hoeveel aangekomen en wanneer weer op gewicht?

Discussie in 'Gezondheid' gestart door miekie82, 12 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

@astrid: volgens de vk is het over de hele zw-schap gemiddeld 12kg

maar kun je daar tussendoor eigenlijk gewoon geen pijl op trekken omdat het bij iedereen verschilt

en mag je eigenlijk ook niet te zwaar tillen aan dat gemiddelde :)

2. nicole1982

nicole1982 Actief lid

10 aug 2006
    184
    0
    0
    Wel interessant/leuk om te lezen hoe verschillend het gewicht tijdens een zwangerschap per vrouw kan verschillen.

Normaal weeg ik 66 kg, weeg nu 77 kg en ben 32 weken!

Heb t vermoeden dat ik de 80 wel makkelijk ga halen (hellepie dat klinkt als heel veel....80....pfff)

ach het is voor een goed doel, en het gaat er ook (gedeeltelijk) weer vanzelf af!

groetjes

3. Mamavyas

Mamavyas Fanatiek lid

22 mrt 2006
    2.691
    0
    36
    utrecht
    Ik was 9 kilo aangekomen en 2 wkn na bevalling was ik weer op me oude gewicht. :D

4. wannabe

wannabe Fanatiek lid

17 dec 2006
    1.493
    1
    0
    accountmanager
    Deventer
    ik ben al 11 kilo aangekomen.

Een ramp vind ik het.
    Van bijna elke dag sporten naar nooit sporten ( want eerst jicht daarna nierprobleempje) zal wel de oorzaak zijn. Ik maak me dus ook ontzettend zorgen.
    Het doet me goed om te lezen over andere meiden die ook veel aankomen en het er ook gewoon weer af krijgen ( beetje moetie mag het best kostten, als het er maar wel afgaat)

5. Jody79

Jody79 Fanatiek lid

19 sep 2006
    1.616
    0
    0
    Ik zit nu op 10 kilo. De Vk vond dat netjes voor het aantal weken. Het gem van 12 kilo ga ik wel overschrijden, maar hopelijk gaat het er gemakkelijk en snel weer vanaf (en het liefst wat extra!).

6. miekie82

miekie82 Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.797
    28
    48
    noord holland
    Ik zit nu op 15..het wisseld zo erg, de ene keer gaat het heel snel en zitten er inene 2 kilo's in een week aan, en de andere keer ben ik weer een kilo lichter na een week!
    Ik hoop dat ik niet boven de 18 kom!
    Ik merk wel dat alle snoep/chips die ik eet, gelijk op de weegschaal te zien is! Alsof mijn lichaam die vetten angstvallig vasthoud! Als ik niet snoep kom ik ook niet aan! Zelfs niet als ik voor de rest wel veel eet! mmmmm..erg vaag!

Maar laten we hopen dat alles er weer af gaat!

kus miek

7. Marijntje

Marijntje Bekend lid

9 nov 2006
    674
    0
    0
    Secretaresse
    Amersfoort
    Ik zit ook op bijna 10 kilo nu en het gaat me ook echt iets te snel. Het is inderdaad zo dat elk koekje of stukje chocola wat je nu eet er meteen aan vliegt en er ook niet meer zo snel vanaf zal gaan. Helaas ging het fout tijdens de paasdagen en kwam ik dus 2 1/2 kilo aan in 4 weken...

Deze afgelopen week netjes 400 gram wat normaal is volgens mij. De babe komt nu 200 gram aan per week.

Hoop dat ik rond de 15 kilo aankomen kan blijven!

Groetjes, M

8. mexico

mexico Actief lid

2 mrt 2007
    340
    0
    0
    Ow ik word echt depri van deze gewichten.. Ik woog voor mijn zwangerschap 55 kilo en nu al 65.1 pff vind het echt heel erg. Iedreen vraagt ook aan mij en al veel aangekomen zeg ik tja 10 kilo dan zegge ze wel ow is nie te zien want je hebt alleen een buik. Nou waar zit die 10 kilo dan? :( Misschien per borst een kilo of 2 ahahha :D die zijn ook mega gegroeid. Maar wil eigenlijk niet veel aankomen maar helaas ik eet echt niet veel , toch vliegen de kilo's eraan....

9. miekie82

miekie82 Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.797
    28
    48
    noord holland
    hihi Mexico, bij mij zeggen ze ook steeds: waardan? je bent alleen dik bij je buik!

Maar....doordat mijn buik dik is, vallen die benen eronder niet zo op, want echt waar, mijn benen en kont zijn aanzienlijk dikker geworden! Maar die bolle buik er boven camoufleerd het mooi! Want tja, waarom stoppen broeken anders nu inene bij de helft van mijn bovenbenen? hihihi

kus miek

10. marilyn

marilyn Actief lid

3 okt 2006
    344
    0
    0
    Administratief medewerkster bij Justitie.
    Nootdorp
    Ben nu 31 weken zwanger en 9 kilo aangekomen. Ik zat steeds op 10-11 kg, maar in de laatste paar weken zijn er vreemdgenoeg 2 kg afgegaan... Niks om me zorgen om te maken zegt de vk. De baarmoeder schijnt wel goed te groeien en dus het kindje ook. Nou, ik zal het binnenkort wel weer ruimschoots inhalen ben ik bang ;) Maar ja, hoort er bij he...
    Het kan me eigenlijk niet zoveel schelen dat er gewicht bij komt, als mijn kindje maar goed en gezond groeit! Ik train het er wel weer af, want ik kan niet wachten tot ik weer vol met mijn training kan beginnen. Doe nu alleen nog maar cardio en dat is toch niet echt mijn ding, hang liever aan de gewichten :D

Deel Deze Pagina