hoevaak zien jullie je ouders schoonouders.

Discussie in 'De lounge' gestart door edelweiss, 25 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Keepsmiling03

Keepsmiling03 Niet meer actief

O en mijn moeder zie ik elke dag wel, soms een dag niet.

2. ALeV84

ALeV84 Fanatiek lid

13 nov 2008
    2.358
    2
    38
    Mijn ouders wekelijks, maar schoonouders om de maand.

3. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    Ouders zo'n 3x per week gemiddeld. Passen ook op hier.
    Schoonmoeder 1xin de 2weken gemiddeld. Soms iets vaker.

4. nijntje1983

nijntje1983 Fanatiek lid

21 nov 2012
    1.192
    0
    0
    vlakbij assen
    mijn moeder 2-4 x per week, mijn vader minstens 1x (maakt lange dagen, dus loop hem vaak mis) en als we elkaar daar niet zien komen ze hier wel heen.

schoonouders 1x per week, maar kan soms ook een week niet en dan 2x per week zijn. die werken beide, dus doordeweeks is wat lastiger en 's weekends hebben wij soms andere plannen. Als schoonmoeder hier in de buurt werkt komt ze wel eens spontaan langs.

ik ben thuisblijfmama, dus oppassen hoeven ze niet en dat vinden ze wel erg jammer haha.

5. Shantii

Shantii Bekend lid

30 jan 2010
    893
    0
    16
    NULL
    NULL
    Mijn ouders vaak wel 1x per week of vaker, mijn schoonvader en zijn vriendin zien we gemiddeld 1 keer per maand omdat die helaas nogal ver weg wonen. Als we ze zien is het wel altijd reuze gezellig en je hebt natuurlijk veel te kletsen omdat je elkaar weer een aantal weken niet gezien hebt.

6. Kaboutermeis

Kaboutermeis Fanatiek lid

16 apr 2013
    4.184
    1
    0
    Wij gaan héél vaak apart naar onze ouders.

Mijn ouders zie ik gemiddeld 1 à 2 keer per maand. Ze wonen op 30 km van hier en ik ben met openbaar vervoer 1.5 uur enkel onderweg.

Mijn schoonouders zie ik als 't vriendje past dat ik meega naar hen. Hij passeert er zelf tegenwoordig een paar keer per week (zijn ouders zijn eind de 70 en niet meer zo kwiek en hebben geregeld hulp nodig - wij zijn de enigen die een beetje in de buurt wonen), maar meestal blijf ik gewoon thuis of ben ik aan 't werk of ... Ze wonen tussen zijn werk en ons thuis, dus hij passeert vaak effe na 't werk.

Tesamen naar onze ouders gaan da's bij ons meer iets voor feestjes en etentjes (verjaardagen en dergelijke).

Morgenavond maak ik na mijn werk weer es de hele trip naar mijn ouders. Mijn huisarts zit er immers ook nog altijd (bij hen in 't dorp) en ik moet bij hem zijn. En dan spring ik uiteraard dus ook effe bij mijn ouders binnen.

Volgende week zie ik ze overigens ook, want dan gaan we naar een feestje van mijn zus (maar dan wel met de auto, wat de reisduur halveert).
    En de dag erop wil vriendje persé op uitstap met zijn ouders en mij.

Elke dag ze zien, dan zou ik gek worden. Ik ben net blij dat er een "afstandje" tussen zit, want anders komt er te veel ruzie van.

Ik hang tussenin wel gemiddeld 2 keer per week met mijn moeder aan de telefoon.

7. Yara3626

Yara3626 Bekend lid

6 apr 2011
    774
    0
    0
    thuiszorg
    omg utrecht
    Schoonouders nooit..ruzie...heel jammer

Mn moeder en haar man verschillend wonen in brabant wij utrecht dus ene maan 2 keer andere maand geen een keer

8. ladys1987

ladys1987 Fanatiek lid

24 jan 2009
    1.522
    0
    0
    Flevoland
    Ouders 2 keer per week ( oppassen en blijven dan daar eten) schoonouders 1 keer er 2 weken..

9. knutselkitty

knutselkitty Fanatiek lid

30 jan 2013
    2.026
    66
    48
    Vrouw
    Sprookjesbos
    Mijn moeder bel ik geregeld, en probeer ook om de 2 weken er iig 1x te komen bij mijn ouders.
    Schoonouders zie ik wekelijks, meestal 1x per week, soms iets meer

10. 2012mama

2012mama Fanatiek lid

12 aug 2011
    3.324
    158
    63
    Vrouw
    Drenthe
    Ouders hier meerdere keren per week, (passen niet op) en schoonouders gemiddeld 1x per maand.

Deel Deze Pagina