Hallo, Mijn zoontje is bijna 4 maanden, en weegt 6,3kg. De borstvoeding is eigenlijk steeds goed gegaan, maar nu ik weer aan het werk ben en dus kolf, sta ik voor het problem dat ik niet goed weet hoeveel cc afgekolfde melk ik heb op het kinderdagverblijf per voiding moet laten geven. Hij komt meestal 6x per dag. Ik gaf eerst 150cc per voiding afgekolfde melk, maar nou willen ze hem op het kinderdagverblijf meer geven (tot 200cc). Hij drinkt dat uit het flesje ook wel op. Aan de andere kant was hij met 150cc niet ontevreden. Ik kolf per keer ongeveer 150cc, dus als hij meer dan dat moet gaan krijgen dan krijg ik dat niet bij elkaar gekolfd. Ik kan op mijn werk niet vaker kolven dan ik nu doe. Ik heb hem thuis een keer voor en na een gewone voiding gewogen en dan lijkt hij ook max 150cc te drinken. Wat moet ik doen??
hoi als hij tevreden is met 150 ml, dan zou ik dat geven, dan hoef je er ook niet meer in te proppen. Ik zou het hierbij laten, als hij laat zien dat hij ontevreden en hongerig is dan ga je pas meer aanbieden. Mirjam