Nu ik 14 weken zwanger ben, lijkt het me wel leuk om er een boek over te gaan kopen en dan vooral een praktisch boek met daarin wat er van week tot week gebeurt. Welk boek vind jij handig / leuk en waarom? Dan kan ik met jullie lijstje en ervaringen naar de boekhandel gaan
Het grote wonder van ? Dit kennen ze ook zeker zonder de naam van de schrijver erbij, is zo'n bekend boek. Hele mooie foto's en per week uitgebreide beschrijvingen. Heel mooi!
Ik weet zo snel niet een mooi boek, maar wél een mooie site met filmpjes van week tot week. http://www.ehd.org/science_imagegal1.php
Dat boek van Beatrijs vind ik soms erg suggestief. Er staan uitspraken in als: Koffie mag best, maar als je écht van je kindje houdt dan...... Word ik een beetje kriebelig van. kijk eens op Marktplaats bij de boeken. Zoek dan naar het Complete Handboek zwangerschap. Week na week verteld. (DR. G.B. Curtis) Hier staat per week een beschijving van wat er die week met jou, je baby en je lijf gebeurt. Verder telkens en tekening van de baby op ware grootte (de eerste tijd natuurlijk, anders zou het een groot boek zijn). Dit boek kost op het internet vaak rond de 5 euro. Het si niet meer te krijgen in de winkel. groetjes Femke
Ik heb ook veilig zwanger van Beatrijs Smulders en Marielle Kroon gekocht. Vindt het een fijn boek. Je zou ook eerst in de bieb een paar boeken kunnen huren, die breng je zo terug als je het niks vindt.
Hoi, Ik heb een boek dat heet "Het complete handboek Zwangerschap" van Dr. G.B. Curtis. Hierin staat per week vemeld wat er met jou en met de baby gebeurt. Wat erg leuk is dat er plaatjes bij staan met de ware groote van het kindje op dat moment. Erg handig en makkelijk. Het boek spreekt voor zich. Een aanrader! Groeten Brennie
Ik heb toen van "Moeders voor moeders" een heel mooi boek gekregen! Er staan allemaal korte verhaaltjes in over verschillende onderwerpen.. Het is geen boek die echt van week tot week gaat.. dit boek gaat meer over de dingen die er allemaal bij komen kijken.. in de zwangerschap maar ook nadat je kindje geboren is!
Veilig zwanger en het boek 1001 vragen over de zwangerschap( hier staan ook heel veel vragen in van mensen over van alles en nog wat! ) Liefs Najet