Zit nu op bijna 14 weken en ben nog niets aangekomen. Al gevuld van mezelf dus niets erg dit! Maar ben dan ook al 9 weken elke dag en de hele dag flink beroerd en misselijk. Eet wel maar misschien dat het toch anders verwerkt wordt? Ben wel benieuwd hoe het verder zal gaan...
Hoi, ondanks forse misselijkheid toch al bijna 2 kilootjes erbij. Eet wel gezond en bewust. Ben 1.75 lang en weeg nu 66.5 kilo.
Alweer 2 kilo. Heb een tijdje weinig gegeten door de misselijkheid en toen 1 kilo afgevallen (ik ben niet zo zwaar, dus ik val niet zo snel af omdat ik al op mijn persoonlijke ondergrens zit), nu zit ik op plus 2. Dat is echt van de laatste 3 weken, dus een kilo per week! Heb dan ook flink zitten bunkeren, vooral de laatste dagen, nu ik weer een beetje normaal kan eten. Misschien vanaf nu toch maar weer een beetje normaal gaan eten
Ik vrees dat ik met 12 kilo de 'winnaar' ben. In 16 weken ben ik 12 kilo aangekomen en nu durf ik niet meer op de weegschaal. Dus geen idee of ik al weer zwaarder ben geworden. Maar ik moet wel toegeven dat ik dit zelf in de hand heb gehad. Ik eet namelijk ALLES. Wekenlang is de wc al mijn beste vriend maar tussendoor, als ik ook maar even niet misselijk ben, grijp ik mijn kans om te eten. En dat kan van alles zijn. Ik eet ook wel gewoon fruit en gezonde dingen maar helaas ook veel zoet en vet. En alles gaat onder het motto: dit is de laatste keer in mijn leven dat ik dik mag zijn. Ach ja.. aan de ene kant ben ik natuurlijk niet blij met mijn 'dikke lijf' maar aan de andere kant, het gaat het er wel weer af. Tot nu toe iig wel. Na mijn bevallingen zat ik iedere keer binnen no time weer op mijn normale gewicht. Dus ik ga er van uit dat het nu ook weer zo zal zijn. Fijne zwangerschap allemaal!! Liefs Gwen
Het eerste trimester nog geen kilo aangekomen (ik denk ongeveer 700 gram). En nu, bijna 21 weken, alweer 5 kilo aangekomen in totaal. Het gaat nu best snel ineens! Bij Milan in totaal 15 kilo aangekomen, maar dat was er na een week allemaal alweer vanaf (zat echt allemaal op m'n buik).
Ik was de 1 e 22 weken 10 kilo aangekomen, soms in een paar dagen opeens 2 kilo erbij. Ik dacht waar moet dit naartoe, tis nu 11 kilo bij elkaar, valt me nog mee als ik zag hoe snel het eerst ging. Hoop dat er niet al te veel meer bijkomt. x xxx
ik ben tot nu toe tot 20 weken 7 kilo aangekomen... wat ik heel knap vind van mezelf, ik was namelijk met mijn zoontje 35 kilo intotaal aangekomen Het verschilt ontzettend per persoon, maar ik heb normaal ook al aanleg om lekker snel aan te komen Acghh het is voor een goed doel toch?! Liefs!
Ik ben in het eerste trimester bijna 2 kg aangekomen. Nu gaat het iets harder dus ik ben heel benieuwd hoeveel er uiteindelijk bij aan zit!
Ik ben nu 23 weken zwanger en zit nu 100 gram ONDER mijn startgewicht! In het 1ste trimester ben ik niks aangekomen, en tussen week 16 en 20 maar 200 gram aangekomen en tussen week 20 en 22 300 afgevallen!
AdstridDi, wanneer het om grammen gaat, denk ik dat je gewoon kunt zeggen dat je 0kg bent aangekomen Dat verschil in grammen komt dan meer door wat je die dag gegeten hebt, op welk tijdstip je je weegt, of je net naar het toilet bent gegaan etc. Maar wel een erg gedetailleerde post
Haha ik vind het wel bijzonder die grammen en het schijnbaar stabiele gewicht Mijn gewicht schommelt dagelijks toch wel zeker een halve kilo (op hetzelfde moment gewogen)
Ik ben in het eerste trimester 3 kilo aangekomen ondanks de misselijkheid. Ben nu 14 weken en het is nu 4 kilo extra. Weet werkelijk niet waar het zit want een buik is echt nog nergens te bekennen!