hoeveel aankomen?

Discussie in 'Gezondheid' gestart door bijoux, 14 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Minerva

Minerva Niet meer actief

Hmm... gisteren weer een bezoekje gebracht aan de verloskundige en was weer een beetje afgevallen. -400 gram. Denk zelf dat het door de kleding komt ;) Met andere woorden: ik ben gelijk gebleven wat betreft mijn gewicht. Nog steeds +10 kg. Daar kan ik prima mee leven :)

/edit: ik eet dan dus ook grotendeels wat ik wil. Ik snoep wel wat (al probeer ik dat soms te vervangen door fruit) en mijn eetpatroon is iets anders dan voor de zwangerschap: ik eet vaker kleine porties en íets gezonder. Verder nog steeds dezelfde lekkerbek :p

2. beebielove

beebielove Bekend lid

18 jan 2012
    957
    33
    28
    -2 kg bij 10,5 week.. Heb buikgriep :( bij mijn dochter in totaal 9 kg aangekomen

3. Tigermommy

Tigermommy VIP lid

14 jun 2013
    5.350
    1
    0
    Thuisblijfmama van (bijna) 3 kindjes :)
    ik ben mijn eerste kilo aangekomen aaarghhhh (even wennen maar goed hoort erbij) ik had ook een enorme groeispurt qua buik deze week dus logisch... ik ben nu dik 15 weken zwanger..

4. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Werkzaam in een kledingwinkel als assistentbedrijf
    Leidschendam
    Hallo allemaal! Ik ben morgen 29 weken en nu iets meer dan 13 kilo aangekomen. Eet en snoep niet super veel, maar het blijft er maar aan komen. Zit wel sinds een week thuis ivm bekkenklachten, dat zal zeker niet mee helpen ;D. Zondag een echo gehad en het gewicht van onze kleine is nu iets meer dan 1200 gram. Ben benieuwd of ik een groot kind krijg en op hoeveel ik eindig hahaha! Maak me er maar niet druk om, hoort erbij en merk vanzelf wel hoe snel het er straks weer af is.

5. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Nu 27w2d en nog steeds net onder de 5 kg

6. Josie88

Josie88 Niet meer actief

Ik zit nu op 18,5.... ;)

7. Tigermommy

Tigermommy VIP lid

14 jun 2013
    5.350
    1
    0

vind ik niet overdreven veel hoor, je bent er bijna hihi

8. Josie88

Josie88 Niet meer actief

Kreeg van de gyn. anders een preek, zou veel te veel zijn... :) Nou ja, ik doe niets anders dan voorheen (leef eigenlijk nog gezonder) en hou ontzettend veel vocht vast, dus het kon erger, denk ik dan maar. ;)

9. Tigermommy

Tigermommy VIP lid

14 jun 2013
    5.350
    1
    0

echt bullshit, ik ben 30 kilo bij de eerste aangekomen en at nog geen 600-700 kcal ofzo want ik kon amper eten, bij de tweede gevreten (zeg maar gerust 3000+ kcal per dag en alleen maar afgevallen, dus zeg jij het maar wat dan werkt haha

Sommige vrouwen komen gewoon meer aan dan andere, als je verder gezond leeft dan moet je daar voor jezelf rust in vinden, ik ben ook in augustus bevallen en dan word je net zo'n waterballon! Dus niet te maken maken gewoon langs je neer leggen...

10. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Hier begonnen met 62.9 en vanochtend 63.3. Heb ietsje meer gewogen maar door een gigantisch stressgeval is er weer wat af. Maar volgens de vk kon dat geen kwaad. Buik groeit gelukkig wel behoorlijk.

11. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    Hier allebei de keren eerst 5 kilo eraf tot 20 weken, had amper hongergevoel. De 2e helft 12 kilo erbij, dus totaal was +7kg.
    Kinderen allebei tussen de 3900 en 4000. Dus met de rest van de rommel die je kwijt raakt bij de bevalling zat ik direct weer op gewicht..

12. nadina123

nadina123 Lid

25 apr 2013
    66
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik denk dat ik 15 ga aankomen..ik probeer wel te beperken allemaal. Mijn benen zijn voller en de toet (22 weken).
    Ben nu denk ik 10kg dikker.

13. Tigermommy

Tigermommy VIP lid

14 jun 2013
    5.350
    1
    0
    Als je nu al 10 erbij hebt en de periode van het meeste aankomeb komt er nog aan ben ik bang dat het meer word.

Ik ben nu 17 kilo zwanger maar nog gelijk gebleven, hoop dat ik niet teveel aankom maar verwacht zeker een dikke 10/15 kilo nog vanaf nu..

14. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Iedereen is anders. Ik ben nu 29 weken en 5-5,5 kg aangekomen. Ik sta al weken stil.

15. Tigermommy

Tigermommy VIP lid

14 jun 2013
    5.350
    1
    0
    ja dat klopt je kan het nooit zeggen maar in het algemeen kom je het meeste aan aan het einde zeggen ze, en het schijnt wel te schelen ik hoor meerdere moeders bij derde zeggen dat ze veel minder zijn aangekomen (misschien bewegen we al meer haha vanwege de kindjes) geen idee maar hoor het nu meer..

Net even weer mijn portie aan gewichtscontrole gedaan, lekker hard gelopen een half uurtje maar.. ik probeer zo lang mogelijk 3 keer per week te blijven sporten en elke dag wel wat aan beweging te krijgen.. hopelijk werkt dat en anders ben ik in elk geval fitter!

16. mammz

mammz Fanatiek lid

25 mrt 2013
    1.845
    0
    0
    NULL
    NULL
    8 kg aangekomen en mijn zoontje is 1 maand te vroeg geboren met 2865 gr.

17. wuppie100

wuppie100 Actief lid

11 jul 2008
    454
    0
    0
    Bijna 38 weken en 5 kg aangekomen. Net zoals bij de vorige zwangerschappen. Ik sta stil vanaf week 35 ongeveer. Volgens mijn vk komt er vanaf week 36 nog maar weinig aan.

18. firsttime

firsttime Fanatiek lid

1 aug 2012
    1.137
    0
    0
    Amsterdam
    Bijna 28 weken en 8 kilo momenteel

19. Josie88

Josie88 Niet meer actief

En het is 18,5 gebleven. ;)

Edit: tot de bevalling dan hè. :D

20. SuusD

SuusD Fanatiek lid

8 jan 2013
    3.004
    3
    38
    ik kom per weer 0,4 aan hihi :D ik zit nu op de 10,9 kilo erbij met 29weken en 3 dagen

dus ik gok dat het 15/16 kilo word :) vind het nog goed meevallen hoor 15/16 kilo

heb het vet nodig voor de borstvoeding :p

Deel Deze Pagina