Nu 34 wkn en 9,5 kilo aangekomen. (Bij de eerste was dat wel anders, toen uiteindelijk 24 kilo aangekomen, hoop dat het nu minder blijft!)
Met 38.5 bevallen, en was toen 29 kilo aangekomen! Nu 7 maanden later nog steeds 10 kilo eraan. Ik heb me enorm laten gaan. Emo eter, met een gecompliceerde zwangerschap!
Ik ben dikke 35 kilo aangekomen..woepsie... Had ook zw diabetes, spoot 4 maal daags insuline, schildkliermed en ik lag in het ziekenhuis met vliesscheur mocht niets meer doen dus bewoog niet meer.. Ben nu na 11 maanden pas die 35 kg kwijt....pfff wat ben ik blij dat ze weg zijn zeg!
ik ben nu 19 weken en 5 dagen en ben 2 kg aangekomen, bij mn vorige zwangerschap 5kg aangekomen met 25 weken en met 25 weken en 5 dagen was hij er al weer uit moet zeggen dat ik het gewicht binnen een dag weer kwijt was, dus ik ben benieuwd wat het gaat worden, ik ben 1.78 lang en mn startgewicht was 59,5 kg.
40 weken en 7.1 kilo aangekomen als ik even mazzel heb ben ik na de geboorte dus weer op mijn eigen gewicht.
Bijna hetzelfde postuur dus! Mijn startgewicht was 60.5 en ik ben 1.81 Vorige keer bij mijn tweeling was ik ook vrijwel direct na de geboorte weer op mijn eigen gewicht, daar gaan we nu weer voor!
Vandaag ben ik 9weken maar ben nu al 4 kilo aangekomen. Terwijl ik niet meer eet of snoep dan voordien. Ik had wel een BMI van 17 voor de zwangerschap.
Ik ben sinds het begin van mijn zwangerschap 13 kg aangekomen. Best netjes vind ik zelf, maar ik was al niet de slankste om mee te beginnen, dus ik heb het ook echt wel proberen in de gaten te houden.
Hier de eerste en toch al een goede 18kg erbij 55kg ongv voor zwangerschap en bij de 33w afspraak sprong ik snel even op de weegschaal en riep hij toch 68! Oeps! En ik maar denken ik moet nog een paar weken, ik knap nu toch ook wel echt bijna uit elkaar en de striea die ik al had op mijn heupen is nu aan het doorlopen aan mijn onderbuik!
Ik ben nu bijna 17 weken. Ben de eerste 12 weken misselijk geweest en daarom ongeveer 3,5-4 kg afgevallen. Ik ben nu weer bijna op mijn oude gewicht. Dus eigenlijk 0 kg.