Hoeveel aangekomen?

Discussie in 'Gezondheid' gestart door LdJ, 6 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LdJ

LdJ Niet meer actief

Dat vermoeden heb ik idd bij mij ook, ben ook in het begin van de zwangerschap gestopt met roken en de kg´s blijven er maar aan vliegen.:p

2. Melletje86

11 apr 2012
    69
    0
    0
    Nu 9 kilo erbij. Ben heel benieuwd waar ik op ga eindigen.

3. LieveMamaTrix

LieveMamaTrix Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.806
    0
    36
    Ik zit nu op een kilo of 8/9. Gok dat er nog 1-2 bij gaan komen in de laatste weken. Hoeveel ervan overblijft weet ik nog niet, maar dat is niet zo heel belangrijk. Gewoon normaal blijven eten en straks de hort op met die kleine... Ik maak me geen zorgen.

4. Chaii

Chaii Niet meer actief

Hier nu met 38 weken 10 kilootjes erbij, denk dus dat ik precies de 12 kg ga halen, mits ze nog even bij mama blijft.
    Ben in het begin zo misselijk geweest dat ik me er eigenlijk helemaal nietzo mee bezig hou verder het hele kg gebeuren.
    Ik heb maanden niet kunnen eten en drinken, nee was bij beiden te blij dat ik het weer binnen kon houden allemaal na week 20.
    Bij mijn eerste heb ik zelfs helemaal niet meer gewogen toen ik zag dat ik niet meer afviel.

5. Saga

Saga Fanatiek lid

10 jul 2012
    1.472
    0
    0
    N-Nederland
    33 weken en +4kg

6. Koon

Koon Niet meer actief

Ik was 16 kg aangekomen en dat is er sinds een maand allemaal af.
    Ik ben heel erg gezond (wel genoeg!) gaan eten en veeeeel gaan wandelen met de kleine man en daardoor al snel alles kwijt geraakt.

7. fliertje

fliertje Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.178
    0
    0
    Ik ben nu 28 weken en 11kg aangekomen

8. DaphneB

DaphneB Bekend lid

25 jul 2011
    585
    68
    28
    25 weken en 6 kilo aangekomen

9. ona81

ona81 Bekend lid

19 aug 2011
    844
    0
    0
    Heerlijk thuis geweest tot onze zoon 8 manden was,
    Ik ben gestopt met wegen toen het over de +20 ging;)
    Met de borstvoeding ging het er waanzinnig snel af en daarna weer 10 weken Sonja opgepakt en regelmatig sporten heeft bij mij goed geholpen.

Mijn buik is ondanks de vele buikoefeningen nog steeds slap in de huid. Maar ach ik heb er een prachtkerel voor terug :)

10. KiRaSeSe

KiRaSeSe Fanatiek lid

10 sep 2012
    3.187
    0
    0
    Noord Holland
    Zit nu op 10-11kg, dus bij mij klopt het eigenlijk wel :D

11. Vvlinder

Vvlinder Fanatiek lid

24 jun 2012
    3.050
    38
    48
    VZ-IG
    limburg
    ik heb me eergister gewogen en was toen 93.4
    De laatste x voordat ik wist dat ik zwanger was woog ik 81.1

12. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Zou best kunnen.
    Ik ben ook meteen gestopt met roken bij een positieve test.
    Was aardig bang om extra veel aan te komen.
    Gelukkig ben ik pas 7,8kg aangekomen...maandag gewogen:D
    En dan ben ik niet aan het letten op wat ik eet;)

13. Vioow1992

Vioow1992 Actief lid

27 nov 2012
    248
    0
    0
    Ik ben gestopt met roken op het moment dat ik een positieve zwangerschapstest had. Ben nu 26 weken zwanger en 12,5 kilo aangekomen. Ik snaai eigenlijk nauwelijks iets extra's, eet gezond en beweeg voldoende. Dus daar ligt het niet aan :p Hopelijk gaan de kilo's er straks niet al te moeilijk vanaf.

14. Luja

Luja Niet meer actief

Ik ben al 3.4 kilo aangekomen:D
    Nu 61.7 kilo!

15. Pinda83

Pinda83 Actief lid

10 nov 2010
    407
    0
    0
    Juf van groep 4!!
    Woonomgeving: Oosten van Nederland
    Bij mijn eerste ongeveer 21 kilo aangekomen, en tot nu toe in deze zwangerschap bij 9 weken ongeveer een halve kilo. Knap van mezelf! Bij mijn eerste was dit rond deze tijd al een paar kilo, maar ik at (vrat) ook erg vaak....

16. Andrea85

Andrea85 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    4.859
    1
    0
    Hier ben ik rond de 20 kg aangekomen (van 62 naar 82), inmiddels 10 maanden geleden bevallen en zit nu 10 kg onder mijn startgewicht (dus 52 kg).

17. Sannebc

Sannebc Niet meer actief

Tijdens mijn 1e zwangerschap ben ik 20 kg aangekomen. Van 62 naar 82. Binnen 2 mnd was dat er af.
    Bij de 2e weer zo'n 20kg aangekomen en het was er binnen notime weer af gelukkig.
    Bij de 3e ongeveer 12 kg aangekomen, weer snel er af gekregen en daarna verder afgevallen tot zo'n 57 kg.
    Bij de 4e eigenlijk hetzelfde verhaal als bij de 3e en weer op 57 uitgekomen.
    Bij de 5e (nu 3mnd geleden) ben ik zo'n 14 kg aangekomen. En het is er nu gelukkig alweer af.

Na 5 kinderen gekregen te hebben weeg ik nog minder als dat ik woog toen ik trouwde. En daar ben ik best trots op! :)

18. Diaantje85

1 feb 2012
    65
    0
    0
    Utrecht
    Mijn startgewicht was 58 kilo, morgen ben ik 27 weken
    zwanger en vanmorgen gaf de weegschaal 62 kilo aan.
    Dus zit nu op de 4 kilo, maar meestal op maandag ben ik wel
    een kilo zwaarder! Net na het weekend ;) hihi

19. MamaN2013

MamaN2013 Lid

29 sep 2012
    46
    0
    0
    Vpk
    Zuid Holland
    Ik ben 28 weken zwanger en in nu al 10kg aangekomen.
    Ik vind dit zelf behoorlijk veel, aangezien ik altijd slank ben geweest..
    Ik eet niet abnormaal veel ofzo, integendeel.. eet gezond en regelmatig, beweeg vanwege de pijn in mijn rug en bekken nu minder... dwz ik sport even niet meer..

Het is op het eerste gezicht niet te zien dat ik zoveel ben aangekomen, maar VK zegt dat ik toch wel moet opletten.. lekker geruststellend zeg!

Is dit echt zoveel?

20. nathalie2012

nathalie2012 Fanatiek lid

5 okt 2012
    1.581
    0
    0
    Ik weet mijn startgewicht niet maar schat dat het rond de 60 kg is geweest. Met 17 weken woog ik nog steeds 60 maar ik was ook wel een aantal weken erg misselijk de hele dag door dus minder gegeten.
    Gister, met 28 weken,woog ik 65.5 kg. Dus 5.5 aangekomen in 10 weken tijd. Maar het grote groeien van de baby komt nog dus ben wel benieuwd waar ik eindig.

Ik heb moeite om van het lekkers (koek, chocolade, etc) af te blijven, dus denk dat ik daar ook wel een paar extra kilo's van zal overhouden.

Deel Deze Pagina