zwanger, maar die hormonen he!

Discussion in 'Zwangerschap' started by tinneke25, Jun 4, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. tinneke25

tinneke25 Lid

May 5, 2007
    71
    0
    0
    poetshulp
    west vlaanderen
    hoi meiden

ik ben nu 8 weken zwanger en heb verschrikkelijk last van men hormonen . vooral tijdens de dag ben ik lusteloos, geen zin om te werken moet me elke dag vooruit slepen, ben altijd moe. zelfs mijn huishouden lijdt eronder. als me iets niet gaat begin ik direct te huilen. het enig dat ik doe is in men zetel zitten en tv zien of een boek lezen. zondag was ik op gestaan en heb ik gans de dag in mijn pyjama rondgelopen en ik voelde me gewoon leeg. ik had geen energie om iets te doen. s'avonds lag ik in bed en begon ik gewoon te huilen en ik weet in geen 100 jaar waarom ik moest wenen. ik ben het zo beu om me elke dag vooruit te slepen.
    ik hoop dat het over gaat als ik verder ben.

wie heeft daar ook zo veel last van?

groetjes tinneke

2. Marie26

Marie26 Fanatiek lid

Nov 13, 2006
    1,004
    0
    0
    Ja hoor. Ik heb ook nergens zin in, ben met vlagen aardig chagerijning, kan soms huilen om niets en voel me gewoon niet echt jofel.
    Ben constant moe, of ik net uit ben ben of naar bed moet, heb er constant last van.
    Ik hoop dat we toch nog kunnen genieten van onze zwangerschap binnenkort!

groetjes Marie

3. mamavandyon

mamavandyon Actief lid

May 18, 2007
    133
    0
    0
    Tja het hoort er allemaal bij. De een heeft het erger dan de ander. Meestal is de moeheid na de 16 weken voorbij.

4. Rosi

Rosi Actief lid

May 23, 2006
    191
    0
    0
    Hai, het is niet zo extreem bij mij maar ik heb ook haal snel moe. Geen zin om te werken. Doe ook heel weinig op het werk. En daarnaast irriteren aan manlief...dat is mijn hobby op dit moment.

Niets aan te doen. Hopelijk gaat het snel over

5. Kari

Kari Fanatiek lid

Sep 21, 2006
    1,363
    5
    38
    Heel herkenbaar joh!

Ik kreeg dit al 2 weken nadat ik positief getest had. Heel lusteloos, moe moe moe, totaal niet blij, en had er zelfs paniekaanvallen bij! Ik had er zo echt helemaal geen zin in om zo zwanger te moeten zijn. Na 10-12 weken ging dit toch wel over, en nu geniet ik echt met volle teugen. Het is zo leuk om zwanger te zijn!

Succes, Kari

6. bonnievdakker

bonnievdakker Fanatiek lid

Jan 10, 2007
    1,081
    0
    0
    Kleuterjuf
    Sassenheim
    ja hoor heel herkenbaar. Ik heb er tot ongeveer 14 weken last van gehad. Heb echt veel medelijden met mijn man, hij kon niets goed doen. Als hij verkeert liep, keek, zat, nieste, enz wilde ik hem bijna zijn kop afrukken. Gelukkig gaat dit over ;)

7. Lexie74

Lexie74 VIP lid

Sep 14, 2006
    9,364
    200
    63
    Female
    loonadministratrice
    nop
    ik herken ook al die klachten, heb ze ook.
    Man irriteert me ook meer een eerder dan normaal.
    Als ik klanten aan de telefoon heb, kan ik me vaak net inhouden om niet heel bitcherig te doen*bloos*
    En zin in werken is helemaal kwijt, ben blij dat ik parttime werk, maar zelfs die 5 uurtjes op een dag zijn me eik te veel heb ik het gevoel...

8. MamaMirella

MamaMirella Fanatiek lid

Jul 6, 2006
    2,564
    0
    0
    Den haag
    Ik sluit me aan bij de club...
    Heb er helaas ook last van...
    En dan krijg je van sommige te horen, 't hoort erbij, van anderen dat je je niet aan moet stellen, dat je pas symptonen hebt als je verder bent...
    Jaaaaaajaaa.. Maar ondertussen voel je je soms zo ellendig !

-x-

9. Clau24

Clau24 Niet meer actief

Ik heb er ook zo last van! Jeetje heb nog nooit zo veel gehuild en dan nog om onzin dingen ook! Pffff...

Moeiheid is sinds 2 weken wel weg! Gelukkig! Nu die huilbuien nog!

10. pareltje2212

pareltje2212 Fanatiek lid

May 17, 2007
    1,539
    299
    83
    Female
    huismoeder
    Leusden
    Oh, wat bekend allemaal. Inderdaad, vooral die vermoeidheid. Ik ben blij dat ik maar 20 uur werk verspreid over 2,5 dag en dat ik dus ook 2,5 dag thuis ben. dan kan ik die dagen tenminste tussendoor even een middagslaapje doen. Ik hoop echt dat het snel over is en dat we echt van onze zwangerschap kunnen gaan genieten.

Veel succes allemaal.

11. guppie81

guppie81 VIP lid

Sep 13, 2006
    12,334
    1
    0
    het lijkt net of je mijn verhaal verteld. Ik heb er ook heeeeel erg last van!

12. Iris

Iris Fanatiek lid

Apr 7, 2006
    2,371
    0
    0
    Receptioniste bij een modebedrijf
    Oostzaan
    Oohhhh heel herkenbaar, had ik de eerste keer dat ik zwanger was geen last van, maar nu...

De dag duurt me te lang.
    Lig het liefst 24 uur te slapen (ook omdat de echo dan sneller komt)
    Ben lusteloos.
    Ik kan er nog niet van genieten.
    Ben heel onzeker, misschien daarom ook.

Weinig verdere klachten.
    Niet misselijk.
    Nergens trek in.

Dan kan ik weer beter ruiken, de volgende dag ineens weer niet.

Ik wou dat ik me ook wat beter voelde.

13. tinneke25

tinneke25 Lid

May 5, 2007
    71
    0
    0
    poetshulp
    west vlaanderen
    hoi meiden

ben ik blij dat ik niet alleen ben, die me zo voel. ik ben blij dat ik hier eens men hart kan uitstorten, want men ventje die nu namelijk niet veel van die hormonen he en van men grilletjes. ik zie hem dan kijken naar mij met al die vraagtekens rond zijn hoofd. en diesteld dan van die rare vragen van " waarom ween je nu"? en dan kan ik uit me slof schieten, en zeggen "hoe moet ik dat weten?" en dan antwoordt hij " er moet toch een reden zijn he waarom dat je weent" en zo gaat het maar door, tot ik bijna ontplof en dan kijkt hij zo van wat heb ik nu verkeerd gezegt?
    mannen he soms kun je er vat op krijgen. maar ja van ons denken ze ook zo he
    :D :p

groetjes tinneke

14. alice

alice Fanatiek lid

Aug 16, 2006
    4,014
    0
    36
    Overijssel
    Grrr ja zoo vervelend! Ik herken het zo van in het begin van mn zwangerschap. Maar ik merkte vanaf week 14 dat het geleidelijk weer beter gaat en steeds iets meer energie en puf. Sterkte ermee meiden!

15. busybusy

busybusy Fanatiek lid

Feb 17, 2007
    1,543
    0
    0
    Zo herkenbaar ! :D

16. Damie

Damie Bekend lid

Jun 14, 2006
    724
    0
    0
    Als hij verkeert liep, keek, zat, nieste, enz wilde ik hem bijna zijn kop afrukken. Gelukkig gaat dit over ;)[/quote]

Gelukkig, het is niet alleen bij mij zo :)

17. daddys princess

daddys princess Actief lid

May 23, 2007
    164
    0
    0
    emmen
    haha dat heb ik nou nog net niet :p
    maar ik erger me ook overal aan wat mijn vriend doet (echt zielig voor hem) ik zeur overal over tot hij boos word en dan moet ik huilen egt zooo stom terwijl ik anders nooit ergens om moet huilen
    en dan is het ook weer goed maar het is echt zeer irritant maarja het gaat vanzelf over he :D

18. Iris

Iris Fanatiek lid

Apr 7, 2006
    2,371
    0
    0
    Receptioniste bij een modebedrijf
    Oostzaan
    Met mij gaat het ondertussen alweer een stuk beter.

Ik ben nu heel relaxed.

Soms wel moe dan ga ik geen ruzie maken maar slapen..:)

19. Marie26

Marie26 Fanatiek lid

Nov 13, 2006
    1,004
    0
    0
    nou, ik weet niet hoe het bij jullie nu is, maar bij mij lijkt het alleen maar erger te worden.
    Voel me sinds enkele dagen hondsberoerd (misselijk, futloos, soms hoofdpijn) en heb geen controle over mijn lijf voelt het.
    Ik hoop dat dit gauw overgaat!

20. Miran34

Miran34 Actief lid

Jun 13, 2007
    430
    0
    0
    Enschede
    Hahaha ik moet wel lachen om jullie berichtjes..
    manlief is hier maar even gevlucht met zijn motor... ik ben ECHT NIET te genieten en de lieverd doet zoo zijn best maar ik snauw hem om alles af. Dus toch blij te lezen dat 'dat' normaal is nu door de hormonen. Ben 3 maal eerder zwanger geweest maar dit is weer heel anders. Moet er wel bij zeggen dat ik nu ook 24 uur werk, voorheen was dat dus niet zo en tja dan krijg je toch iets meer rust.
    Nou dames laten we hier dan maar klagen en irriteren ipv tegen onze toch wel lieve mannen. hahaha

Groetjes

Share This Page