Hoevaak zien jullie schoonouders en ouders?

Discussie in 'De lounge' gestart door edelweiss, 12 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Estha

Estha Actief lid

12 nov 2008
    487
    4
    18
    Ouders 1-2 x in de week, ze passen 1 dag op de kids.
    Schoonouders 1 x in de twee weken ongeveer, maar ze zien de kids en man minimaal 2 keer in de week i.v.m. oppassen 2x in de week.

2. Fleur1984

Fleur1984 Niet meer actief

Mijn vader zo een 1 keer in de 2 maanden.
    Moeder is 17 jaar terug overleden

Me schoonvader zien we 3 keer per jaar en me schoonmoeder zien we nooit.

3. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Ik ga minimaal 2x per week naar mijn moeder, ze is veel alleen omdat mijn vader in het buitenland werkt.
    Schoonouders zien we helaas 1 of 2 keer per jaar omdat ze in een heel ander continent wonen. Gelukkig is er Skype!

4. LieseLeentje

LieseLeentje VIP lid

18 sep 2008
    5.406
    138
    63
    Vrouw
    Mijn ouders zijn onze buren, die zien we bijna dagelijks.
    Mijn schoonouders wonen hier een flink eind vandaan en die zien we ongeveer een keer per maand.

5. Sunbeam

Sunbeam Niet meer actief

Mijn moeder zie ik meerdere keren per week. Op woensdag past ze altijd op de kinderen en maandag en soms ook donderdag kom ze vaak nog wel even een kopje thee drinken in de middag.

Mijn vader en stiefmoeder en schoonouders zien we wekelijks. Soms, als we een erg druk weekend hebben slaan we wel eens een weekje over, maar dan vragen se kinderen wel gelijk naar ze.

6. misa

misa Niet meer actief

Mijn ouders wegens oppassen voorheen 1x, toen 2x per week. Nu ben ik gastouder en is oppassen niet meer nodig en zien we ze 1x per week of per twee weken. Heeft ook te maken met het vele werken van hen momenteel.

Mijn schoonouders voorheen eens oer paar weken/maanden. Nu sinds 1,5 jaar niet meer.

7. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

27 mrt 2012
    6.134
    1
    0
    Mijn kant 1x per twee maanden (300km verder)

Schoonmoeder past 1x in de week op. Gezien we allebei werken en ml.zelfs 50-60 uur in de week is het fijn dat we die dag daar mogen aanschuiven. Soms gaan we in het weekend ook nog samen iets doen met sm en sz. Alrijd gezellig

8. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Schoonouders 1 x per week ivm oppassen
    Moeder 1 x per 2-3 weken

9. laravelk

laravelk Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.970
    2
    38
    Mijn moeder eens per maand, schoonouders eens in de 2 maanden, mijn vader (+gezin) 4x per jaar ofzo. Heel weinig dus maar we wonen allemaal ver bij elkaar vandaan (helaas)

10. 26mei

26mei Fanatiek lid

22 sep 2013
    1.973
    330
    83
    Beide wekelijks. Bel daarbij 1 a 2 keer per week met m'n moeder.

11. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.062
    1.294
    113
    Nederland
    Schoonpa 1x per week doen we even een bakkie bij hem.
    Schoonmoeder en man komen we bijna nooit, terwijl ze toch om de "hoek" wonen. Hun huis is niet bepaald fris, daarom komen we er nooit. Schoonmoeder komt eens in de 2 weken bij ons. Haar man komt mee als ie zin heeft.

Mijn moeder eens in de 3 maanden. Woont 180 km verderop.
    Mijn vader te weinig. Woont ruim 340 km verderop. Gelukkig zie ik ze over drie weken.

12. jada08

jada08 VIP lid

14 jan 2009
    7.567
    332
    83
    Zowel schoonouders als mijn ouders 2 keer per week

13. adi

adi Niet meer actief

Ouders: gemiddeld 2x per week
    Schoonouders: schoonmoeder ongeveer 3x per week, waarvan ze 2x bij ons thuis komt oppassen tussen de middag + 1x in het weekend als we daar gaan eten. Dan zien we de schoonvader ook.

14. Summer sun

Summer sun Bekend lid

14 dec 2013
    570
    1
    0
    Schoonouders 1 a 2 keer per week omdat ze dan oppassen. Mijn vader 1 keer per maand (woont wat verder dan mn schoonouders). Onze karakters verschillen ook. Mn moeder is overleden

15. Beaujuulais

Beaujuulais Fanatiek lid

15 sep 2008
    2.803
    70
    48
    Vrouw
    Hier geen enkele regelmaat.
    Mijn moeder zien we wel vaker dan schoonvader met vriendin.
    Laatste willen wel maar nemen geen enkel initiatief wat best frustrerend is. Tot nu toe alleen nog maar met verjaardagen maar hopelijk komt daar snel verandering in (vooral voor de kinderen)
    Mijn moeder zien we vaker maar ook niet regelmatig.
    Van april tot oktober is ze zelf vaak weg maar als ze thuis is wil ze zeker ons en de kinderen zien.
    In de winter periode komt ze vaak bij ons logeren en is ze er ook een paar dagen achter elkaar.

16. Chocochippie

Chocochippie Niet meer actief

Mijn moeder 1x per 3 weken ook al woont ze op nog geen km afstand
    Mijn vader wanneer we zin hebben om langs te gaan of wanneer hij ineens voor de deur staat
    Schoonouders soms 2x per week maar vaak 1x per 2 weken

17. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Vader 2/3 x per jaar
    Stiefvader 1x per week
    schoonouders 1x per 2 weken
    Moeder zag ik elke dag maar helaas is ze er niet meer...

18. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    Mijn moeder 2x p.w
    Di gaat dl daar meestal spelen en donderdags doen we samen boodschappen

Schoonouders 1 x pw sowieso, schoonmoeder gaat mee met peuterzwemmen en vaak blijft dl dan ook bij hun spelen

19. kersenflap

kersenflap Niet meer actief

Mijn moeder (vader is overleden) wwont hier een kwartier rijden vandaan zien wij minimaal 1 keer per week. Vaak 2-3 keer per week

Mijn schoonouders wonen hier 300 meter vandaan zien wij eens per maand of we moeten ze toevallig tegen komen, en die ene keer is dat wij die kant uit gaan hier komen ze nooit.

(gek he dat onze jongste niet bij ze wil blijven)

20. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Mijn moeder woont helaas niet in de buurt, probeer er wel 1 keer per week aan anderhalve week heen te gaan.. spreek haar wel dagelijks.
    Mijn schoonouders zie ik op verjaardagen en als ze 1x in de twee weken oppast, toen ze nog niet op hoefde te passen zagen we ze 1 keer per maand terwijl ze praktisch om de hoek wonen

Deel Deze Pagina