Ik ben tijdens mijn zwangerschap tussen de 25-30 kilo aangekomen. Na de 25 kilo ben ik de weegschaal gaan vermijden ... Ik had een BMI van 22. Ik zit momenteel nog 2 kilo boven mijn startgewicht voor de bevalling (en val nog steeds af door de borstvoeding). Ik had er zelf een hard hoofd in dat het goed zou komen, maar het is gelukt!
Bij alle 4e zwangerschappen had ik een bmi van 20. en bij alle 4 zo'n 20 kilo aangekomen. Ik was alle kilo's ook zo weer kwijt. Ik zit nu nog 2 kilo boven mijn gewicht voor mij zwangerschap maar ik doe er alles aan om deze vast te houden. (tja dat is weer eens wat anders.)
Voor mijn zwangerschappen BMI van 21,4 Bij de eerste zwangerschap 21kilo aangekomen. Nu met 28 weken zit ik op 12 kilo erbij. Ik groei eigenlijk gelijk qua gewicht als bij mijn eerste zwangerschap (alleen ben ik nu wel véél dikker betreft mijn buik), dus ik ga ervanuit dat ik weer eindig op 20+ Mijn lichaam heeft het blijkbaar nodig!
Ik woog 54 en nou 67 dus tot nu toe +13 Bij mijn andere dochters was ik 23 kilo aangekomen maar daar had ik dit keer niet veel zin in dus opgelet wat ik naar binnen werkte.