Hoevaak zien jullie schoonouders en ouders?

Discussie in 'De lounge' gestart door edelweiss, 12 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jilina

jilina Fanatiek lid

27 mei 2010
    2.362
    0
    0
    verkoopster
    friesland
    Ouders 1x in de twee weken en schoonouders ook.

2. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Mijn moeder elke week. Mijn vader spreek ik wel elke week 3 X maar denk dat ik hem elke 2 a 3 maand zie.
    Mijn schoonouders elke 2 weken sowieso.

3. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    Mijn moeder komt regelmatig op onze gezamelijke vrije vrijdag naar ons toe. (mijn moeder en ik zijn vrij)
    Mijn vader werkt gewoon fulltime dus die komt dan niet mee. We gaan gemiddeld 1x per maand naar mijn ouders toe. (wonen op 45 min. rijden)

Mijn schoonouders zien we misschien 3x per jaar. :) Altijd veel gedoe in de schoonfamilie en sinds we zelf een dochter hebben is man daar (gelukkig) ook klaar mee en heeft afstand genomen

4. Dweeb

Dweeb Niet meer actief

We zien mijn ouders twee of drie keer in de week. 1x ivm oppassen en in het weekend vaak ivm gezamenlijke hobby.

Mijn schoonouders zie ik in ons hobby seizoen 1x in de week een uurtje (dan zijn ze in de buurt) en buiten ons hobby seizoen om ongeveer 1 a 2 keer in de maand.

5. Bizzy

Bizzy Fanatiek lid

30 okt 2007
    2.828
    2
    36
    thuisblijf moeder
    rotterdam
    Mijn ouders 1 a 2 keer in de week.
    schoonouders al 1 1/2 geen contact meer mee en lekker houden zo!

6. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Mijn ouders wel vaak. Soms zelfs elke dag. Mn moeder omdat ze oppast, mn vader komt regelmatig savonds nog even langs voor voetbal ofzo als hij de meiden een dagje niet gezien heeft. Past ook een dag in de week een paar uurtjes op, als hij thuiswerkt.

Schoonouders eerst heel weinig, daarna gingen ze vanwege een college dat ik moest volgen ook een middag oppassen. Colleges zijn nu afgelopen, maar ze passen nog wel op een paar uurtjes. Gaat wel weer om de week worden, omdat ze het te druk hebben anders.

7. vonnie73

vonnie73 Fanatiek lid

22 aug 2008
    1.898
    0
    36
    in un schwon huiske
    Mijn schoonouders zie ik teveel, ik werk twee dagen bij hun in het bedrijf. Daarnaast gaat ze met een dochter naar zwemmen. Mijn ouders zie ik twee keer per week.

8. libelle85

libelle85 Actief lid

23 jul 2012
    140
    0
    16
    NULL
    NULL
    Mijn moeder probeer ik elke week te zien... of zij komt naar ons of ik/wij naar haar!
    schoonouders zien we gelukkig een stuk minder...

9. babykonyntje

babykonyntje Actief lid

24 dec 2012
    188
    2
    18
    Mijn ouders 1 of 2x per week en schoonouders rond de 3x (wonen vlakbij)

10. nijntje1983

nijntje1983 Fanatiek lid

21 nov 2012
    1.192
    0
    0
    vlakbij assen
    mijn ouders 1x per week. heb een vaste dag dat ik er heen ga en meestal zijn de andere kleinkinderen er dan ook.

schoonouders minimaal 1x per 2 weken. die werken beide volledig en hebben heel veel andere verplichtingen. Maar als ze toevallig in de buurt zijn komen ze wel even langs.

11. JMay

JMay VIP lid

22 feb 2014
    6.685
    0
    36
    NH
    Mijn schoonouders minimaal 2x in de week.

Mijn ouders een paar keer per maand, helaas straks een paar keer per jaar omdat ze gaan emigreren :(

12. emma84

emma84 Bekend lid

3 dec 2012
    603
    0
    0
    Twente
    mijn ouders zien we 1x per maand, die wonen helaas niet in dezelfde stad. zou ze wel wat vaker willen zien.

mijn schoonouders wonen hier zowat om de hoek, en mn schoonmoeder is de hele dag thuis. maar helaas zijn het echt hele rare mensen, waar je geen normaal gesprek mee kan voeren. en de hele dag in huis roken. heel jammer maar dan heb ik gewoon niet vaak zin om daar langs te gaan. initiatief om hier langs te komen hebben ze ook niet.

13. Tiniedice

Tiniedice Bekend lid

4 jan 2014
    809
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn schoonouders minimaal 1x per week en dan gaan we daar ook eten. Verder soms in het weekend, na n bezoek aan oma in het bejaardentehuis. Mijn moeder spreek ik dagelijks en zie ik ook vaak; ze past ook 1x per week op. Mijn vader zie ik wisselend. Denk zo'n 1x per maand. Mijn stiefmoeder zo'n 4X per jaar.

14. LW85

LW85 Fanatiek lid

24 jun 2012
    4.082
    604
    113
    Schoonmoeder elke dinsdag als ze op komt passen. Schoonvader ongeveer 1x per 3 weken, hij werkt fulltime en ze wonen op een uur rijden.
    Mijn bader en zijn vriendin zie ik niet meer, hij had in 3 maanden tijd nog maar 1x zn kleinzoon opgezocht, hij heeft ook ruzie met mijn broers. Toen ik hem uitnodigde langs te komen vorige maand kreeg ik een heeeeeeeel relaas over me heen dat het vanuit mij moest komen en niet omdat Sem er nu is :s zo hoeft het van mij dus niet.

Gelukkig zie ik mijn moeder en stiefvader wel vaak, bijna elke week, als we het erg druk hebben zit er soms 10 dagen tussen. Ze halen vaak ook Sem op om hem een dagje mee te nemen. We whatsappen elke dag.

15. dogs84

dogs84 Bekend lid

29 jul 2013
    882
    0
    16
    We zien heel vaak aan mijn schoonouders, want 5 min (rijden) en/of 30min (lopen) afstand.
    Maar mijn ouders wonen hier niet, dus 1uur en 15 min afstand. Dus we zien hun 1 a 2 x per maand. Maar we doet 2x per week skype.

16. Skyscrapper

Skyscrapper Fanatiek lid

11 mei 2013
    2.604
    3
    38

Hier is het precies andersom.

Schoonouders wonen een paar km hier vandaan en die zien we zeker 1 keer per week
    Manlief gaat zoiezo elke woensdagavond met de jongens naar ze toe en heel regelmatig naar zijn oma waar zijn ouders en nog meer familie ook aanwezig is.

Mijn vader is een man op zichzelf en doet zijn dingen. Dat was altijd al zo toen we nog een gezin waren waarin mijn zus en ik veel jonger waren. Ik zie hem 1 keer per 2 of soms 3 maanden.

17. Nosam

Nosam Bekend lid

28 jan 2014
    842
    6
    18
    ✖
    Mijn ouders zie ik wekelijks. Mijn moeder past ook 2 dagen op.
    En ik ga daar regelmatig even een kopje koffie drinken.

Schoonouders zien we niet heel vaak maar toch wel een paar keer per maand.

18. ml0605

ml0605 Lid

3 nov 2013
    66
    0
    6
    NULL
    NULL
    Ouders bijna elke dag, ze passen ook veel op! Schoonouders werken nog veel, dus daar gaan we meestal in het weekend naartoe. We wonen gelukkig allemaal dicht bij elkaar in de buurt.

19. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Meestal iedere week.
    Schoonouders en mijn eigen ouders passen iedere week op dus dan sowieso.

Deel Deze Pagina