Hoe lang zwanger? Mischien wel langer dan gedacht?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Deesje003, 30 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Deesje003

Deesje003 Nieuw lid

30 mrt 2016
    3
    0
    0
    Ben nu zwanger van de 4e.
    NULL
    #1 Deesje003, 30 mrt 2016
    Laatst bewerkt: 30 mrt 2016
    Hallo allemaal,
    Ik.ben zwanger van de 4e. Mijn eerste dag van laatste menstruatie was 24 feb. Dat komt er op neer dat ik dan nu 5 weken zwanger zou zijn ongeveer.
    Maarrr in januari was is 1.5 week over tijd en had een nierbekontsteking. Na die 1.5 week ben ik toch ongesteld geworde alleen die was anders dan normaal. Zou het kunnen zijn dat ik langer zwanger ben of is die kans wel heel klein? (Ik heb bij alle zwangerschappen nooit last gehad van vroege voor tekenen)

2. schoentje24

schoentje24 Bekend lid

6 aug 2013
    869
    1
    18
    Waarom denk je al langer zwanger te zijn? Of is dat meer een gevoel.
    Ik denk dat je gewoon 5wk bent nu, gezien de laatste menstruatie. Ik denk dat daarvoor je menstruatie anders is geweest door dat met je nieren.
    Ik zou gewoon afwachten.

3. Pineapple

Pineapple Actief lid

12 jun 2013
    329
    0
    0
    Tja... Het zou kunnen... Alleen een echo kan daar antwoord op geven denk ik.

4. Deesje003

Deesje003 Nieuw lid

30 mrt 2016
    3
    0
    0
    Ben nu zwanger van de 4e.
    NULL
    Ja dat is mischien meer wat ik hoop haha. Mijn 1e termijn echo is pas 3 mei. Duurt nog even.

5. bloesem88

bloesem88 Lid

13 mei 2015
    45
    0
    0
    NULL
    NULL
    Inderdaad echo afwachten. Ik bleek bij 1e echo stuk minder lang zwanger te zijn dan ze hadden verwachten. Paar weken later had ik weer echo toen bleek ik toch weer langer zwanger te zijn. Nu staat het wel vast maar zo zie je maar dat nog tijd kan duren voor je officieel weet hoever je bent.

Deel Deze Pagina