rugpijn buikpijn enorm echt heel erg

Discussie in 'Gezondheid' gestart door senta, 9 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. senta

senta Niet meer actief

Ik ben 14 weken zwanger heen enorme rugpijn en ook buikpijn het zit rond mijn middenrif. Ik weet het niet meer. Het is een vreselijk gevoel ene moment erger dan het andere moment mijn buik is hard en zeer pijnlijk. Ik ben best wat gewend maar zitten liggen staan lopen. Ik twijfel om de hap te bellen. Maak me zorgen

2. yj81

yj81 Fanatiek lid

30 okt 2009
    1.183
    8
    38
    Friesland
    zeker bellen!kan het geen galsteenaanval zijn oid?Dat is ook erg pijnlijk!

3. senta

senta Niet meer actief

Ik heb uiteindelijk niet gebeld en ben in slaap gevallen. Nu wordt ik wakker en is de pijn heel veel minder. Maar ik ben nog wel enorm gespuugd afgelopen nacht. Vanndaag bel ik even naar de gyn. Kijken wat die zegt. Ben heel erg onzeker nu.

4. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Ik zou zeker even bellen Senta!

5. Nathaliiej

Nathaliiej Fanatiek lid

20 nov 2012
    1.206
    1
    0
    NULL
    Utrechtse Heuvelrug
    klinkt wel een beetje als galstenen.. Je hele ribben/rug/schouders zijn verkrampt.. Aanvallen kunnen verschillen in duur en heftigheid..

toevallig vet gegeten gisteren? Vaak gebeurd zoiets(mits het galstenen zijn) binnen 2 uur na het eten..

ik hoop het niet voor je in ieder geval.. Wat zei je gyn?

6. senta

senta Niet meer actief

Mijn gyn gesprokrn en nu nergens meer last van uiteraard bij vroeg ook of ik vet had gegeten maar het begin na het eten van een appel. Hij wilde het even aankijken komt het terug mag ik beken en direct komen. Ook in de avond. En anders volgende week controle. Voel me nu zo stom. Nergens meer last van ga morge wel naar de fysio.

7. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    misschien toch de spanning van vandaag geweest. Ik hoop voor je dat het nu weg blijft.
    en niet stom voelen hoor, nergens voor nodig.

Deel Deze Pagina