4 testen inclusief die van MVM... (ik zou trouwens nog zomaar weer een test kunnen doen volgende week ofzo hahaha)
Jeetje, ik dacht dat wij de enige ongelovige Thomassen zouden zijn! Twee testen thuis en nog eentje van de huisarts, en pas na de echo zag ik het met m'n eigen ogen en geloofde ik het. Hoewel: toen we drie weken later gingen voor de tweede echo was ik er haast van overtuigd dat het zomaar opeens floeps weg zou zijn, wat gelukkig niet waar was Ben zeker een maandlang bang geweest dat ik wakker zou worden uit deze schone droom en nóg wel es Maar de laatste weken laat m'n kleine schoppertje me elke dag weten dattie er nog steeds is.
Ik heb meteen rond mijn nod al 5 ( ) testen gedaan en zit erover te denken om er nu nog één te doen. Zoals iemand hiervoor ook al zei, komt dat omdat ik soms twijfel of het er nog wel zit. Ik heb nu ook steeds wat last van mijn buik en wil dan graag nog even de bevestiging dat het goed zit. (terwijl je volgens mij direct na een mk nog posi kan testen toch?)
Ik heb op die eerste dag 3 testen gedaan, 2 van deze site met een licht streepje en 1 van clearblue stond duidelijk zwangerop 3 dagen hierna weer een van clearblue, ook zwanger nu heb ik er nog 1 van clearblue, die wil ik volgende week gaan doen
ik heb ook 4 x een test gedaan, kon het niet geloven. En eigenlijk geloof ik het nog steeds niet. Volgende week pas de eerste echo en ik ben nog steeds bang dat ze dan zeggen 'sorry hoor, maar u bent helemaal niet zwanger' . Als ik volgende week op de echo ons beeb zie dan geloof ik het pas echt.
1x posie test. Toen 3 dagen later nog eens, dus dat was 2e keer. En bij de moeders voor moeders test. In totaal dus 3 testen gehad enneh ik geloofde het ook pas na de eerste echo
hoi hoi ....... gelukkig was het bij ons koopzondag...... we hadden er één in huis en hebben we op een zondag gedaan! we durfden het allebei niet te geloven! (nu nog steeds niet) we hebben er nog twee bij gehaald van verschillende merken en in totaal dus drie positieve testen gehad! -x-Jyll
Ik heb na de positieve test nog 8 keer getest wou niet geloven dat het echt zo was zelfs nog een keer naar de dokter geweest voor een test
hihihi leuk om te lezen hier zijn er tot nu ook al 3 tegenaan gegaan! En ik denk dat ik het van de week toch nog 1 keer wil checken hihihi liefs nina