hoeveel aangekomen rond 28 weken zwanger?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door meissie28, 7 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Blondie3

    Blondie3 Fanatiek lid

    15 apr 2007
    2.869
    1
    0
    Truckdriving Woman
    Brabant
    ikke nu 6 kg
     
  2. mamaliciouss

    6 jul 2007
    49
    0
    0
    Werkeloos
    Emmeloord
    0 kilo... Nouja... Ik ben in de eerste 3 maanden behoorlijk afgevallen door m'n misselijkheid, ik ging toen van 65 naar 60.. En nu weeg ik weer 65!
     
  3. Gup1982

    Gup1982 Niet meer actief

    Met 28 weken was ik 10 kilo aangekomen van 57 kilo naar 67. Ben nu 69 kilo maar wel na het avond eten gewogen.
    Moet een extra groeiecho laten maken om te kijken of de baby niet te hard groeit heb namelijk al een grote buik, maar dat valt ook erg op omdat ik maar 1.60 m ben.

    Liefs Mirjam
     
  4. Claartje79

    Claartje79 Fanatiek lid

    17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    ik ben nog lang niet zover als de meesten van jullie, maar zit inmiddels op +19 met een normaal eetpatroon. snoep niet, alleen op zaterdagavond wat lekkers. gewoon normaal eten, alleen in het weekend soms wat makkelijkers.

    ieder lijf is gewoon anders. het gaat pas iets zeggen ná de zwangerschap. sommigen komen maar een paar kilo aan, die er na de bevalling niet meer af willen. anderen komen wel 30 kilo aan en vliegt het er na de zwangerschap weer af. niets van te zeggen dus ;)
     
  5. Aldonza

    Aldonza Fanatiek lid

    16 aug 2006
    2.330
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ik geloof ook wat je zegt Claartje. Ieder lijf is weer anders en ik zou het zelf ook het belangrijkste vinden wat er na de bevalling weer af gaat.
    Ik heb me van het weekend nog gewogen en ben in totaal nu 6 kg aangekomen, maar in laatste weken spurt van 4 kg, want daarvoor bleef ik lange tijd op groei van 2 kg hangen.
     
  6. PetraK

    PetraK Fanatiek lid

    19 sep 2005
    1.222
    0
    0
    Amsterdam
    Uhm ... k was met 30 weken 20 kilo aangekomen... Hield veel vocht vast.
    Bij mijn oudste twee een voldragen zwangerschap. Maar wel ook 20 kilo aangekomen...
     
  7. kvptje

    kvptje Fanatiek lid

    31 dec 2006
    1.156
    1
    0
    huismamma!!!
    Vlaardingen
    tot nu toe 10.5 kg aangekomen maar dan moet ik eerlijk zeggen dat mijn lichaam volgesn mij nu last heeft van een jojo effect... de laatste bezoeken aan de VK was het steeds de ene keer 1 of 2 kg erbij en de keer daarop was ik weer 1 of 2 kg afgevallen. En idd gewoon normaal eten, niet teveel snoepen enzo... denk dat het per persoon gewoon heel anders is. Zo heb je bijv ook mensen (die niet zwanger zijn) en alles kunnen eten wat ze willen zonder aan te komen terwijl de ander naar een gebakkie of chippie kijkt en al aankomt
     
  8. lovewinnie

    lovewinnie VIP lid

    13 jan 2007
    16.250
    790
    113
    tilburg
    met 28 wk zat er bij mijn 10 kg aan. nu ben ik 34 wk en er zit 12 kg aan. ik maak me er trouwens niet druk over hoor, de een komt 10 kilo aan die er moeilijk afgaan en de ander 30 kilo en die vliegen er zo vanaf.
     
  9. Hanneke

    Hanneke VIP lid

    18 jun 2007
    14.893
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Ik ben nu 8.5 kilo aangekomen! Dacht dat dat veel was, maar als ik het hier zo lees valt het reuze mee, en is het redelijk normaal.
     
  10. esther79

    esther79 Actief lid

    4 mrt 2007
    146
    0
    0
    ziekenverzorgende
    hellevoetsluis
    Ik ben nu 11 kilo aangekomen..word niet echt gelukkig van de weegschaal, maarja, het hoort erbij!
     
  11. Mahicary

    Mahicary Actief lid

    23 feb 2007
    171
    1
    0
    Belgisch Limburg
    hier 10kg erbij :(
    en laatste 2 dagen serieus vreetbuien dus wil mijn gewicht echt niemeer weten zelle
     
  12. kvptje

    kvptje Fanatiek lid

    31 dec 2006
    1.156
    1
    0
    huismamma!!!
    Vlaardingen
    nou ik schreef eerder al dat mijn lichaam een jojo- effect heeft. Woesdag naar de VK en nu weer anderhalf kg eraf dus nu weer 9 kg aangekomen.

    Door dit toppic heb ik het wel ff nagevraagd en mijn VK zei dat ze het gewicht in de gaten houden voor extreme situaties als je ineens echt heel veel bij komt of afvalt omdat 't dan misschien een andere oorzaak kan hebben.

    Ze zei ook dat gewicht niets zegt omdat ze ook vrouwen in de praktijk heeft die meer dan 20 kg zijn aangekomen en harstikke gezond zijn!
     
  13. kaykekay

    kaykekay Actief lid

    6 mei 2007
    126
    0
    0
    huisvrouw
    roosendaal
    ik ben eerst veel afgevallen en nu ben ik daarvan pas 3 ons aangekomen ik hoop dat ik de volgende keer wat meer aangekomen ben
    maar dit was bij mijn andere zwangerschappen ook
    het hoogste wat ik daar van aangekomen ben is 6 kilo
    dus ik verwacht nu weer niet veel
    groetjes cathy
     
  14. peetje24

    peetje24 Fanatiek lid

    3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    2 kilo in 24 weken
     
  15. meissie28

    meissie28 Actief lid

    24 jan 2007
    144
    0
    0
    verpleegkundige
    hoi meiden

    wat leuk zoveel reakties!
    ik ben inmiddels in de 29e week en nog steeds 9 kilo
    sta dus gelukkig even stil
    volgende week lekker nog 2 weekjes naar de zon
    en dan nog 4 weekjes werken en verlof!
    wat gaat de tijd toch snel

    heb zo n zin om mijn kleintje te zien kan haast niet wahten!

    xx
     
  16. mexico

    mexico Actief lid

    2 mrt 2007
    340
    0
    0
    Ik ben nu al 17 kilo aangekomen vind het heel wat maarals ik zeg hoeveel ik aan gekomen ben dan zegt iedereen is niet te zien. Maar ja het is toch zo, hopelijk gaat het strax snel eraf.

    xxx
     
  17. schumi

    schumi Actief lid

    16 okt 2006
    105
    0
    0
    Ik ben nu 11 kilo aangekomen, bij 24 weken.
    Maar ik was vrij smal en had geen reserves en ze zeggen dat je dan wat meer aan kan en mag komen dan gemiddeld.
    Ach ja, wat is goed? Zolang ik maar een beetje gezond leeft en m'n bloeddruk niet te hoog wordt ben ik tevreden!
     
  18. pollywol

    pollywol Actief lid

    14 aug 2007
    264
    0
    0
    Nou, dat je later weer stil kunt staan is een opluchting! was met 22 weken 3 kilo aangekomen, ben nu 26 en nog eens bijna 4 erbij! :( Hoop toch dat de laatste 14 weken niet een kilo per week worden, dan wordt het toch nog veel.....
     
  19. sharon

    sharon Actief lid

    17 jan 2007
    323
    0
    0
    ik was in totaal 20 kilo bijgekomen in mijn zwangerschap
     

Deel Deze Pagina