Ik zie mijn ouders 1 à 2 keer per maand. Ik bel 1 à 2 keer per week met mijn moeder. Hij ziet zijn moeder ongeveer 1 keer per week à 2 weken. Samen doen we alleen de feestjes. Net vanmiddag nog bij mijn ouders geweest . Maar er naartoe reizen is een onderneming die mij 1.5 à 2 uur heen en even lang terug kost.
Ik woon momenteel nog ( of weer ) bij mijn moeder. Nadat ik bij de vader van mijn dochter weggegaan ben. Met zijn ouders hebben we geen contact meer, helaas voor Jade... Ik heb nu wel een vriend, maar we wonen nog niet echt samen. Ook hij woont weer thuis. Ik en mijn dochter zijn zo'n 3x per week bij hem te vinden, dan eten we daar ofzo. Gaat best goed zo!!
Schoonmoeder 1 a 2 keer per week. Mijn moeder/ouders (vader minder vaak komt niet altijd mee met mn moeder) 1 keer per maand. Zou mn moeder liever vaker zien, maar gaat helaas niet ivm afstand.
Mijn moeder (mijn vader is helaas overleden in 2009) zie ik één keer per week. We wonen 20 autominuten van elkaar af. We bellen daarnaast ook nog wel een keer of twee per week. Mijn schoonmoeder (schoonvader eveneens overleden, in 2012) zien we 1 keer per jaar omdat ze in Turkije woont. We gaan dan wel altijd meteen een paar weken natuurlijk. Haar bellen we elke week.
Mijn ouders zie ik heel regelmatig. Minimaal 3x per week ivm de oppas en vaak ga ik op mijn vrije dag nog wel een kop koffie drinken. We wonen in hetzelfde dorp dus dan waai je makkelijk aan. Ik heb ook een heel goede band met m'n ouders dus vind het ook echt gezellig als ik er ben. En dat is andersom ook zo. Mijn schoonouders zie ik misschien 1x per week. Meestal gaan we heel standaard op zondag op de koffie als de andere kleinkinderen er ook zijn.
Mijn ouders eens in de twee weken gemiddeld, meestal kort, komen ze op de koffie ofzo als ze toch in de buurt zijn. Die wonen op 20 min. rijden van ons af. Mijn schoonouders gemiddeld 5 keer per jaar ofzo, wonen niet om de hoek, zijn gescheiden en werken nog allebei. Toevallig dit weekend mijn schoonvader gezien, maar de laatste keer was bijna 4 maanden geleden.
Schoonouders elke dag. We wonen naast elkaar. Ouders 3x per week. Omdat ik bij mijn vader in het bedrijf werk.
Mijn ouders wonen op 5 min. lopen en mijn moeder past 2 dagen per week op. We zien ze dus min. 3x per week. En soms elke dag... Nooit hele dagen maar steeds "korte" ontmoetingen . Schoonouders zijn er helaas niet meer...
Ik zie mijn ouders elke dag ze passen op maar echt op visite 1 x per week en ook zie ik mijn schoonouders 1 x per week.
Mijn schoonouders gemiddeld 1x per week. Mijn eigen ouders gemiddeld 1x per 2 maanden denk ik. Soms iets vaker. Mijn ouders wonen 75 minuten rijden, en dat is eigenlijk te duur om vaak te doen...
Mijn ouders (moeder en stiefvader) niet zo vaak als dat ik zou willen. Denk ong om de 2/3 maanden. Ze wonen nogal ver weg dus dat is de reden. Mijn vader een paar keer per jaar, maar dat gaat denk ik wel veranderen zodra we in dezelfde woonplaats wonen/hij opa is. Schoonouders heb ik niet. Wel de ouders van de toekomstige pappa van mijn kindje, maar die zie ik nu nog niet zo vaak. Zal ook wel verandering in komen zodra we een kindje hebben
Mijn moeder zo gemiddeld 1x per 2 weken, soms vaker, soms wat minder. de afstand is 3 kwartier en dat lukt me steeds iets minder goed helaas. En schoonouders gaan we iedere zondagmorgen gezellig koffie drinken, die wonen in de straat achter ons. En ga dr vaak tussendoor nog even een bakkie halen, dus hun waarschijnlijk 1 tot 3x per week
Schoonouders zien we soms 1x per week. Andere keer eens in de 2 weken. Mijn moeder komt 1x per maand logeren bij ons (ben 200 km van het thuisfront vandaan) en mijn vader houd helaas niet zo van het reizen en zien we daarom maar 2x per jaar.
M'n schoonvader zie ik 1x per week als hij m'n dochter thuisbrengt. Dat zal straks 2x per week zijn. Kort bezoek dus en eigenlijk vind ik dat wel prima. Lieve man hoor maar gewoon een heel ander persoon dan dat ik ben. Schoonmoeder is 4 jaar geleden overleden. M'n ouders heb ik pas sinds kort weer contact mee, dat zal denk ik 2x per maand zijn en dan een langer bezoek.
Schoonouders wonen een straat verder, dus regelmatig in de week ff een bakkie op en neer. Maar soms zien we hun ook 2 weken niet. Mijn moeder zien we zeker wel 1x in de week. Mijn vader 1x/maand.
Schoonouders op 65 km hier vandaan gemiddeld 2 x per maand. Komen geregeld deze kant op. Mijn ouders Wonen op 20 min rijden hier vandaan. Als ik niet hun kant op kom 3 x per jaar. Met de verjaardagen dus 6 x. per jaar. Maar omdat ik regelmatig die kant op ga 1x per maand.
Schoonouders gemiddeld eens per 2 weken denk ik en mijn ouders veeeel vaker. Dat komt ook omdat mijn man 3 ploegen draait en mn zoontje en ik regelmatig bij mijn ouders eten als mijn man late dienst heeft. Gemiddeld zie ik mijn ouders denk ik 2/3 keer per week.