Ik heb het donderdag aan mijn ouders verteld. Vanavond aan mijn schoonouders. Vanmiddag vertel ik het mijn zusje. En vanmorgen kwam een collega/vriendin er achter. Ze vond me er ander suit zien. En ze wist dat we er mee bezig waren.
ben je niet bang dat je het te vroeg vertelt? je hebt ook al de verloskundige gebeld? ik durf dat nog niet, kan het zelf nog steeds niet geloven, jij had ook geen duidelijke streep of niet tenminste dat zie ik op je foto. Ik heb dit ook...
Wij hebben het ook bijna meteen verteld. Als het mis gaat is het ook fijn als je een beetje troost en steun krijgt van andere mensen. Dus dat was voor ons geen reden om het niet te vertellen. xxx
ja het ligt aan mezelf omdat ik zelf bang ben en het niet kan geloven dat ik zwanger ben, kan eigenlijk ook niet zolang wachten....
Ik ga het pas rond de 12 weken aan mijn ouders vertellen. Een tweetal vriendinnen van mij die weten het al. En het is best moeilijk om het voor me te houden.. Wil het wel van de daken schreeuwen... hahaha
De eerste twee keer heb ik gelijk tegen iedereen verteld dat ik zwanger was, maar steeds weer moeten uitleggen dat t niet zo is viel me erg zwaar, dus nu hou ik lekker mn mond dicht tot we "veilig"zijn. Denk dat ik het wel aan mn ouders ga vertellen voor die tijd, maar eerst moet t hier nog even bezinken.
Wij hebben het aan ouders en broers/zus verteld bij 6 weken. Volgende week 12 weken dus gaan dit weekend beginnen met vertellen aan opa/oma's en rest van de familie, vrienden, collega's. Vandaag al verteld aan een naaste collega, zij reageerde heel erg leuk. Waarschijnlijk worden we duo's als ik terug ben van verlof, zij is nu met verlof.
hoi allemaal Ik vind het ook zo moeilijk ,we hebben het wel gelijk aan onze ouders vertelt en aan mijn beste vriendin,maar ik wil het zo graag aan onze dochter vertellen ,maar toch wachten we nog even.waaaaaaaaaaa groetjes maica
Hoi Cindy, wij zijn nu 5 weken zwanger weten het zelf sinds afgelopen maandag. 18 febr hebben we intake bij de VK zij gaat dan ook kijken of alles goed zit, daarna gaan we naar m'n schoonouders om het ze te vertellen. moeders krijgt een boekje "hoera ik word oma" vaders krijgt een t-shirt "hoera ik word opa". mijn beste vriendin en mijn vriends beste vriend weten het wel al. Rond de 12 weken (verjaardag van mijn vriend) willen we het aan de rest vertellen. succes met bepalen wanneer en hoe je het wil vertellen. Liefs Shirley
Wij hebben het direct na de posi test aan ouders en schoonouders gezegd, maar wel met de boodschap dat ze het verder stil moesten houden. Pas met de goede echo van ongeveer 10 a 11 weken mocht iedereen het weten!
Mijn vriend wil het ook zo graag van de daken schreeuwen. Maar vind het nog zo eng. Ben bang dat er iets mis gaat. En dan zijn we nog maar net zwanger. Wil zo graag eerst een echo en zien dat het hartje klopt. Maar van de andere kant....
Tsja aan de andere kant, als het wel mis zou gaan... dan zouden we het ook gezegd hebben. Sowieso tegen de opa's en oma's.. Ik bedoel dan ben je ook verdrietig enzo, dus tsja dan vertel je ook dat het mis is gegaan. Maar daarom hadden we het eerst alleen aan de opa's en oma's gezegd, en niet aan "iedereen"
Wij hebben het net aan mijn broertje verteld. Die is zo vaak hier, dus we konden er eigenlijk niet om heen. Hij was dolgelukkig! Nu heeft mijn vriend iig iemand om er mee over te praten.
Ik heb t alleen mijn schoonmoeder verteld en mijn man natuurlijk. Durf het verder niemand te zeggen. Heb een kleintje van 4 maanden wil niet horen van; waarom zo snel? Heel demotiverend is dat...
Ik heb het alleen aan mijn moeder en haar vriend verteld, toen ik het te horen kreeg! Omdat ik eerder een mk heb gehad ben ik iets voorzichtiger om het aan anderen te vertellen! Als de 12 wkn voorbij zijn ben ik van plan het te vertellen aan "de rest" en mijn werk! (als ze het onderhand dan al niet zien, want buikje groeit al hard )
idd, dat werkt soms erg averechts, ondanks dat jij natuurlijk eigen baas bent! Toch zou het niet leuk zijn als jij super blij bent, en een ander zegt dat je wel erg snel weer zwanger bent! Toch wel erg leuk! Heb je niet zon groot leeftijdsverschil tussen je 2 popjes!