heel wisselend door ons beroep (schippers). So zitten denk ik gemiddeld op 2x per jaar (als we dat al redden) maar die nemen zelf ook geen moeite om naar ons te komen, ook niet voor verjaardag van de kinderen. Mijn ouders gemiddeld 1 a 2x per maand, maar dat kan 3x in de week zijn maar ook 6weken niet omdat we veel te ver weg zijn. Maar hun willen wel de moeite nemen om naar ons te komen, zèker bij een verjaardag. Er zijn nu al plannen voor als zoon jarig is, dat ma dan paar dagen komt logeren hier (gelukkig denkt manlief inmiddels hetzelfde over het contact met zn ouders als ik)
Mijn ouders 1 a 2 keer per week. Mijn schoonmoeder 1 a 2 keer per maand. Mijn schoonvader maximaal 1 keer per maand denk ik.. (nu afgelopen weken even wat meer ivm geboorte van ons zoontje
Mijn ouders zie ik 3 a 4 x per week, wel bijna dagelijks contact via whatsapp of telefoon. Doen regelmatig samen boodschappen, hond uitlaten etc. Schoonouders proberen we wekelijks op bezoek te gaan, lukt niet altijd. Ouders en schoonouders wonen beiden in de buurt (5 en 15 minuten lopen). Onze ouders hebben geen vaste oppasdagen oid dus ik ga/wij gaan dan zelf langs. Schoonouders zouden ons (onze dochter) graag vaker willen zien maar op uitnodigingen hierheen te komen wordt niet ingegaan, dat maakt het wel lastig.
zie mijn ouders ongeveer 1x in de week behalve papa die werkt op een booreiland dus is eens in de 3 weken 3 weken weg schoonmoeder ongeveer eens in de 2 a 3 weken schoonvader daar hebben we helaas geen contact mee
Ik zie mijn ouders sowieso elke woensdag omdat mijn moeder die dag op mijn zoontje past. Vaak zie ik mijn moeder ook op zaterdag omdat we dan meestal iets leuks gaan doen. Moeder van mijn ex zien we ongeveer 1x in de 2,3 maanden.
We zien elkaar niet op vaste dagen ofzo. Wat ik wel weet is dat ik ze veelste weinig zie en vaak mis!
M'n schoonouders elke week wel (ongeveer). M'n vader (moeder leeft niet meer) woont wat verder weg, maar we gaan in elk geval om 't weekend daarheen en daarnaast zien we hem dan ook nog bij verjaardagen e.d. dus 'k denk gemiddeld ook wel bijna 1x per week.
Mijn ouders zie ik 2 keer per week en spreek ze telefonisch elke dag. Mijn schoonouders (en dus ons zoontje) zie ik 1 keer per 2 maand denk ik. Wat we overigens erg jammer vinden. Zoontje reageert namelijk door het dolle als hij mijn moeder ziet maar als hij mijn schoonmoeder ziet dan moet hij eerst de kat uit de boom kijken.
M'n ouders zie ik 2 a 3x in de week, soms meer soms minder. Mijn moeder helpt me 1x in de week in huis en die dag ga ik ook samen met mijn vader de weekboodschappen doen (wij hebben geen auto). Verder komen we daar ook wel 1 of 2x per week (mijn man wel minder, omdat ik vaak door de weeks daar heen ga) Mijn schoonmoeder zien we zo'n 2x in de week. We eten 1x per week bij haar, en op zondag zien we haar bij mijn man zijn oma. Dus wij zien onze familie vrij veel.
Mijn ouders passen 2x per week op Mijn schoonma gaat wekelijks mee naar babygym Mijn schoonvader + vrouw zien we denk ik eens per maand / 2 maanden afhankelijk van verjaardagen of andere feestdagen
Ouders, 2 x per jaar ongeveer Schoonouders 1 x per 6 weken ongeveer. (Ouders wonen 1200 km verder op en Schoonouders 200 km, heerlijk rustig
Mijn moeder zo'n 2 keer per maand. Ik zou veel vaker willen, maar omdat we nu een eind uit elkaar wonen, gaat dat helaas niet. M'n schoonmoeder hebben we voor het laatst gezien toen we gingen vertellen dat ik zwanger was, in maart :') Dat vind ik eigenlijk wel prima Onze vaders zien we allebei niet meer.
Mijn moeder zo'n 4x per week. Ze past daar 2x van op. Mijn vader zo'n 2x per maand Schoonmoeder 1x per maand excl verjaardagen Schoonvader enkel met verjaardagen
Ouders verschilt heel erg. Dan een keer in de 4 weken en een andere keer 4 keer in 1 week. Schoonvader en leer in de maand. Schoonmoeder 1 keer in de twee maand.
Ik woon ongeveer een uur rijden bij mijn ouders vandaan. Ik zie hen ongeveer 1 keer per maand (soms wat vaker door verjaardagen en/of feestdagen). Wel spreek ik mijn ouders wekelijks via de telefoon. Mijn schoonfamilie woont hier in het dorp maar ook hen zien wij misschien 1 of 2 keer per maand. De band is gewoon goed hoor, maar we zijn allemaal gewoon heel erg druk.
Ouders bijna elke dag. Schoonmoeder eens in de paar maanden. Sommige periodes iets meer. Schoonvader vrijwel nooit (buitenland).