vriendelijk verzoek van schoonmoeders eten we daar dan 's avonds. Als het van mijn man uit zou moeten komen zou hij z'n ouders (met name zijn vader) nog veel minder zien..

2. heleentje80

heleentje80 Fanatiek lid

30 dec 2006
    2.296
    28
    48
    Gent
    amper (en is nog teveel).
    Heb enkel een vader en een schoonvader (moeder en schoonmoeder reeds overleden) en zijn 2 verschrikkelijke mensen.

3. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    ouders iedere week, ze komen hier voor een bakje koffie of wij gaan daarheen, soms eten we dan bij elkaar
    max. 2 tot 3 uurtjes per bezoekje in de week

schoonouders 1 tot 2 x per maand , meestal een uurtje per bezoekje. minder goede band mee, afstandelijker

4. dina88

dina88 Fanatiek lid

7 nov 2008
    2.360
    235
    63
    Vrouw
    Arnhem
    we proberen minimaal 1x in de maand even te gaan of dat ze hier komen, maar m'n ouders wonen helaas niet om de hoek (uur rijden) en we hebben het allemaal niet zo breed. maar in de vakantie blijven we een paar nachten slapen, dus dan halen we het wel weer in (blijven vaker een nachtje slapen ;))
    Schoonouders zijn helaas al overleden

5. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.062
    1.296
    113
    Nederland
    Mijn schoonpa zien we één keer in de week. Schoonmoeder en dr man hebben we geen contact meer mee, dus nooit.

Mijn moeder zien we 1x in de maand. Als wij naar hun gaan, dan blijven we 2 of 3 nachtjes slapen. Als hun hier komen dan rijden ze 's avonds weer terug. Wonen ca. 200km bij elkaar vandaan.

Mijn vader zie ik weinig, maar dat komt omdat de afstand nog groter is.

6. Maartt

Maartt Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.843
    725
    113
    Mijn ouders nooit.

Schoonouders vaak meerdere malen per week. Maar zowiezo in het weekend 1 dag. Dan zitten we lekker met z'n allen aan tafel.
    Ik ben daar kind aan huis :-D

7. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.282
    36.147
    113
    Mijn ouders een paar keer per week en mijn schoonouders 1 keer per 2/3 maanden ongeveer.

8. MamaPeetje

MamaPeetje Niet meer actief

Jeetje wat hebben er een hoop geen contact met ouders of schoonouders. Hoop echt niet dat mijn 2 mannetjes ons later de rug toe keren. Je brengt geen 2 kindjes groot om later geen contact meer te hebben.... erg vind ik 't....

9. A2CA

A2CA Niet meer actief

Ik zie mijn schoonouders elke dag ( woonwagenkampje en buren ) maar hier is het ook anders, als we even niks te doen hebben, even snel een bakje koffie of thee en dan 10 minuutjes kletsen en weer verder. Mijn vader maar 1 x per 2 weken helaas, wonen 5 minuten van elkaar af maar heeft het te druk..

10. loesje1982

loesje1982 Fanatiek lid

4 apr 2011
    2.070
    0
    0
    Hier
    ouders zo´n 4 dagen per week

schoonouders, ik nooit, man en de kinderen om de 4/5 weken 2uurtjes.

11. loesje1982

loesje1982 Fanatiek lid

4 apr 2011
    2.070
    0
    0
    Hier
    dat denk ik ook altijd, daarom doen we ons best de kinderen anders te behandelen en op te voeden dan mijn man is behandeld en opgevoed.

ouders hebben vaak wel de beste bedoelingen (ga ik dan maar vanuit), maar voeren t vaak erg slecht uit helaas...

12. A2CA

A2CA Niet meer actief

Ik lees dat sommige vooral hun schoonouders niet vaak zien ( eens per maand of nog minder ) ik hoop niet dat dat bij mij later ook het geval is. Wij gingen vroeger dagelijks naar oma, hoop dat dat mijn kind(eren) me vaker komen opzoeken later.

13. Islah

Islah Niet meer actief

Mijn ouders schoonouders? Daar is alleen nog maar één oma (moeder van mijn moeder) van over, en die zie ik niet zo vaak. De rest van 'ouders schoonouders' is overleden.
    Mijn eigen moeder zie ik eenmaal per week en als ik mijn vader eenmaal per maand zie is dat al veel. Mijn schoonouders zie ik ongeveer 1 keer per jaar, soms minder. Ze wonen dan ook in het buitenland.

14. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.816
    19.122
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Gemiddeld eens per week. Soms zit er wat langer tussen. Als ze oppassen ook wel eens wat korter. Ik vind het prima zo.

15. Antra

Antra Niet meer actief

M'n moeder minimaal 1x per week ( dan komt ze koffie drinken met m'n oma ) em de keren dat we er zelf in het weekend nog weleens langs gaan.
    Schoonouders wat minder vaak, wonen een uur rijden hiervandaan maar als ze langskomen halen ze het wel weer in haha zijn er dan meestal van 12 tot 21 uur:p

16. Ntje

Ntje Fanatiek lid

11 nov 2012
    3.720
    90
    48
    Almere
    ik zie mn moeder nagenoeg iedere week. mn vader en stiefmoeder 1x per maand soms langer niet. schoonouders zien we denk ik 1x per 2 maanden ofzo.

mn moeder zie ik straks 2x in de week sowieso omdat ze op gaat passen:p.

17. EMAnders

EMAnders Lid

22 sep 2012
    65
    0
    6
    Ik heb heel veel contact met mijn vader. Hij heeft me van baby af aan in zijn eentje opgevoed, zoiets schept een band. Met mijn stiefmoeder kan ik ook heel goed overweg, maar zie haar minder vaak.
    Mijn moeder zie ik alleen wanneer het zo uitkomt, na 23 jaar helemaal niet is het nu zo'n 1 tot 2 keer per jaar. We hebben elkaar gewoon niet veel te zeggen.
    Mijn schoonouders zien en spreken we ook heel regelmatig.

18. Koon

Koon Niet meer actief

Mijn moeder eens per week, ze komt dan oppassen. Soms vaker, in het weekend.
    Mijn vader 2x per maand. Heeft weinig met de band of afstand te maken. Mijn vader is nogal op zichzelf.
    Schoonouders 1 a 2x per week. Schoonmoeder is ernstig ziek en terminaal. Ze is nu nog redelijk goed en we willen haar dus zo veel mogelijk zien en haar laten genieten van onze kleine man.

19. Jeniyah

Jeniyah Niet meer actief

Ik zie me vader en stiefma elke week wel 1x of zelfs 2-3x

Mijn ma misschien 4x in t jaar

Zijn ma ook ong 4x in t jaar ivm afstand en geen auto

20. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Mijn moeder zie ik 1x in de 3weken zoiets...
    Mijn vader heb ik geen contact mee en schoonouders heb ik niet!

Deel Deze Pagina