8,5 maanden sprong

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Meis28, 20 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meis28

Meis28 Fanatiek lid

30 aug 2013
    4.026
    184
    63
    Spanje
    Hoe zag bij jullie de 8,5 maanden sprong er uit en hoe lang duurde deze ongeveer?

2. bababoe

bababoe Fanatiek lid

11 mrt 2011
    1.806
    784
    113
    Ik weet niet of het de sprong is, maar hier is zoonlief sinds een week meer aan het huilen, valt hij minder goed uit zichzelf in slaap, slaapt hij een stuk korter, wordt hij ineens weer wakker 's nachts, en wil hij vooral graag bij ons zijn. Zodra je hem oppakt is het vaak goed, hij kan dan ook rustig een tijdje op schoot zitten, maar leg je hem weer neer, helemaal verkeerd.

Ik moet er eerlijk gezegd best aan wennen want we hebben over het algemeen een hele lieve rustige baby. Dit is dus wel 'out of character' voor hem.

3. zwangerevrouw

zwangerevrouw Fanatiek lid

22 jul 2011
    2.115
    222
    63
    1 slaapje minder
    en duidelijk meer honger

4. Meis28

Meis28 Fanatiek lid

30 aug 2013
    4.026
    184
    63
    Spanje
    Zitten jullie op 2 slaapjes? Hier over t algemeen wel al zit er totaal geen ritme in (soms ineens maar 1 slaapje of op andere tijden). Hij wil ook ineens helemaal niet alleen gelaten worden en steeds bij mij op schoot of op de arm. Vaak is hij heel dwars, en hier ook altijd een relaxed mannetje gehad :) ben benieuwd of hij weer wat kalmer en makkelijker wordt

5. Nihal

Nihal Actief lid

1 feb 2015
    118
    0
    16
    NULL
    NULL
    Mijn kleintje wordt binnenkort 10 maanden en ik merk dat ze anders is dan normaal. Ik sta snachts nog steeds op maar ik probeer haar zo min mogelijk te voeden. Daarnaast krijgt ze tandjes maar we hebben ook nachten dat ze ineens wel doorslaapt. Huilend wakker worden en niet meer willen slapen snachts en steeds mij mama papa willen zijn vind de oke en terug in bed leggen is idd erg verkeerd. Ik moet haar dan troosten met een flesje melk. Dan is alles oke. Maar ben idd benieued of iedereen dit zo heeft ervaren en hoelang het heeft geduurd. Ik lees mee :)

Deel Deze Pagina