Was 14 kilo aangekomen maar die ben ik nu gelukkig weer allemaal kwijt. Heb alleen nog was "los vel" bij mijn buik dus binnenkort weer sporten . Silly
Ik heb nog niet mijn gehele zwangerschap er op zitten, dus kan het eigenlijk nog niet beantwoorden. Maar aangezien ik in het begin ben afgevallen en nu met 33,5 wkn (eindelijk) op mijn oude gewicht zit, ga ik ervan uit dat ik onder de 10 kilo blijf.
Ik was bij de eerste 11 kilo aangekomen en de dag na de bevalling was ik er al 8 kwijt. Een week later was ik die laatste 3 kilo ook al kwijt. Bij de tweede was ik 16 kilo aangekomen. Een dag naar de bevalling was ik er maar 6 kwijt. Een paar weken later nog 2 kilo. En nu heb ik me al een tijdje niet gewogen, maar ik weet zeker dat ik er inmiddels al weer een paar kwijt ben. Mijn streven is om met de kerst weer 60 kilo te wegen, net als voor de zwangerschap. Liefs Maria
Ook ik kan je geen antwoord geven, geloof dat het aankomen pas nu is begonnen. Tot nu toe ben ik bijna 2 kilo aangekomen (omdat ik eerst ben afgevallen)
Ik tot nu toe pas 2 kilo... En die 2 kilo waren erbij gekomen tussen de 12e en 16e week en daarna niks meer bijgekomen... Maar ja ik zit net over de helft dus zou nu wel sneller gaan! (vind het persoonlijk niet erg... en hopelijk blijft er ook wat plakken na de bevalling Heb altijd al last van ondergewicht! Weeg nu ook met die 2 kilo erbij 46 kilo) Gr. Miranda
Ik was 21 kg aangekomen ben er nu 15 kwijt en voor de rest zal ik toch echt moeten gaan sporten.... pfff
Tot nu toe ongeveer 7 kilo, bij mijn 1ste kind waren het er 25.. Die hoop ik nu niet te halen, maar moet zeggen dat alles me erg goed smaakt...
ik ben nu 23 weken en ben nu hooguit 1,5 kilo aangekomen. Hopenlijk blijft het een beetje zo, ik heb nog genoeg vetreserve van mezelf (haha)
Ben tot nu toe nog 6 kilo afgevallen en daarvan 1,5 kilo aangekomen. Dus zit op dit moment nog op de -4,5. Bij m'n dochter kwam ik intotaal 7 kilo aan. En met mijn zoontje 9 kilo in totaal. (woog ook nog is 4300 gram bij geboorte haha)