Ik ben 14 weken zwanger heen enorme rugpijn en ook buikpijn het zit rond mijn middenrif. Ik weet het niet meer. Het is een vreselijk gevoel ene moment erger dan het andere moment mijn buik is hard en zeer pijnlijk. Ik ben best wat gewend maar zitten liggen staan lopen. Ik twijfel om de hap te bellen. Maak me zorgen
Ik heb uiteindelijk niet gebeld en ben in slaap gevallen. Nu wordt ik wakker en is de pijn heel veel minder. Maar ik ben nog wel enorm gespuugd afgelopen nacht. Vanndaag bel ik even naar de gyn. Kijken wat die zegt. Ben heel erg onzeker nu.
klinkt wel een beetje als galstenen.. Je hele ribben/rug/schouders zijn verkrampt.. Aanvallen kunnen verschillen in duur en heftigheid.. toevallig vet gegeten gisteren? Vaak gebeurd zoiets(mits het galstenen zijn) binnen 2 uur na het eten.. ik hoop het niet voor je in ieder geval.. Wat zei je gyn?
Mijn gyn gesprokrn en nu nergens meer last van uiteraard bij vroeg ook of ik vet had gegeten maar het begin na het eten van een appel. Hij wilde het even aankijken komt het terug mag ik beken en direct komen. Ook in de avond. En anders volgende week controle. Voel me nu zo stom. Nergens meer last van ga morge wel naar de fysio.
misschien toch de spanning van vandaag geweest. Ik hoop voor je dat het nu weg blijft. en niet stom voelen hoor, nergens voor nodig.