Hoevaak zien jullie schoonouders en ouders?

Discussie in 'De lounge' gestart door edelweiss, 12 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.312
    17.215
    113
    heel wisselend door ons beroep (schippers). So zitten denk ik gemiddeld op 2x per jaar (als we dat al redden) maar die nemen zelf ook geen moeite om naar ons te komen, ook niet voor verjaardag van de kinderen. Mijn ouders gemiddeld 1 a 2x per maand, maar dat kan 3x in de week zijn maar ook 6weken niet omdat we veel te ver weg zijn. Maar hun willen wel de moeite nemen om naar ons te komen, zèker bij een verjaardag. Er zijn nu al plannen voor als zoon jarig is, dat ma dan paar dagen komt logeren hier :) (gelukkig denkt manlief inmiddels hetzelfde over het contact met zn ouders als ik)

2. Vrolijkheid

Vrolijkheid Niet meer actief

Mijn ouders 1 a 2 keer per week. Mijn schoonmoeder 1 a 2 keer per maand. Mijn schoonvader maximaal 1 keer per maand denk ik.. (nu afgelopen weken even wat meer ivm geboorte van ons zoontje :)

3. Arual83

Arual83 Fanatiek lid

11 jan 2012
    3.530
    0
    0
    Zuid-Holland
    Mijn ouders zie ik 3 a 4 x per week, wel bijna dagelijks contact via whatsapp of telefoon. Doen regelmatig samen boodschappen, hond uitlaten etc.
    Schoonouders proberen we wekelijks op bezoek te gaan, lukt niet altijd.
    Ouders en schoonouders wonen beiden in de buurt (5 en 15 minuten lopen). Onze ouders hebben geen vaste oppasdagen oid dus ik ga/wij gaan dan zelf langs.
    Schoonouders zouden ons (onze dochter) graag vaker willen zien maar op uitnodigingen hierheen te komen wordt niet ingegaan, dat maakt het wel lastig.

4. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

zie mijn ouders ongeveer 1x in de week behalve papa die werkt op een booreiland dus is eens in de 3 weken 3 weken weg

schoonmoeder ongeveer eens in de 2 a 3 weken
    schoonvader daar hebben we helaas geen contact mee

5. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Beide minstens 1x per week
    Maar meestal iets vaker

6. Brinta

Brinta Fanatiek lid

9 apr 2013
    2.145
    191
    63
    Zuid holland
    Ik zie mijn ouders sowieso elke woensdag omdat mijn moeder die dag op mijn zoontje past. Vaak zie ik mijn moeder ook op zaterdag omdat we dan meestal iets leuks gaan doen.

Moeder van mijn ex zien we ongeveer 1x in de 2,3 maanden.

7. Macabre

Macabre Actief lid

10 nov 2014
    194
    0
    0
    ✖
    We zien elkaar niet op vaste dagen ofzo.
    Wat ik wel weet is dat ik ze veelste weinig zie en vaak mis!

8. buonanotte

buonanotte Niet meer actief

Mijn moeder dat ligt er aan.

Soms elk weekend soms 1x per 2/3 mnd.

Schoonouders heb ik niet meer :)

9. tuc

tuc Niet meer actief

Hier precies hetzelfde

10. Noordeling

Noordeling Fanatiek lid

5 aug 2014
    1.268
    127
    63
    M'n schoonouders elke week wel (ongeveer). M'n vader (moeder leeft niet meer) woont wat verder weg, maar we gaan in elk geval om 't weekend daarheen en daarnaast zien we hem dan ook nog bij verjaardagen e.d. dus 'k denk gemiddeld ook wel bijna 1x per week.

11. rums

rums Niet meer actief

Mijn ouders zie ik 2 keer per week en spreek ze telefonisch elke dag.

Mijn schoonouders (en dus ons zoontje) zie ik 1 keer per 2 maand denk ik. Wat we overigens erg jammer vinden.
    Zoontje reageert namelijk door het dolle als hij mijn moeder ziet maar als hij mijn schoonmoeder ziet dan moet hij eerst de kat uit de boom kijken.

12. Dege

Dege Bekend lid

3 jul 2014
    853
    1
    18
    Mijn ouders 2-3 keer per week. Mijn schoonouders (gelukkig) 1x in de 2 à 3 maanden.

13. Jenala

Jenala Fanatiek lid

16 apr 2010
    1.906
    60
    48
    M'n ouders zie ik 2 a 3x in de week, soms meer soms minder.
    Mijn moeder helpt me 1x in de week in huis en die dag ga ik ook samen met mijn vader de weekboodschappen doen (wij hebben geen auto). Verder komen we daar ook wel 1 of 2x per week (mijn man wel minder, omdat ik vaak door de weeks daar heen ga)

Mijn schoonmoeder zien we zo'n 2x in de week. We eten 1x per week bij haar, en op zondag zien we haar bij mijn man zijn oma.

Dus wij zien onze familie vrij veel.

14. MaMa

MaMa Fanatiek lid

21 dec 2012
    2.663
    376
    83
    Vrouw
    Utreg
    Mijn ouders passen 2x per week op
    Mijn schoonma gaat wekelijks mee naar babygym
    Mijn schoonvader + vrouw zien we denk ik eens per maand / 2 maanden afhankelijk van verjaardagen of andere feestdagen

15. sm1

sm1 Fanatiek lid

17 dec 2011
    1.889
    115
    63
    Ouders, 2 x per jaar ongeveer
    Schoonouders 1 x per 6 weken ongeveer.

(Ouders wonen 1200 km verder op en Schoonouders 200 km,
    heerlijk rustig ;)

16. Mijn moeder zo'n 2 keer per maand. Ik zou veel vaker willen, maar omdat we nu een eind uit elkaar wonen, gaat dat helaas niet.

M'n schoonmoeder hebben we voor het laatst gezien toen we gingen vertellen dat ik zwanger was, in maart :') Dat vind ik eigenlijk wel prima :)

Onze vaders zien we allebei niet meer.

17. mamootje

mamootje Fanatiek lid

25 aug 2010
    1.718
    0
    36
    Mijn moeder zo'n 4x per week. Ze past daar 2x van op.
    Mijn vader zo'n 2x per maand
    Schoonmoeder 1x per maand excl verjaardagen
    Schoonvader enkel met verjaardagen

18. HuiBooBee

HuiBooBee Fanatiek lid

1 feb 2011
    4.355
    72
    48
    Ouders verschilt heel erg. Dan een keer in de 4 weken en een andere keer 4 keer in 1 week.
    Schoonvader en leer in de maand. Schoonmoeder 1 keer in de twee maand.

19. Hanneke1986

Hanneke1986 Actief lid

17 mrt 2014
    307
    0
    16
    Vrouw
    Ik woon ongeveer een uur rijden bij mijn ouders vandaan. Ik zie hen ongeveer 1 keer per maand (soms wat vaker door verjaardagen en/of feestdagen). Wel spreek ik mijn ouders wekelijks via de telefoon. Mijn schoonfamilie woont hier in het dorp maar ook hen zien wij misschien 1 of 2 keer per maand. De band is gewoon goed hoor, maar we zijn allemaal gewoon heel erg druk.

20. Thunder

Thunder Bekend lid

30 apr 2014
    811
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ouders bijna elke dag.

Schoonmoeder eens in de paar maanden. Sommige periodes iets meer.

Schoonvader vrijwel nooit (buitenland).

Deel Deze Pagina