Rond de 24 weken was ik zo'n 7 of 8 kilo aangekomen. Het ging bij mij heel hard in de eerste helft van de zwangerschap maar na de 24 weken bleef het heel lang stabiel. Misschien 2 kilo in 6 weken. Nu ben ik de afgelopen weken 1,5 kilo afgevallen. In totaal zit er nu na 35 weken 8 of 9 kilo aan. Dat het in het begin hard gaat wil dus niet zeggen dat dat zo doorgaat.
Hier nu 12 kilo.. Ik hoop maar dat dat komt omdat er 2 beebjes in mn buik zitten. Ik vind het wel veel, maar eet niet bijzonder veel of ongezond.
Nu 23 weken en 4 kilo aangekomen. In mijn vorige zws in totaal 23, dus dat ga ik nu niet halen, gelukkig.
Ik ben nu 11 kg aangekomen, vandaag heeft de verloskundige mn buik opgemeten, maar die is te klein (25 cm) Dus volgende week een groei echo, maak me echt veel zorgen
Bedankt! Hoop het ook! Verloskundige zei wel dat ik me geen zorgen moest maken. Had het niet verwacht, omdat ik zoveel aangekomen was...
Ik had dit bij mn zoontje ook, was veel aangekomen maar je zag nauwelijks een buikje en ergens rond de 28e week vond de VK mn baarmoeder ook te klein. Echo's gehad toen was al vrij snel te zien dat ik mn zoontje helemaal in mn rug droeg. Uiteindelijk met 39.2 bevallen en mn zoontje was 54 cm en 3840 gram! Niks aan het handje dus! Ik snap je zorgen, hopelijk krijg je volgende week een geruststellende echo..
Dat is fijn om te horen zeg! Ik hoop ook dat ik gewoon naar binnen draag, ben ook vrij lang, dus misschien is er daardoor gewoon meer ruimte voor de baby. Hoop ook op goed nieuws, wat kan een week lang duren dan...
Nu 26 weken en 6,5 kg bijgekomen. Gewicht is zeer goed volgens mijn gyn, ik ben met een normaal gewicht begonnen. Vanaf nu merk ik wel dat mijn bovenbenen ietsjes voller zijn geworden en mijn taille is al bijna helemaal weg. Verder ben ik wrsl een van de weinige zwangeren waarbij de borsten helemaal niet zijn gegroeid...
Ik ben 1.74 m ook vrij lang en bij deze zw.schap heb ik ook erg klein buikje maar verschillende echo's gehad waarop echt te zien is dat de baby goed op groei ligt en en de baby echt heel veel ruimte heeft + dat ik ook veel vruchtwater schijn te hebben maar aan de buitenkant is echt weinig te zien (zie foto) 24.1 week zwanger daar! Ook deze kleine meid draag ik erg naar binnen! Ik hoop echt voor je dat de dagen snel voorbij gaan en dat snel je zorgen worden afgenomen bij de echo!
@ TS: Tot twintig weken kwam ik helemaal niet aan. En toen steeds 5 kilo om de paar weken. Schrok me rot! In totaal 3x5 kilo en in de laatste 3 weken nog eens 2 kilo. Nu moeten er nog 4,5 kilo af. Gelukkig lukt dat redelijk. @Laub: Eerst groeide ik te weinig, toen teveel. Maar uiteindelijk kwam er een keurig babytje uit van 6,5 pond. Bij mij namen ze ook de maat van mn buik. Door mijn lengte bleef die klein. Mijn navel kwam helemaal op het eind niet naar buiten, ook niet toen ik over tijd liep. Maarre: ook geen straie!! Is vast allemaal in orde hoor!