Ik ben bij de eerste 22 kilo aangekomen. Na 3 weken 15 kilo kwijt maar de overige 7 duurden een maand of 6. Bij de 2e 19 kilo aangekomen. Ben nu na 2 maanden 13 kilo kwijt. De overige 6 willen nog niet echt. Ik ben net weer begonnen met sporten en ik hoop dat als ik weer ga werken de kilo's er weer een beetje af gaan.
Het verschilt dus wel echt p.p hé.. Waar bij de één de kilo's eraf vliegen blijft de ander zitten met al die grrrr kilo's. Ik moet zeggen dat ik dit keer ook echt ben aangekomen omdat ik meer, maar ook anders eet dan normaal. Ik heb de hele zwangerschap TREK! lekkere trek, welteverstaan Bij mijn vorige zwangerschap at ik gezond en had ik verder niet bijzonder veel trek ofzo. Maar dit keer.. Ik baal ervan maar heb de stille hoop dat de kilo's straks zo verdwijnen in het niets
Ik woog 63 KG en op mijn ''hoogtepunt'' 75 kg. 12 kg erbij dus. Na 5 weken zat ik op mijn oude gewicht. Nu weeg ik 62 kilo en pas al mijn broeken weer prima Tijdens bevalling normaal gegeten (ik had geen cravings) en 1 a 2 keer per week gesport. (Zwemmen & Fitness) Ik gaf ook volledige borstvoeding (nu aan het afbouwen) Niet gesport (wel veel wandelen) en normaal gegeten na de bevalling.
Ik was voor de zwangerschap 70,5 en aan het eind 86. Nu bijna 5 weken later weeg ik 75 kilo. Ik had verwacht dat ik veel langer erover zou doen om ze kwijt te raken . Nog 4,5 kilo te gaan, maar dat gaat wel lukken
37 Kilo aangekomen en 33 kilo afgevallen. Was in de eerste 5 dagen al 22 kilo kwijt. Hield heel veel vocht vast!
Ik woog voor mijn zwangerschap 69.5. Ben eerst 5kg afgevallen de eerste 20weken door het veel overgeven. op het laatst woog ik zo een 71 kg. Had me zo een 4 dagen na de geboortr gewogen en toen woog ik 66.7. Dus ben alle kilos al kwijt
17 kg aangekomen en ongeveer 22 kg afgevallen. Ik was vóór de zwangerschap al aangekomen, vanuit de gedachte 'ach, straks ben ik toch zwanger' vandaar dat er meer is afgegaan!
Eerste zwangerschap: 28 kg aangekomen (heeeeel veel vocht) en 29 kg af gevallen Twee zwangerschap: 14 kg aangekomen en 11 kg afgevallen Derde zwangerschap: 18 kg aangekomen en 17 kg afgevallen Alles binnen 1-2 maanden.
ik weeg nu 7 maanden na bevalling (met ks) 3 kilo minder dan voor zwangerschap ... ik wil nog 2 extra kilootjes kwijt en dan ben ik helemaal happy
Uhm...30 kilo aangekomen Met als excuus dat ik enorm veel vocht vast hield haha. Eerste 8 weken nauwelijks kunnen bewegen door ontstoken hechtingen en 'open' knip, maar moet nu nog zo'n 5-6 kilo eraf Dus ze gaan er echt wel weer af hoor
Bij de oudste 8 kilo aangekomen. Paar dagen na de bevalling was er al 6 af. Toen gestopt met borstvoeding na 6 maanden en zat toen weer op m'n startgewicht. Vanaf dan is het bergafwaarts gegaan Toen m'n oudste een jaar was woog ik 10 kilo meer dan voor m'n zwangerschap en dus 2 kilo meer dan op het einde van m'n zwangerschap. Bij m'n jongste ook weer 8 kilo aangekomen en 4 dagen na de bevalling al 11 kilo eraf. Zou graag als ik stop met borstvoeding nog een paar kilo verliezen, maar als dat niet lukt is het ook geen probleem. Zolang ik maar niet weer plots 10 kilo aankom.
Aan de start had ik een mooi gewicht voor bij mijn lengte. Lekker slank. Nu ben ik slank met een beetje buik... Ik ben 17 kilo aangekomen en na 2 weken was ik er 11 kwijt. Daarna deed ik 2 maanden over 1 kilo enne...die laatste 5 ben ik nog mee bezig. Ik eet normaal. Ietsje meer dan anders door de bv. Hoop dat als ik stop met de bv dat ik verder afval net als wat ik bij anderen lees. Van het bv geven zelf val ik iig niet af
Bij de eerste van 57 naar 69 kilo. Was er binnen 2 maanden af. 5 maanden later was ik alweer zwanger van de tweede en toen ben ik van 57 naar 65 kilo gegaan. Dag na de bevalling woog ik 58 en nu, zoontje is bijna 1 jaar, weeg ik 55. Ik wijt het maar aan de drukte met twee kleintjes, maar er mag van mij wel weer twee kilo bij. Ben 1.72m.
Tijdens de zwangerschap 15 kilo aangekomen. Nu 9 weken later moet ik nog 5 kilo. Ik doe er overigens niks voor om af te vallen, laat lekkere en ongezonde dingen ook niet staan. Ik eet in een weekend bijvoorbeeld zo een zak chocolade pepernoten op
Ruim 20 kg aangekomen (laatste weken niet meer gewogen). Zl word zondag 1 en moet eigenlijk nog 3 kg. Maar dat moet ik al 10 mnd en vind het eerlijk gezegd wel prima. Heb er niks voor hoeven doen om weer (bijna) m'n oude gewicht terug te krijgen.
bij de eerste 2 zat ik na de bevalling direct onder startgewicht (was wel eerst 10kg afgevallen voor ik aankwam, dat scheelt ook). Nu 7kilo aangekomen en na 3 dagen weer op gewicht (niet eerder gewogen) en daar bleef het bij... geef volledig bv maar val niks af. Denk dat ik te veel (vr)eet savonds als ze clusterd