Mijn schoonouders zijn overleden dus die zien we dus helaas niet meer. Mijn ouders zien we denk ik gemiddeld iedere 6-7 weken. Soms wat vaker soms wat minder vaak. We zitten op anderhalf uur reizen van elkaar.
Mijn schoonvader komt meestal om de week voetbal bij ons kijken op zondag of doordeweeks blijft dan ook eten. Of we gaan met ze drieën uit eten (op zijn kosten haha nee zo bedoelde ik het niet). Mijn schoonmoeder is overleden een jaar voor ik een relatie kreeg met mijn vriend. Zijn vader hangt nogal aan hem en zijn dochter. Daar eet hij doordeweeks. Zijn andere dochter ziet die bijna alleen op feestdagen. Mijn "echte" moeder zag ik altijd even vluchtig op de zaak. Meestal 1x in de 3/4 weken op visite. Ze gaat nu op mijn kleintje oppassen op dinsdag dus ga haar meer zien. Ik heb niet echt een goede band met haar dus dit is een soort laatste kans. Stiefvader haar man zie ik op mijn werkdagen (werk bij hem) en dat is echt een top vent , eigenlijk mijn vervangende vader. Dan heb ik nog een stiefmoeder waar ik altijd gewoond heb vanaf mijn 3e (mijn vader is overleden toen ik 17 was) . Dat is echt mijn moeder. Was bij me bevalling bijvoorbeeld. Hier heb ik super goed contact mee. Nu in mijn verlof zie ik er meerdere keren per week. Normaal belden we wel paar keer en zag ik er de ene week 3 x en dan weer twee weken niet. Zij gaat 1.5 dag op ons mannetje passen.
Mn vader zie ik eigenlijk zelden, laatste x is vorig jaar kerst? En daarvoor was het al weer 1,5-2 jaar terug Mn moeder zie ik ook relatief weinig, misschien 1x per 2-4 maanden zoiets? Mn schoonouders zelfde verhaal die zie ik ook niet zo veel ook denk 1x per 2-4 maanden, Soms zitten er weleens maanden bij dat we iedereen wat vaker zien met bijv verjaardagen of kerst ofzo
Mijn moeder eigenlijk elke dag. Op zondag meestal niet, die brengen we door als gezin. Maar verder net hoe het uitkomt. Mijn vader zie ik eigenlijk nooit meer, laatste keer was in maart. Schoonouders verschilt, soms 1 keer per week soms een maandje niet. Mijn man eet er elke week uit zijn werk, dus die ziet ze vaker.
Mijn ouders zien we 1 a 2 x per maand. Ik zie mijn schoonouders godzijdank nooit. Mijn vriend ziet zijn ouders eens in de 3 a 4 maanden.
Mijn ouders 2/3 keer in de week. Ze letten ook elke week op ons zoontje. Schoonmoeder een paar keer per jaar
ik zie mijn moeder elke dag bijna wel even. woont ook vlakbij. mijn vader zie ik nooit. 1x per jaar als hij een kado brengt voor de kids. verder geen contact meer mee. mijn schoonouders zien we ongeveer 1x in de 2 maanden. dat komt omdat het best een eind rijden is. maar het is altijd gezellig daar. als ze inde buurt zouden wonen zou ik er vaak even langswippen.
Schoonouders: Nooit? Waarschijnlijk op hun begrafenis. Ouders: Mijn moeder misschien 2-3x per jaar, mijn vader wekelijks. Ik bel wel een keer in de maand.
Mijn schoonouders bijna dagelijks, hebben we erg fijn contact mee. mijn ouders 1x per maand, dat initiatief moet ook altijd van ons komen. Helaas
wow wat een verschillen.. Ik zie mijn ouders echt iedere dag.. En kan mijn moeder ook best 5x per dag aan de telefoon hebben Schoonmoeder 1x per week als ze komt oppassen en schoonvader wat vaker. Al zou die van mij naar de ... Mogen lopen
mijn ouders zijn hier alleen in de zomer en dan zie ik ze paar keer per week.. mijn schoonouders zien wij godzijdank nooit meer
schoonvader plus vriendin nooit, schoonmoeder ook nooit, mijn kinderen kennen deze mensen ook niet mijn moeder spreek ik elk dag via whatsapp en logeer om de 3 maanden 1 dagje met kinderen bij haar mijn zus spreek ik bijna elk dag via whatsapp, maar zien elkaar 1 a 2x per jaar, mijn broers zie ik nooit, mijne ene broer woont samen met zijn vriendin afgezonderd van familie, en mijn andere broer woont in een gezinsvervangend huis en die wil eigenlijk wel vaker zien,
Mijn moeder om de 3 weken. Vader nooit en schoonouders wanneer ze me zoontje komen ophalen of feesten of wanneer we bezoeken
Mijn ouders wel paar keer per week 3 of 4 keer. Mijn schoonouders een keer per 2-3 weken. Mijn schoonouders zagen we voor de geboorte van onze dochter soms maar 1 keer per 6 weken ofzo. Ach ja, kleinkinderen he Met allemaal heel goed contact overigens. Mijn schoonouders wonen alleen verder weg dus daar wip je niet even langs.
Mijn schoonouders wonen naast ons en passen gemiddeld 2x per week op. Ik zie ze dus elke week een keer of 2. Mijn ouders fiets ik meestal 1x per week langs maar spreek ik bijna elke dag wel even via de mail, telefoon of app.
We proberen iedere zondag wel even langs schoonouders te gaan. Mijn moeder woont nogal klein behuisd en is nooit heel handig met 3 kinderen waarvan de oudste niet meer zoveel zin heeft om op familie bezoekjes te gaan. Mijn moeder komt hier wel iedere 3/4 weken een dagje op visite. Ze past dan weleens op de jongste wanneer ik aan het werk ben of ik heb andere verplichtingen waarbij de jongste niet mee kan.Mijn man zit vaak in het buitenland voor zijn werk en mijn moeder is alleen maar blij dat ze zo nu dan kan bijspringen.Ik zou er best vaker op visite willen gaan maar komt er vaak niet van en ze komt ook liever naar ons toe.