Gekke vraag

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Puck, 10 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Puck

Puck Actief lid

23 jun 2010
    236
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,
    ik heb misschien een rare vraag: ik ben nu 17 wkn zwanger en mijn buik begint wel te groeien. Maar nu merk ik het vooral in het gebied rond mijn navel. Boven mijn schaambeen nog niet zo erg. Hebben jullie dat ook? Net of ik gewoon een dikke buik krijg door teveel snoepen, maar ik snoep haast niet, eet sowieso weinig..
    Ik heb ook het gevoel (vooral als ik ga zitten) dat alles in mijn buik naar boven gedrukt wordt, naar gevoel als ik ga zitten. ALs ik opsta lijkt het wel of alles weer naar beneden zakt. Kan dit of zit dit tussen mijn oren..?

2. Elmo

Elmo Niet meer actief

Elke buik is anders en groeit anders.
    Ik zou zeggen: plaats eens een super mooi foto'tje en laat die complimentjes over je ongetwijfelt prachtige buik maar lekker over je heenkomen :D

3. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    Heb ik ook, komt goed. Hij wordt vanzelf mooi rond.

Ronder dan je hebben kan :p

4. Chica82

Chica82 Fanatiek lid

23 mei 2010
    1.387
    74
    48
    Amsterdam
    had ik ook meer rond de navel, terwijl ik ook had verwacht dat het laag zou beginnen. Is denk ik verschillend per persoon. Ik voeg wel een foto toe van rond dat termijn hoe mijn buik eruit zag: hier was ik precies 17 weken. Zoals je ziet is het nogal puntig waar navel zit

5. Chica82

Chica82 Fanatiek lid

23 mei 2010
    1.387
    74
    48
    Amsterdam
    En hier 3 weken later:)

6. siepie

siepie Fanatiek lid

28 apr 2010
    3.424
    3
    38
    Hoi,
    Mijn buik is soms ook puntig bij mijn navel en even later weer een bolletje.

7. Chica82

Chica82 Fanatiek lid

23 mei 2010
    1.387
    74
    48
    Amsterdam
    De eerste weken had ik soms dagen dat ik mijn buik plots platter vond, maakte ik me meteen druk; mijn buik is weg! AAAaahhh!!

8. Puck

Puck Actief lid

23 jun 2010
    236
    0
    0
    NULL
    NULL
    Aah, dat heb ik soms ook, hahaha! Gek is dat. Wel super dat mijn buik (klein beetje) begint te groeien. Maar heb nu vooral het idee van: HELP, ik ben aangekomen, krijg een dikke buik!
    Misschien ligt het ook aan hoe plat je buik is normaal gesproken? Ik heb hele platte buik (bijna ingevallen soms), ben bij mijn billen en bovenbenen wat meer bedeeld..
    En mijn baarmoeder ligt achterover gekanteld, maakt dat ook nog verschil?
    Weet iemand trouwens of het dan langer duurt voor je wat kan voelen binnenin?

Deel Deze Pagina