wat heb jij gedroomd vannacht

Discussie in 'De lounge' gestart door soeza, 19 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. soeza

soeza Niet meer actief

Soms droom je zo ontzettend bizar, ik heb vannacht gedroomd dat ik met ons gezin ging emigreren..... naar een boomhut in Brazilië :$:D
    Het was heerlijk lekker weer, en ik zat samen met mijn man aan de koffie terwijl onze kinderen beneden onze boomhut in de tuin aan het spelen waren hahaha....

Ik vind het altijd leuk om te horen hoe andere dromen 's nachts, dus bij deze:

Wat heb jij gedroomd vannacht?

2. sydneys

sydneys Niet meer actief

Vannacht weet ik niet maar gisteren dat ik kanker had maar er net op tijd bij was.
    Was geen leuke droom en wil dat nu uit mijn geheugen wissen

3. MZS

MZS Fanatiek lid

7 mrt 2014
    1.605
    0
    0
    Home sweet home
    ik droom niet vaak maar tijdens zwangerschap wel
    vannacht dat ik was bevallen met 20 weken in mijn slaap en er niks van wist
    dat ik mijn man vroeg waar het kindje was en toen wakker schrok
    echt zo'n droom die nergens op slaat ;)

4. Delta

Delta Niet meer actief

1 of andere manier vergeet ik altijd mijn droom als ik goed wakker ben! Jammer!

5. buonanotte

buonanotte Niet meer actief

Dat willen jullie helemaaaaaal niet weten :D

6. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Ik was aan het rommelen in huis en met name in de bijkeuken. Ineens viel de stroom uit en ik hoorde hele rare geluiden. Toen ik wilde gaan kijken bij de voordeur werd er op de achterdeur heel hard geklopt. Het huis aan de voorkant stond in brand en de kinderen stond met een vreemd iemand al in de achtertuin.

7. mamabri

mamabri Niet meer actief

Ik droomde dat ik in de action liep en dat ik bleek ging kopen :(:(

Nu is de bleek inderdaad ook op en moet ik naar de action, maar goed, om daar nu van te gaan dromen??;)

Gisternacht heb ik heel naar gedroomd. Ik droomde dat mijn dochter verdronk, daar was ik wel behoorlijk akelig van :(

8. Loesje86

Loesje86 Niet meer actief

Dat ik samen met de buurman ijsjes verkocht bij een ijscocar ;)

9. LoveAim

LoveAim Niet meer actief

Zelf kan ik me bijna nooit aan mijn dromen herinneren, maar mijn man droomt vaak dat er iets met onze dochter of met mij gebeurd. Voor hem is het heel vervelend, maar ik vind het eigenlijk wel lief, want dat geeft voor mij aan hoe bezorgd hij over ons is. :)

Ik wordt wel af en toe met een naar gevoel wakker en weet dan dat ik slecht gedroomd heb, maar zodra mijn ogen open gaan weet ik al niet meer waar het over ging. Het nare gevoel kan soms nog wel een tijdje blijven hangen.

10. soeza

soeza Niet meer actief

Oh jawel! Of komt je droom niet door het er-mag-niet-over-s*x-gesproken-worden-beleid hier op ZP? :D

11. teigetje1

teigetje1 Fanatiek lid

18 jun 2009
    2.299
    116
    63
    Zuid-oost brabant
    Ik onthou bijna nooit een droom. Maar eergister had ik er weer 1. We waren ergens ver weg in een hotel voor een hondenshow en we hadden alles bij (kinderen, tassen, showspullen e.d ).
    Kom ik erachter dat we het belangrijkste waren vergeten... DE HOND... en ben ik naar huis gereden om ze te halen (5 uur enkel rijden in mijn droom).

Moest er hard om lachen bij wakker worden. In real-life zou ik kunnen janken als me dat overkomt :D.

12. Dat m'n nichtje píépklein was, maar toch ontzettend goed groeide en gezond was. M'n zusje mocht haar mee naar huis nemen, maar dan wel in een koektrommel gevuld met watten, met in de deksel een stuk doorzichtig plastic, zodat je er doorheen kon kijken. Heel af en toe mocht de deksel eraf, zodat je even écht naar het kleine meisje kon kijken en haar hoofdje even kon aaien, de rest van het lichaampje verdween helemaal in de watten. Als m'n zusje oppas nodig had, bracht ze de koektrommel gewoon naar mij..

Te bizar voor woorden en toch zou ik er een moord voor doen om het werkelijkheid te laten worden.. :(

13. buonanotte

buonanotte Niet meer actief

Laat ik het zo zeggen:

Het boek vijftig tinten was er niks bij:$:D:D:D

14. ShampooL

ShampooL Niet meer actief

Dat ik onderweg was naar mijn bruiloft.
    Ik zat op een motor en mijn ex in een helikopter (maar dan rijdend. juist, whatever)

Ik reed voor hem uit. Er kwam een T splitsing dus ik riep; LINKS OF RECHTS ?!
    Hij zei rechts. Ik vroeg het nog een keer en toen zei hij links.
    Ik probeerde een scherpe bocht te maken omdat ik al naar rechts aan het gaan was. Ik kreeg een ongeluk en vervolgens dikke ruzie met mijn ex.

Na uren discusseren en ruzie maken bleek dat hij rechts bedoelde voor de eerste T-splitsing en links voor de T-splitsing daarna.

... Het was een onzinnige irritante droom. En mijn ex kan nu al helemaal opdonderen :p

15. Logan

Logan Niet meer actief

Volgens mij droomde ik over mn werk vannacht. ;)

16. Macabre

Macabre Actief lid

10 nov 2014
    194
    0
    0
    ✖
    Mijn beste maatje, ik mis hem gigantisch.. :(

17. Joycey

Joycey Niet meer actief

Dat ik met mijn kereltje naar de Efteling ging zodra hij wat ouder was en hij de dag van zijn leven had. We stonden op dat Anton Pieckplein heel cheesy gezellig te zijn als het perfecte gezinnetje - en ik zwierde hem alle kanten op en daarna gingen we naar de ganzenparade kijken :p

Dat is natuurlijk wel een leuke droom en gaan we ook zeker wel realiseren; wordt alleen verdrietig van sommige dromen in dit topic.

18. jongmam

jongmam Bekend lid

17 jul 2009
    816
    177
    43
    Vrouw
    Verzorgende-IG
    Dat een vrouw die vorige week op mijn werk overleden is, weer tot leven is gekomen.
    Ze laag op onze afdeling opgebaard en klaagde dus dat ze het behoorlijk koud had.

In het echt heb ik haar nog nooit staand of lopend gezien, maar in mijn droom deed ze dat wel.

Ze wilde weer dood en wilde dus uit het raam springen, waarop mijn collega zei dat wij niks mogen doen.
    Mevrouw staat klaar om uit het raam te springen, toen kwam zwarte piet net op tijd om haar te redden.

Ik weet wel waarom ik dit droom.
    Zij was de eerste persoon die ik als overledene heb gezien. Ik vond het een beetje raar en onwerkelijk en heb er veel moeite mee gehad.
    Later die middag las ik ergens dat er oude vrouw levend in een koelcel lag.
    Blijkbaar was ze toch niet zo dood als de dokter had geconstateerd en heeft ze er 11uur in gelegen.
    Dus een combinatie van die 2 bezorgde mij zo een droom.

19. Boommm

Boommm Niet meer actief

Ik was ontzettend ziek vannacht in m'n droom. Lag in het ziekenhuis, m'n armen zaten vastgebonden en ik had overal infusen en stickertjes om vanalles in de gaten te houden. Ik bleef mar trillen. En ik moest elke keer spugen. Op het einde stikte ik ook bijna in m'n spuug. Werd super benauwd en in paniek wakker haha :)

20. sydneys

sydneys Niet meer actief

Een hele oude droom maar wel eentje die ik nooit vergeet.
    Vriend en ik hebben echte hollandse neuzen, vind ik dan haha. Vooral mijn vriend en in de zwangerschap waren we elkaar ermee aan het pesten.
    Ik droomde vlak voor de geboorte dat ons manneke geboren werd en een heel klein neusje had. Alleen begon die ineens te groeien en te groeien en uiteindelijk had hij een babylichaam, babygezichtje maar de lange houten neus van pinnokio!!!
    Ben er dagen niet goed van geweest :D

Deel Deze Pagina