He dames, Weer even een lekker ranzig topic Ik heb sinds een paar weken onwijs last van harde snotkorstjes in mijn neus, en sinds kort snuit ik bloed korstjes.. heel smerig.. Mn neus voelt soms echt hard aan aan de binnenkant en dan MOET ik het eruit peuteren.. Heb nog nooit zoveel in mn neus zitten peuteren dan nu dat ik zwanger ben.. Dat peuteren zal ook niet bevorderend werken, maar ik kan het echt niet laten zitten hahaha Ik weet dat bloedneuzen e.d. normaal zijn bij zwangerschap, maar die korstjes zijn echt super irritant. Iemand een oplossing hiervoor heel toevallig? Groetjes MG
wordt verkouden!! hahaha ik had er ook echt heel veel last van de afgelopen weken... maar nu stront verkouden... loopt alleen maar snot uit mn neus.. (was een ranzig topic toch? ;p) en geen last meer van die vieze korstjes en bloedneuzen.. ;p ok, wie heeft er een betere tip?
Ik had het ook. En kon het peuteren ook niet laten. Beste is natuurlijk om niet te peuteren . Maar misschien werkt het ook als je de boel daar binnen een beetje zacht probeert te houden. Dat werkt tenslotte ook als je lippenbalsem op je lippen smeert ... Beetje vaseline of iets dergelijks erin smeren?
idd vochtig houden dat neusslijmvlies. Ik heb er al heel mn leven last van en mn dochter nu ook. Ook heel snel bloedneuzen. Voor snachts gebruiken we neusspray, maar dan gewoon de baby variant want hij hoeft alleen maar vochtig te houden verder niks. Ook zorgen dat de luchtvochtigheid in huis hoog genoeg is, zeker nu de verwarming aan staat.
Ik had het ook tijdens de zwangerschap en de eerste 2 weken na de bevalling. Toen was het over. Geen idee wat je eraan kan doen, het voelt zo irritant. Nog ff aanpoten
Hier precies hetzelfde, met de vorige zwangerschap ook last van en nu weer... Vorige keer was het na de kraamweek over. Hopelijk nu ook! Zo frustrerend sta je in een winkel en dan MOET dat ene snotje eruit hahah!
Er is een neusspray van a.vogel "tegen korstjes". Cinuforce heet het. Droog neusslijmvlies korstjes? A.Vogel Cinuforce neusspray helpt snel bij een droge neus door bijv airco Je zou even kunnen navragen of je dit ook gewoon mag gebruiken tijdens de zwangerschap. Succes!
Hier ook! Soms ook echt genant hoor, kriebelt m'n neus, haal ik m'n hand er zo subtiel mogelijk langs, rode veeg.. eeeehm... ik moet even weg Goede tip hierboven van A. Vogel, ga ik proberen!
hier ook gehad, uiteindelijk gezorgd dat ik strontverkouden werd en daarna was het helemaal over en nog niet opnieuw last van gehad
haha die droge pulken heb ik ook!! elke dag zit me neus vol.. Ik neem regelmatig neusspray, zoutoplossing. Ben ook behoorlijk verkouden al bijna hele zwangerschap. En snurk ook lekker daardoor. Heel charmant! haha.
Heb ook last van bloedkorsten... En nie vanaf kunnen blijven he... Argh.. Wordt alleen erger!! Verkouden ben ik al geweest, kleine kans dat ik het weer wordt....
O ja hier ook hoor! Begon bij mijn 2e en nu gaat het gewoon vrolijk verder. Probeer er zoveel mogelijk af te blijven en vooral niet met mijn blote vingernagel aan te komen. Is niet zo fijn als het daar gaat ontsteken hihi