Ik ben nu bijna 17 weken en bijna 3 kilo verder. Ik ben veel misselijk geweest maar heb (gelukkig) nooit hoeven overgeven. Ik heb juist een periode gehad dat ik ieder uur iets moest eten om de misselijkheid een beetje onder controle te kunnen houden. en tja met 8 boterhammen per dag gaat het hard . gelukkig heb ik dat nu niet meer nodig.
Is een beetje lastig rekenen, was op dieet voor ik zwanger raakte net afgevallen van 75 naar 70 maar die 5 zaten er direct weer aan toen ik met dieet stopte wegens zwangerschap.. dus reken vanaf de 75 ben ik nu 2 kilo aangekomen..
Ik geloof niet dat ik echt recht van spreken heb want ik ben tijdens en na de zwangerschap ruim 18 kilo afgevallen... Niet bewust, ik gewoon goed, maar Pollewop lag met haar billen tegen mijn maag aan waardoor ik niet heel veel kon eten. Eén tip: ik zou me echt niet nu al druk gaan maken om de kilo's. Eerst lekker genieten van de zwangerschap en van je kindje; de rest kan wachten!
Met 16 weken 2 kg aangekomen en tot 21 weken bleef dit zo. Maar inmiddels is het +7 geworden. Hier gaat de laatste tijd erg hard maar had dan ook eerst rust geadviseerd gekregen en nu platte bedrust. Doe dus al weken niets meer en lig nu alleen maar plat. Dan gaat 't hard. Bij de vorige zwangerschap op deze manier 36 kg aangekomen.
Hi, sorry voor de late reactie. Ik ben nu bijna 19 weken en zit nu op 5,3 na alle (vr)eetfestijnen, dus Misschien gaat het nu wat langzamer. Ik eet wel gezond maar eet ook ongezonde dingen zoals een Koekje bij de thee terwijl ik dat voor de zwangerschap niet deed. Ik zal na de jaarwisseling Weer wat beter opletten. Dat zou makkelijker moeten gaan als ik Weer ga werken. Het aankomen zelf vind ik ook niet erg als het maar niet buitensporig veel is. Mijn vriendin was 35 kg aangekomen en de rest van m'n vriendinnen allemaal Tussen de 20-25 kg. ik vind dat behoorlijk maar Weet ook dat ze niet allemaal hebben lopen schransen. Kortom, ik wil gewoon genieten maar wel een beetje binnen de perken blijven. Voelt iedereen zich verder gewoon goed?
18 weken en 2 dagen ben 14 kilo aangekomen.. Ik eet niet veel maar kon de eerste 2 maanden niet lopen dus zat eigenlijk alleen maar.. heel mijn eetgewoontje is opeens veranderd dronk altijd veel cola en energiedrank en rookte veel waardoor ik haast niks at.. nu eet ik eigenlijk normaal 2x fruit per dag, 400ml melk )optimel) s'ochtends of smiddags 2 boterhammen met kaas en in de avond de gewone prakkie.. niet veel lijkt me ga ook volgende week naar de dieetiste want wil voorkomen meer aan te komen en juist wat af te gaan vallen op een gezonde manier..
Ik was met 20 weken al 9 kg aangekomen bij mijn vorige zwangerschap.. Hopelijk gaat het deze keer wat minder hard, maar ik denk het niet haha.. Zitten nu alweer 2,5 kg bij. Maar ik was vrij slank bij mijn vorige zwangerschap, en dan kom je vaak ook meer aan dan als je van jezelf al wat dikker bent. Nu ben ik wat minder slank maar heb wel gewoon nog een gezond gewicht dus ben benieuwd..