baby 5 mnd gaat steeds huilen na 5-10 min box

Discussion in 'Baby en dreumes' started by bunchy, Feb 13, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. bunchy

bunchy VIP lid

Aug 21, 2009
    6,677
    515
    113
    Dag meiden,
    Onze zoon van nu ruim 5 mnd was tot voor kort een echte boxman! Hij kon zich er zo prima een uur vermaken en vond het er heerlijk.
    Sinds hij ziek is geweest zo´n 2-3 weken geleden vindt hij het niks en begint hij steeds na 5 minuten te huilen.. De box ligt vol met speeltjes... hij is sowieso veel jengeliger dan voordat hij ziek werd.
    Zo wil hij de eerste uren vd nacht steeds om het uur weer drinken, althans wordt overstuur wakker en kan alleen maar rustig worden door een beetje te drinken uit de borst....
    erg vermoeiend allemaal en we begrijpen het gewoon niet!

2. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

Nov 15, 2009
    4,613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    misschien een sprong? Met 19weken is er een sprong...

Tycho vindt de box tegenwoordig maar een half uurtje leuk, maar ik vind het wel belangrijk dat hij zich daarin ook vermaakt zodat ik ook nog even wat dingen kan doen buiten de kamer ( hij kruipt al). Dus ik durf hem niet alleen op de groind te laten en dan allerlei dingen boven te doen.

Wat ik steeds doe is hem 1speeltje geven en als hij die zat is en hij begint te peiepn weer een nieuw dingetje. Zo kan hij er weer 10minuten langer in. Misschien een beetje aan het lijntje houden maar ja het is niet anders. En als het echt niet meer gaat dan haal ik hem eruit hoor. Het is niet zo dat hij uuuuuuuuuuuuuuren in die box zich moet vermaken hoor. En ik loop af en toe even langs en knuffel hem of doe ff gek met hem. Kiekeboe spelen met een hydrofiel luier die ik even over de box hang vindt hij bijvoorbeeld geweldig. Ook zn muziek mobiel is nog steeds een hot item.

En ik hem voor mezelf en Tycho afgesproken tot het middageten gaat hij als hij wakker is in de box zodat ik dingen kan doen en na het middag eten kan hij lekker op de grond zich uitleven. Ik doe 's ochtends vaak wat wasjes en die vouw ik dan beneden op de bank op, schil de aardappels alshij op de grond ligt, dus dan zorg ik dat ik in de kamer blijf. Zo kunnen we beide doen wat we willen. Of hij het al begrijpt is een 2e ding maar goed dat komt vanzelf (hoop ik hhahaha).

xxxx

3. bernadet26

bernadet26 Fanatiek lid

Sep 28, 2009
    1,335
    1
    36
    winkel medewerkster
    die van ons begint al te huilen als ik alleen al richting de box loop!
    ze krijst moord en brand hoor als ze er in moet, maar ja soms is het niet anders , anders kom ik helemaal niet meer toe aan stofzuigen;)

4. bunchy

bunchy VIP lid

Aug 21, 2009
    6,677
    515
    113
    hmm ik hoop echt dat het een fase is!!

5. sillaah

sillaah Fanatiek lid

Sep 21, 2006
    1,429
    0
    0
    Utrecht
    Mijn zoon wil ook niet meer graag in de box..
    ik merk dat hij zich nu ook ineens heel bewust is als ik wegloop en hij me even uit het oog verliest. de box vind hij prima zolang ik ernaast ga zitten en hij me ziet. Maar zodra ik wegloop is het gillen.

6. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

Nov 15, 2009
    4,613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    In het begin verschoof ik de box ook nog weleens van plek. Hij stond weleens voor het raam en als ik ging koken dan stond hij voor de keuken zeg maar en als ik op de bank zat stond de box naast de bank. Whahah ik heb wat gesleept met die box.

xxx

7. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

Mar 27, 2008
    8,128
    1,682
    113
    Heeft hij geen last van zijn oortjes? Dat zou ook de slechte nachten verklaren. (als je oorontsteking hebt komt er extra druk op het oortje als je gaat liggen)

Edit: je kunt hem even voorzichtig voor z'n oortje duwen. Als dat zeer doet merk je dat wel en weet je dat er wat aan de hand is. Ook kun je kijken of allebei de gaatjes even groot zijn, of dat er prut uit komt lopen.

8. fafje

fafje Niet meer actief

tandjes?

Share This Page