Ik ben al 12 kilo aangekomen nu Terwijl het totaalgewicht volgens mij na 9 maanden 14 kilo zou moeten zijn Terwijl ik niet veel snoep, eet gewoon normaal. Maar ja de een komt meer aan als de ander zullen we maar zeggen
Ik ben in totaal nu bijna 5 kilo aangekomen. Ze raden me aan om niet te veel aan te komen tijden de zwangerschap. (Zoon 10 kilo) Komt eigenlijk omdat ik voor de zwangerschap aan het dieeten was en best veel sporte. Omdat ik overgewicht heb.
Ik viel in het begin af (5 kilo) en daarna kwam ik iets aan. Ook dat is er weer af dus al met al ben ik nu 25 weken zwanger en nog niks aangekomen Opzich wel lekker maar hoop dat het geen belemmering is voor mijn kindje!
Ik ben nu 5 kg bijgekomen.Dus ben er tevreden mee. Ben benieuwd hoeveel er nog bij komt maardat zal wel mee vallen denk ik. Groetjes Sonja
Ik ben nu 12 kg. aangekomen. Ik snoep niet, en eet meer gezonde dingen dan voorheen. Ik eet niet meer dan voorheen..
Vanmorgen nog op de weegschaal gestaan.. ben in totaal (al/nog maar) 6 kilo aangekomen. Bij mijn dochter in totaal 10 kilo. Was er met 2 weken ook weer af.