hallo iedeen zou graag willen weten bij wie deze uitslag juist is ik zelf zou uitkomen op een meisje en heb naar de uitslag gekeken bij mijn zus en ze zou een jonge gehad hebben maar is bevallen van een meisje ik hoop op leuke antwoorden vele groetjes kelly
hier klopt het helemaal bij mij stond er meisje en volgens de dokter wordt het ook een meisje! nu nog even wachten tot we bewijzen in handen hebben he !
Beide keren klopte het bij ons! Eerst een meid en toen een jongen (ervan uitgaande dat de echo klopt he )
leuk om te horen dat het klopt bij jullie ik hoop stilletjes dat het bij ons ook klopt het belangrijkste is natuurlijk dat ons kindje gezond is maar hoop toch stilletjes op een meisje groetjes oohja nog klein vraagje vanaf wanneer weet je eigenlijk het geslacht? groetjes kelly
dat is te zien hoe de baby ligt bij de echo bij mij konden ze het zien met 16 weken als ik me niet vergis
nou dat is wel heel snel ik hoop dat ons kindje ook goed ligt dat we het geslacht snel genoeg weten kan me niet inhouden om babykleertjes te kopen maar dan denk ik van ach nee ik wacht nog even tot ik het geslacht weet als ik da zo iets typisch voor een meisje koop en het word een jonge tja haha ik hoop in elk geval het snel te weten groetjes kelly
bij mij klopte het ook...en de eerste keer dat we het konden zien was met 17 wkn (maar 100% zeker is het niet...wel 95% 8) )
bij mij klopt het niet volgens de kalender zou het een meisje worden volgens de 13, 20, 21, 27, en 30 weken echo (heb extra onderzoeken gehad vanwege goed te echoeën was) toch overduidelijk een jongen
ik kocht al meisjeskledij van voor ik zwanger was haha stom he ik weet het maar ik kon het echt niet laten
Bij mij klopte het niet.. Er stond een JOnGen Maar met 20 weken echo zeiden ze dat het een meisje wordt
Bij mij klopt het ook. Er stond een meisje en het wordt een meisje. Heb trouwens teruggerekend voor mijn moeder toen zij mij kreeg en dat klopt ook
ok dus zoals het er staat is het zeker geen 100% ach ja dan wacht ik nog maar even met kleertjes kopen alleen de rompertje haal ik me al wel kan je toch weinig of niet verkeerd mee doen bedankt voor alle antwoorden dames groetjes kelly
He meiden, als ongeveer de helft van de meiden zegt: het klopt en de andere helft: nee, klopte niet, dan is die geslachtskaleder, (zoals ik al vermoedde, ) pure onzin. Je hebt 50% kans dat het klopt, dus op zo'n kalender kun je niet zo bouwen.... Volgens dat ding zou ik alleen bij conceptie in januari, november en december kans hebben op een jongen, de rest van het jaar alleen op een meisje. Terwijl geslacht meer afhangt van hoe vaak je het doet: als een man een zaadlozing heeft gehad, worden eerst de mannelijke zaadcellen opnieuw aangemaakt, pas daarna de vrouwelijke weer. De kans op een jongen is dus groter als je vaak seks hebt, . Wij weten nog niet wat het wordt, hopelijk met anderhalve week dat we het kunnen zien bij de echo. Volgens die kalender zou het dus een meid moeten zijn... tja, 50% kans he?
Bij mijn eerste zwangerschap klopte de kalender: een jochie Volgens de kalander zou ik nu een meid krijgen. Dat is alleen nog afwachten...
bij mij klopt het niet , geslachtskalender wijst op een meisje, terwijl gyne ons vertelde dat we een jongen zouden krijgen, we zullen weten of het klopt binnen enkele maanden...
oei crazy angel dat is minder leuk natuurlijk wat is je leeftijd misschien als ik dat mag vragen groetjes kelly