Schoonmoeder bijna elke week wel een keer en eten dan gelijk mee en blijven plakken tot laat. Mijn ouder soms meerdere keren per week en soms 1 tot 2 weken niet.
Hier zien we ze gemiddeld 1 x per week. Althans... dat is mijn streven. Ik hou veel van ze en ze wonen in de buurt, dus probeer 1 x per week even bij te praten.
Mijn ouders en mijn schoonmoeder passen ieder 1 dag in de week op. Het ene weekend gaan we dan nog een uurtje op de koffie bij de ene ouders; het andere weekend bij de andere. Zodat mijn schoonvader onze dochter ook nog regelmatig ziet.
Mijn schoonoders om de jaar, soms zitten er 2a 3 jaartjes tussen. Ze wonen in Turkije. Mijn ouders normaal 1x permaand. Ik woon in Belgie, zij in Nederland. Nu even niet, want ben kwaad op mijn vader.
Ouders 1 a 2 keer per maand ivm de afstand, als ze in de regio zouden wonen zou dit veel vaker zinn. Schoonvader 1 keer in de 2 weken ongeveer, schoonmoeder 1 keer in de maand ongeveer.
Mijn ouders gemiddeld 1 keer per maand. Meestal komen ze naar ons toe, omdat de reis voor ons nu praktisch gezien niet echt haalbaar is. Ze blijven dan ook overnachten omdat 7 uur in de auto op een dag natuurlijk niet fijn is. Schoonouders zijn helaas overleden, maar mijn zien we eens in de zoveeljaar omdat ze ver weg wonen. Er staat nu een ontmoeting gepland voor volgend jaar zomer.
Mijn schoonouders wonen 9 km. bij me vandaan en we zien elkaar nagenoeg elke dag even voor een bakkie koffie. Vaak neem ik mijn schoonmoeder ook ergens mee. Mijn moeder woont in Nederland en die probeer ik toch wel minimaal 2x per jaar te zien.
Ik heb geen contact meer met mijn schoonouders (tot voor kort wel, voor mijn zoontje ging ik 2 keer in de week heen) Mijn ouders zijn gescheiden. mijn vader zie ik geregeld (woont achter mij) Mijn moeder zie ik iets minder maar zeker wel 3 keer in de maand.
Mijn ouders wonen helaas 100km van ons vandaan dus die zien we gemiddeld 1 keer in de 3/4 weken. Mijn schoonouders zijn gescheiden en mijn sv zien we ook 1 keer in de 3 weken. Sm iets vaker, denk 1 keer per 1a2 weken. Zou van mij wel vaker mogen want woont praktisch om de hoek.
Ik zie mijn ouders sowieso 1 keer per week op maandag, dan doen mijn moeder en ik samen boodschappen. DL zit nu op de basis, tot die tijd is ze iedere maandag mee gegaan, en dan paste opa op terwijl wij de deur uit gingen Dat willen ze graag weer als nummer twee er is. Het gebeurt regelmatig dat we elkaar 2 a 3 keer per week zien, want alleen wij is niet leuk, ook ukkie moet natuurlijk even gezellig met opa en oma kletsen. Schoonouders zien wij ook heel verschillend, we hebben hier geen vast dag. Maar vorige week waren wij bvb vrijdag na school daar en hebben we mee gegeten, zaterdag ook nog even een bakkie, en vandaag komen ze straks hier een bakkie doen. Ik vind het heel erg belangrijk, voor ons, maar ook voor onze kleine meid en toekomstige spruit, contact met opa en oma. Dat komt wellicht omdat ik dat als kind ook niet anders gewend ben, ik zag beide opa's en oma's minimaal 4 keer in de week.
Mijn ouders meestal 1x in de week. Soms vaker, soms ook twee of drie weken niet. Schoonouders zien we minder..om de 4 weken? terwijl ze wel dichtbij wonen
Ik zie mijn moeder gemiddeld toch wel 2-3 keer week. Soms elke dag en soms een weekje niet. Ik bel sowieso wel dagelijks. Mijn vader wat minder want die werkt gewoon fulltime. Ik ben ook mantelzorger van mijn moeder en ze wonen tegenover ons, dus dan is even snel binnenwippen om wat te doen of een bakkie koffie erg makkelijk. Mijn schoonouders daarentegen zie ik het liefst zo min mogelijk. Dat zijn hele moeilijke mensen. Maar om de relatie in stand te houden proberen we toch 1 keer in de maand minimaal te gaan.
Schoonouders vier keer per week, mijn vader twee keer per week en mijn moeder leeft helaas niet meer. Opa's en oma passen op en we wonen in hetzelfde dorp. Voor een pakje boter komen we bij elkaar, bij wijze van. Heerlijk dat hechte contact. Kan ze niet missen.
Schoonouders heb ik niet meer wel gaan we nog naar twee zussen regelmatig van lat. Hij heeft er 11 7 broers 4 zussen dus... Mijn moeder zie ik bijna elke week. Soms twee keer zusje zie ik een a twee keer per week. Mijn vader zie ik eens in de twee weken. Maar na vorige week heb ik voor mijn zelf wel besloten ik ga pas weer als ik uitgenodigd woord zo niet dan blijf ik voorlopig weg. Heb geen zin meer in dat getrouwtrek en gezeur er om heen. Als die mij en de kinderen wil zien dan is nu eens de set aan hem. Wel zaterdag is hij op de verjaardag van zoonlief geweest en ik zal best een keer per week even bellen maar voor de rest laat ik het nu eens rusten.
Mijn vader 1x per week. Soms vaker. Mn moeder leeft niet meer. schoonmoeder en man zo weinig mogelijk. Ze komen hier 1 x per 2 maand ongeveer. Wij daar nooit. schoonvader en vrouw zien we een paar x per jaar. Kan niet vaker omdat ze in het buitenland wonen.
Schoonouders niet. Mijn ouders wonen niet in de buurt (of eigenlijk ben ik zelf een eind uit de buurt van mijn familie gaan wonen), die zag ik voor mijn zwangerschap misschien 1x per 2 maanden. Nu ik zwanger ben zie ik ze vaker, en denk als de kleine er is dat ze wel 1 a 2 keer per maand op bezoek zullen komen (wij niet vaak naar hun, omdat we geen auto hebben).
Mijn ouders niet(vader overleden, moeder geen contact mee). Schoonouders meerdere keren in de week. Met dochter ophalen en brengen.
Mijn ouders en schoonmoeder (schoonvader is overleden) best vaak. Schoonmoeder past sowieso op, dit wil ze graag zelf want ze werkt niet. En moeders standaard ook 1 dag in de week, soms meer.