Hoeveel aangekomen de 1ste 3 maanden?

Discussion in 'Zwangerschap' started by Koekjeerbij, Dec 21, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Elke1984

Elke1984 Niet meer actief

Ik ben tot 16 weken niets aangekomen. Nu zit ik op +8kg.

2. Minkie

Minkie Lid

Oct 9, 2008
    35
    0
    0
    Ik ben nu 17 weken en 1,5kg afgevallen. De 1e 3 maanden kwam dat ook door de misselijkheid. Je kunt overigens bij mij al wel een buikje zien. De VK gaf aan, dat het niet zorgwekkend is.

3. marjand

marjand VIP lid

Jul 13, 2009
    9,728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Ik ben de eerste 3 maanden 3 tot 4 kilo aangekomen en nu tot vandaag (19 weken) zit ik op +4,25 /4,5kilo

We zien wel waar het schip strand...

4. red88

red88 VIP lid

Dec 3, 2008
    13,137
    0
    0
    Ik was met 12 weken weer op m'n oude gewicht, was 1,5 kg afgevallen. Vanaf toen langzaam aangekomen. Met 20 weken zat ik op 3,5/4 kg. Vanaf 22 weken ofzo ging het erg hard en nu gelukkig weer een stukje rustiger. Ik zit nu op +11 en verwacht in elk geval op een kilo of 14/15 uit te komen.

5. kimmss

kimmss Actief lid

Oct 22, 2009
    161
    0
    16
    ik ben nu al 2 kilo aangekomen, maar zoals eerder vermeld, hou je eventueel vocht vast en je maakt tot 2 liter bloed meer aan, en je borsten etc...:p

6. MamaNiess

MamaNiess Fanatiek lid

Aug 6, 2008
    2,166
    10
    38
    Female
    Paradise.
    Ik ben op dit moment 20weken zwanger, maar tot nu toe nog niks aangekomen....
    Ben tussen week 8 en week 10 iets van meer dan 10 AFGEVALLEN, door hele erge misselijkheid. ook voor opgenomen geweest in het ziekehuis 2x. Hield helemaal niks meer binnen..
    Weeg nu dus nog steeds lichter als voor mijn zwangerschap.. Let wel wat op mijn eten, en sta geregeld op de weegschaal maar heb nou niet het gevoel of ik wat aankom... Voor de zwangerschap altijd een probleem gevonden als ik aan kwam haha, en nu zou je dus aan moeten komen en dan lukt het me niet! :(

7. belliebel

belliebel VIP lid

Jun 11, 2009
    14,226
    648
    113
    Female
    Buschauffeur
    Tot 12 weken was ik 1 kilo afgevallen.

Nu moet ik a.s. donderdag weer naar de vk toe. Ben benieuwd hoeveel er dit keer aan is gekomen. De vorige keer was controle met 27 weken en 6 dagen en was toen 8 kilo aangekomen.

8. abeltje

abeltje Niet meer actief

Tot nu toe (ben 10w6d) 4 kilo eraf. Valt me nog wel mee, aangezien ik vanaf week 6 heel erg misselijk ben. Maar ik probeer gelijk weer te eten als het eruit komt en het maakt me al niet meer uit wat ik eet, als het maar erin blijft. Hopelijk nog een paar weken last van misselijkheid (duimduim).

Share This Page