Beetje een rare vraag, maar is er iemand die menstruatieproblemen heeft na de bevalling? Voor mijn 2 bevallingen slikte ik de pil en was de menstruatie kort en weinig en had ik er nauwelijks last van. Vroeger toen ik nog geen pil slikte was hij in ieder geval veel heviger. Nu na 2 bevallingen ben ik nog niet begonnen met de pil, mn menstruatie is wel vrij regelmatig, maar weer veel heviger dan wat ik gewend was. Ik gebruik tampons en het vervelendste is dat ik regelmatig doorlek. De tampon is nog niet vol maar op een of andere manier lekt het er toch langs. Heb verschillende merken en groottes van tampons geprobeerd, maar lijkt weinig uit te maken. Zou er door de bevallingen wat beschadigd zijn of zo? Iemand soortgelijke ervaring (en evt oplossing?)?
Toen ik stopte met de pil was mijn menstruatie ook veel heviger en langer dan met de pil. Misschien wordt het beter als je de pil weer slikt?
Hier ook na de bevalling heviger en pijnlijkere menstruatie. Daarvoor ook aan de pil. Denk indd dat de pil hierin verandering kan brengen bij je.
Omdat we nog niet helemaal zeker zijn dat er geen 3e meer komt, wil ik nog even wachten met de pil. Daarom was ik op zoek naar andere oplossingen....