PDS en zwanger

Discussie in 'Gezondheid' gestart door mommy1983, 30 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    Hoi meiden,

Na de geboorte van sem heb ik een galblaasoperatie gehad. Sindsdien heb ik last van PDS ik heb al veel onderzoeken enz gehad maar er komt niets uit. Nu slikte ik duspatal en daarmee ging het redelijk goed.

Maar nu ik zwanger ben zijn de klachten erg heftig. Ik ben al een keer met de ambulance mee gemoeten tijdens een aanval. en heb pas nog 3 dagen in het zh gelegen. Ik word dan ineens zo ziek. Hartkloppingen veel pijn in me bovenbuik,rug,flanken enz. Ik geef ook veel over als ik z,n aanval heb. Ik ben door dit ook 13 kg afgevallen omdat ik gewoon niets kan eten. letten op het eten heeft geen zin want ik krijg het werkelijk overal van. Zelfs van water. En nu de baby steeds beweegt en draait gaat het weer niet goed.

Hebben jullie nog tips om PDS rustig te houden. Ik moet nog 7 weken maar zo ga ik dat zelf niet redden. heb ook vaak een aanval en dan loopt me zoontje rond das echt niet leuk. want het liefste wil ik wegkruipen dan

2. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    heeft niemand hier last van

3. Foxy74

Foxy74 Niet meer actief

ik heb wel PDS maar ik heb alleen in het begin erg veel last gehad. Je schreef al dat je het van al het eten krijgt dus kan je daar dan ook geen tips voor geven.
    Heb je wel eens metamucil geprobeerd? Dit ben ik gaan gebruiken toen ik niet altijd meer Duspatal wilde slikken. Helpt wat minder maar misschien nu niet datgene wat je de laatste 7 weken door kan helpen.
    En anders een consult vragen bij de maag-lever-darm-arts. Er zijn vast wel medicijnen die je evt wel mag hebben. Helemaal als het zo heftig is als bij jou

Sterkte

Deel Deze Pagina