ik weet net dat ik waarschijnlijk zwanger ben.. maar heb pijn links in mijn lies.. wat kan dat zijn? niet heel erg maar voel het goed
inderdaad, dit zijn heel waarschijnlijk je banden waar je last van hebt. Die gaan gelijk aan het werk.... Gefeliciteerd trouwens met je zwangerschap!!! geniet er van, want het gaat onwijs snel!!! Wilde het nooit geloven van anderen maar het is echt zo!
Ik heb ongeveer een week geleden ook pijn links in mijn lies gehad. Bovendien ging dit gepaard met steekjes/krampen in mijn onderbuik. Van de week in de avond straalde de onderbuikpijn uit naar mijn vagina..kon even niet meer zo goed lopen van de pijn..is dit normaal of herkenbaar voor jullie? Ik heb verder last van gevoelige tepels, haar dat sneller vet wordt en wat meer honger. Ik moet nog een paar dagen wachten voordat ik kan testen. Wat denken jullie?
Je klachten kunnen zowel een ongi als een zwangerschap betekenen, dus helaas kan ik je alleen adviseren om af te wachten... Succes!
Klinkt echt als bandenpijn. Pindakoek, bij jou klinkt het ook als bandenpijn en toen ik net zwanger was had ik ook sneller last van vet haar. Ga voor je duimen!
@ Spinner, dank je wel voor het duimen Ongesteldheid voelt trouwens heel anders en heb ik niet 1,5 week voordat ik het ga worden.
Pindakoek, ik had het bij mijn eerste zwangerschap ook heel erg, vooral links. Heb het nu weer hoop dat het weer een goed teken is haha.
Spannend zal voor je duimen gekke is eigenlijk dat ik nu geen buikpijn meer heb...wel nog last van vet haar, gevoelige tepels, honger en van de week was ik eerder moe vooral in de avonduren. Bij mij was de pijn in de liesstreek ook aan de linkerkant..beetje spierpijnachtig gevoel..kreeg zelfs ook spierpijn in mijn bovenbenen ervan... Vind het zo leuk dat je hier gewoon je verhaal kwijt kan en dat het zo door iedereen herkent wordt
Laatste keer dat ik seks had met mijn vriend had ik ook een beetje pijn als hij diep ging (sorry voor de details hihi) dit was de eerste keer dat ik dat had..weet niet of dat ook met een eventuele zwangerschap te maken kan hebben?